Negocjacje z klientami - Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online.

O szkoleniu

Opanuj sztukę negocjacji, która pozwoli Ci zdobywać najlepsze dla Ciebie warunki i zyskiwać zaufanie klientów.

„Negocjacje z klientami” to dwuetapowe, intensywne szkolenie pozwalające uczestnikom rozwijać kluczowe umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych. Przeznaczone jest zarówno dla osób z doświadczeniem, jak i tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z negocjacjami w B2B i B2C. Szkolenie obejmuje szeroki zakres tematyczny, od rozpoznawania potrzeb klienta, przez budowanie trwałych relacji, aż po zaawansowane techniki negocjacyjne. Warsztaty mają charakter praktyczny, co pozwala uczestnikom na aktywne ćwiczenie poznawanych technik i narzędzi negocjacyjnych.

Szkolenie ze skutecznych negocjacji z klientami  prowadzi Trenerka Zarządzania i Komunikacji, Certyfikowana Konsultantka i Coachka kryzysowa, Certyfikowana Coachka ICF na poziomie ACC, w trakcie akredytacji Kinga Kuberek.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia

  1. Zrozumienie psychologii klienta – rozwinięcie wiedzy na temat percepcji klienta i technik wywierania pozytywnego wpływu.

  2. Wzmocnienie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta – nabycie umiejętności badania rzeczywistych oczekiwań i problemów klientów.

  3. Rozwinięcie umiejętności perswazji i obrony przed manipulacją – nauka rozpoznawania manipulacyjnych technik oraz skutecznych metod reagowania na nie.

  4. Wzmocnienie asertywności i zarządzanie emocjami – budowanie umiejętności zachowania równowagi emocjonalnej i radzenia sobie ze stresem podczas negocjacji.

  5. Doskonalenie technik zamykania negocjacji i budowania długoterminowych relacji – rozwijanie skutecznych strategii finalizacji rozmów oraz budowania trwałej wartości dla obu stron.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie efektywności negocjacyjnej i zdolności do osiągania korzystnych porozumień.

  • Wzmocnienie pewności siebie dzięki poznaniu skutecznych technik reagowania na zastrzeżenia i obiekcje.

  • Umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu oraz profesjonalne przygotowanie do każdego etapu negocjacji.

  • Poprawa komunikacji z klientem, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej, z uwzględnieniem psychologicznych aspektów percepcji.

  • Praktyczne umiejętności zarządzania emocjami i konfliktami, niezbędne w trudnych sytuacjach negocjacyjnych.

Szkolenie to zapewnia solidną podstawę teoretyczną oraz intensywny warsztat praktyczny, co gwarantuje szybkie i skuteczne wdrożenie zdobytej wiedzy w codziennej pracy z klientem.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa:

  • Doradcy Klienta.
  • Sprzedawcy.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Pracownicy działu sprzedaży.

Program szkolenia

Dzień 1

  1. Co zrobić aby zostać zapamiętanym?  

  • Świat przepełniony bodźcami – psychologia percepcji. Jak zauważa i co zapamiętuje klient?

  • Identyfikacja potrzeb klienta: Jak wyjść poza standardowy research i zbadać rzeczywiste potrzeby klienta- bank pomocnych pytań w oparciu o model coachingowy.

  • Budowanie wartości dla klienta: Jak mądrze i sprytnie rozpocząć rozmowę, zaproponować spotkanie aby wzbudzić ciekawość – warsztat symulacji rozmów.

  • Techniki przekonywania z uwzględnieniem komunikacji niewerbalnej i werbalnej.

  • Moc języka – podświadome znaki i zakodowane informacje jakie wysyłamy i otrzymujemy w komunikacie językowym: analiza słów, wyrażeń w kontekście nawiązywania relacji.

  • Przezwyciężanie obiekcji: techniki radzenia sobie z negatywnymi reakcjami i zastrzeżeniami – warsztat.

  1. Wpływ stylu myślenia i działania na relacje i proces decyzyjny

  • Jak styl myślenia i działania wpływa na nawiązywanie relacji – na podstawie modelu DISC.

  • Autotest.

  • Aspekty różnej interpretacji komunikatu: szumy komunikacyjne, intencje, stan emocjonalny. Teorie 4 uszy von Thuna.

  • Proces podejmowania decyzji wg. psychologii poznawczej. Co wpływa na decyzję i jak się tworzy w naszych umysłach?

  • Kluczowe zasady Sandlera: budowanie zaufania i wyrażanie szczerych intencji negocjacyjnych.

  • Próg bólu: identyfikacja poziomu, do którego klient jest gotów iść w negocjacjach.

  • Dopasowanie warunków do progu bólu: prezentowanie oferty w odniesieniu do preferencji klienta i językiem klienta – ćwiczenia praktyczne.

  1. Proces i warunki negocjacyjne: rabaty, zniżki, propozycje

  • Mój styl negocjacyjny- autotest.

  • Przygotowanie stanowiska przed przystąpieniem do procesu negocjacji – check lista. Warsztat przygotowania.

  • Wpływ formy przeprowadzanie negocjacji na przebieg. Na co zwrócić uwagę w negocjacjach telefonicznych, na żywo, przetargowych, pisemnych? Praca na przykładach i analiza case studies.

  • „Zgoda w zamian za”…co, kiedy i jak  proponować w zamian za ustępstwo  katalog możliwości ( rabaty, ustępstwa, dodatkowe warunki..).

  • Trening umiejętności – przeprowadzanie negocjacji . Gra warsztatowa.

Dzień 2

  1. Gdy negocjacje idą nie tak jakbyśmy tego oczekiwali

  • Manipulacja, a perswazja. Rozpoznawanie manipulacji: Typowe techniki manipulacyjne stosowane przez klientów w negocjacjach w oparciu o realne przykłady ( czas, miejsce, warunki, postawy negocjatorów, celowe uchybienia formalne i nieformalne itp.)

  • Odpowiedzialność w negocjacjach – co poszło nie tak- analiza sytuacji z omówieniem. Prawne aspekty zabezpieczania ustaleń.

  • Obrona przed manipulacją: Jak reagować i przekierowywać rozmowę na własne warunki. Trening umiejętności.

  • Asertywność w negocjacjach- odgrywanie scenek.

  • Ustalanie granic: Zapobieganie próbom zmiany warunków na ostatnią chwilę.

  1. Sytuacje konfliktowe i zarządzanie emocjami podczas negocjacji.

  • Proces powstawania i eskalacji konfliktu podczas negocjacji. Jak go zatrzymać?

  • Metody rozwiązywania  konfliktu podczas negocjacji.

  • Zrozumieć emocje – autotest.

  • Emocje w negocjacjach –  techniki zarządzania emocjami i stresem w procesie negocjacji.

  • Trening umiejętności – szybkie metody relaksacji.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Kinga Kuberek
Doświadczona menedżerka i strateg międzynarodowy. Trenerka, Konsultant i Coach kryzysowy. Mentorka w obszarze rozwoju i sukcesji. HR BP. Pracuje w języku polskim, angielskim i francuskim.

PROFIL TRENERA:

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na wydziale język francuski stosowany, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania, oraz Coachingu i Mentoringu  na SWPS, aktualnie studiuje psychologię kliniczną w trybie IOS.

Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe.  Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.

W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.

Prywatnie miłośniczka rękodzieła (wełna czesankowa, akryle i inne) i ogrodu.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
1 598
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!