O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności negocjacji i komunikacji z dostawcami. Szkolenie ma za zadanie usprawnienie procesu pozyskiwania dóbr i usług dla organizacji, w tym optymalizacji procesu i zmniejszenie kosztów zakupów
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej i koncentruje się na rozwoju umiejętności: organizacji pracy działu zakupów, stosowania technik negocjacyjnych, budowania przewagi w negocjacjach, komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz postępowania z „trudnymi” dostawcami
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu zakupów:
- Kupców
- Specjalistów
- Kierowników działu zakupów
Program szkolenia
Program szkolenia:
Rola działu zakupów w firmie.
- Wpływ działu zakupów na zwiększenie wartości firmy.
- Czynniki wpływające na zwiększenie efektywności negocjacji zakupowych i współpracę z dostawcami.
- Poszukiwanie dostawców.
- Przygotowanie zapytania ofertowego.
Ustalanie priorytetów działań kupca
- Podstawowe analizy wykorzystywane w dziale zakupów.
- Wybór kierunków działań w celu optymalizacji procesów.
Istota negocjacji zakupowych
- Czym są negocjacje?
- Mechanizmy negocjacji.
- Motywacja negocjatora.
Negocjacje jako proces
- Etapy negocjacji zakupowych.
- Działania na poszczególnych etapach.
Style negocjowania
- Wpływ preferowanego stylu na wynik negocjacji i relacje z dostawcą.
- Zwiększanie własnej efektywności.
- Jak dążyć do wyniku „win-win”?
Przygotowanie do negocjacji zakupowych.
- Wprowadzenie zmiennych negocjacyjnych.
- Przedziały negocjacyjne.
- BATNA – wpływ posiadanych alternatyw na wynik negocjacji.
Stanowiska, a interesy w procesie negocjacji.
- Pozyskiwanie informacji i ich wykorzystanie.
- Pytania wykorzystywane w negocjacjach.
Negocjowanie oferty
- Przedstawienie propozycji.
- Techniki negocjacji.
- Jak osiągnąć cel podczas negocjacji?
- Parafraza w negocjacjach.
Zakończenie negocjacji
- Ustalenia i dalsza współpraca.
- Wnioski podsumowujące negocjacje.
Komunikacja z dostawcą.
- Wpływ komunikacji z dostawcą na wynik biznesowy firmy.
- Budowania przewagi przez kupca.
- Obrona przed manipulacją dostawcy.
Symulacje negocjacyjne
- Negocjacje prowadzone w parach/grupach według opracowanego scenariusza.
- Rozwojowa informacja zwrotna.
Podsumowanie szkolenia.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdańsk
woj. pomorskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Zakopane
woj. małopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.
Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.
Szkolenia zamknięte
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.
Masz pytania? Napisz do nas
