Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacyjne-wywieranie-wplywu-74235-id36

Informacje o szkoleniu

  • Negocjacyjne wywieranie wpływu


    ID szkolenia: 74235
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel***** Radisson Blu
    Straszewskiego 17
    31-101 Kraków
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    ul. Podłączne 31
    30-218 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.


Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają

Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju

Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt

Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji

Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

- moderowane dyskusje

- ćwiczenia pojedyncze i w grupach

- studia przypadków

- dzielenie się najlepszymi praktykami

- scenki

- gra szkoleniowa

Szkolenie skierowane jest do:

Osób prowadzących w swojej pracy negocjacje, pracowników działów zakupów, pracowników działów sprzedaży.

Program szkolenia:

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ II. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON

  1. Narzędziowa osobowość człowieka
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy?
    • Podczas spotkania bezpośredniego
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  3. Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
    • Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
    • Informowanie
    • Przekonywanie
    • Argumentowanie
    • Zapobieganie konfliktom
    • Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
    • Wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
    • Kontrolowanego wywoływania ,,konfliktów’’ jako elementu nacisku negocjacyjnego

MODUŁ III. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI

  1. Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  2. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH

  1. Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  2. Efektywne planowanie negocjacji
  3. Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
  4. Potrzeby własne i drugiej strony

MODUŁ V. ZMIENNE NEGOCJACYJNE

  1. Określanie zmiennych negocjacyjnych
  2. Priorytet zmiennych dla obu stron
  3. Wartości zmiennych negocjacyjnych
  4. Arkusz negocjacyjny

MODUŁ VI. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON

  1. Cele i stanowiska
  2. Potrzeby i interesy
  3. Odkrywanie interesów partnera
  4. Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

MODUŁ VII. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW

  1. Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
  2. Asertywna wymiana ustępstw
  3. Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

MODUŁ VIII. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH

  1. Taktyki i blefy negocjacyjne
  2. Rozpoznawanie blefów
  3. Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
  4. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
  5. Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy

MODUŁ IX. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH

  1. Przełamywanie impasu w negocjacjach
  2. Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
  3. Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji

MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia

Informacje o prelegentach:

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Wykształcenie:

1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.

2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga

4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery

5. Szkoła Coachingu Narzędziowego

6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).

7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka
  • 10% Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Negocjacyjne wywieranie wpływu