O szkoleniu
Celem szkolenia jest wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.
W efekcie szkolenia poznasz:
- Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają.
- Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju.
- Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.
- Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.
- Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.
Osób prowadzących w swojej pracy negocjacje, pracowników działów zakupów, pracowników działów sprzedaży.
Program szkolenia
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA
- Osobowościowy test autoanalizy
- ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
- Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony - obszary, na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ II. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON
- Narzędziowa osobowość człowieka
- Na co zwracać uwagę, żeby rozpoznać osobowość rozmówcy?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
- Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
- Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
- Informowanie
- Przekonywanie
- Argumentowanie
- Zapobieganie konfliktom
- Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
- Wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
- Kontrolowanego wywoływania ,,konfliktów’’ jako elementu nacisku negocjacyjnego
MODUŁ III. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI
- Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
- Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
- Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
- Efektywne planowanie negocjacji
- Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
- Potrzeby własne i drugiej strony
MODUŁ V. ZMIENNE NEGOCJACYJNE
- Określanie zmiennych negocjacyjnych
- Priorytet zmiennych dla obu stron
- Wartości zmiennych negocjacyjnych
- Arkusz negocjacyjny
MODUŁ VI. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON
- Cele i stanowiska
- Potrzeby i interesy
- Odkrywanie interesów partnera
- Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
MODUŁ VII. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW
- Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
- Asertywna wymiana ustępstw
- Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
MODUŁ VIII. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH
- Taktyki i blefy negocjacyjne
- Rozpoznawanie blefów
- Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
- Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
- Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
MODUŁ IX. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH
- Przełamywanie impasu w negocjacjach
- Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
- Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
I dzień: 10:00-17:00
II dzie: 09:00-16:00
Prelegenci
Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
- W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
- Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
- Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
- Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
- W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
- Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
- Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
- Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
- Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
- Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
- Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
- Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
- Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
- Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
- Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
- Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
- Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.
Wykształcenie:
- Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
- Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
- Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
- Szkoła Coachingu Narzędziowego
- Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
- Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 14 dni przed planowanym terminem szkolenia
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062