Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta

O szkoleniu

Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?

Czego się nauczysz i do czego to się przyda?

  • jak funkcjonuje mózg i jak tworzyć mózgolubne treści
  • jak stosować techniki neuromarketingowe w tekstach
  • jak złapać uwagę klientów, którzy żyją online
  • jak tworzyć treści, by klient wybrał Twoją ofertę
  • jak pisać językiem korzyści+
  • jak stosować model DISC na stonie internetowej
  • co to jest waluta społeczna
  • jak wykorzystać model TAYA
  • co to Pith, Play, Plunge na social media
Dlaczego warto wziąć udział?

GŁÓWNE CELE

  • Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą z łatwością wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
  • Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
  • Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci w pisaniu ciekawych tekstów.
  • Łatwiej odnajdziesz się w informacyjnym szumie reklamowym – otrzymasz esencję pisania.
  • Oszczędzisz czas – wiedzę z kilkunastu lat pracy dostaniesz w 1 dzień.”

PROGRAM SZKOLENIA

Kto powinien wziąć udział?

DLA KOGO

Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z ekonomii behawioralnej.

  • Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
  • Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
  • Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
  • Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”

Program szkolenia

DLA KOGO?

Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.

  • Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
  • Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
  • Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
  • Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”

GŁÓWNE CELE

  • Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
  • Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
  • Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty

PROGRAM SZKOLENIA

1. Mózg i treści - co marketer powinien wiedzieć o odbiorze treści

  • Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
  • Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
  • Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?

2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?

  • Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
  • Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
  • Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.

3. Pisz krótko, prosto i zrozumiale

  • Nie zakładaj, że inni ludzie wiedzą o Twojej marce to, co wiesz Ty.
  • Jak przygotować się do pisania?
    - wykonaj gruntowny research, aby dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie produktach / usługach
    - wykorzystaj w treściach słowa i całe frazy, których używają Twoi klienci do opisu tego, co oferujesz
    - nie zakładaj, że wszyscy znają Twój produkt i mówisz tylko do osób, które obserwują Twoje profile lub już wcześniej u Ciebie kupiły.
  • Jak wyjść z butów eksperta i uprościć komunikat?
  • Usuwanie z komunikatu zbędnych słów i branżowego żargonu
  • Stosowanie techniki jak w grze Jenga: usuwanie z komunikatu niepotrzebnych, powtarzanych słów jak klocków, dopóki konstrukcja Twojego tekstu się nie zawali i będzie on zrozumiały.

4. Teksty, które kocha mózg

  • Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
  • Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już następnego dnia w swojej pracy.
  • Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
  • Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.

5. Model Taya i pisanie językiem obaw

  • Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
  • Ćwiczenie pisania językiem obaw.

6. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?

  • 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
  • Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
  • Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
  • Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.

6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu

  • Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
  • Kiedy prosić klientów o opinie
  • Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać

7. Jak poprawić jakość tekstów na strony internetowe

  • Tęcza kliencka - model disc na stronie internetowej.
  • Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
  • Technika injakulacji, która pokona konkurencję.

Czas trwania

1 dzień, godziny 10-16

Prelegenci

TRENER

 Joanna Burdek

17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting” – premiera 2024.
Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketinguu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
1 057
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 2.75% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 2.75% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!