O szkoleniu
Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?
Czego się nauczysz i do czego to się przyda?
- jak funkcjonuje mózg i jak tworzyć mózgolubne treści
- jak stosować techniki neuromarketingowe w tekstach
- jak złapać uwagę klientów, którzy żyją online
- jak tworzyć treści, by klient wybrał Twoją ofertę
- jak pisać językiem korzyści+
- jak stosować model DISC na stonie internetowej
- co to jest waluta społeczna
- jak wykorzystać model TAYA
- co to Pith, Play, Plunge na social media
GŁÓWNE CELE
- Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą z łatwością wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
- Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
- Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
- Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci w pisaniu ciekawych tekstów.
- Łatwiej odnajdziesz się w informacyjnym szumie reklamowym – otrzymasz esencję pisania.
- Oszczędzisz czas – wiedzę z kilkunastu lat pracy dostaniesz w 1 dzień.”
PROGRAM SZKOLENIA
DLA KOGO
Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z ekonomii behawioralnej.
- Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
- Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
- Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
- Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”
Program szkolenia
DLA KOGO?
Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.
- Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
- Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
- Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
- Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”
GŁÓWNE CELE
- Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
- Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
- Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
- Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty
PROGRAM SZKOLENIA
1. Mózg i treści - co marketer powinien wiedzieć o odbiorze treści
- Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
- Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
- Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?
2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?
- Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
- Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
- Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.
3. Pisz krótko, prosto i zrozumiale
- Nie zakładaj, że inni ludzie wiedzą o Twojej marce to, co wiesz Ty.
- Jak przygotować się do pisania?
- wykonaj gruntowny research, aby dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie produktach / usługach
- wykorzystaj w treściach słowa i całe frazy, których używają Twoi klienci do opisu tego, co oferujesz
- nie zakładaj, że wszyscy znają Twój produkt i mówisz tylko do osób, które obserwują Twoje profile lub już wcześniej u Ciebie kupiły.
- Jak wyjść z butów eksperta i uprościć komunikat?
- Usuwanie z komunikatu zbędnych słów i branżowego żargonu
- Stosowanie techniki jak w grze Jenga: usuwanie z komunikatu niepotrzebnych, powtarzanych słów jak klocków, dopóki konstrukcja Twojego tekstu się nie zawali i będzie on zrozumiały.
4. Teksty, które kocha mózg
- Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
- Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już następnego dnia w swojej pracy.
- Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
- Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.
5. Model Taya i pisanie językiem obaw
- Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
- Ćwiczenie pisania językiem obaw.
6. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?
- 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
- Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
- Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
- Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.
6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu
- Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
- Kiedy prosić klientów o opinie
- Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać
7. Jak poprawić jakość tekstów na strony internetowe
- Tęcza kliencka - model disc na stronie internetowej.
- Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
- Technika injakulacji, która pokona konkurencję.
Czas trwania
1 dzień, godziny 10-16
Prelegenci
TRENER
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting” – premiera 2024.
Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 2.75% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 2.75% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140