Neuromarketing w sieci

O szkoleniu

  • Dowiesz się jak przyciągnąć uwagę klientów w świecie pełnym informacyjnego chaosu.
  • Dowiesz się jak wykorzystać sensoryczne bodźce w świecie online, aby wzbudzić emocje i zapisać się w pamięci klientów.
  • Poznasz tajniki cenowych strategii, które wpływają na mózg klienta.
  • Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy.
  • Zanurzysz się w świat klienta i nauczysz się wykorzystać neuromarketing w praktyce.
Dlaczego warto wziąć udział?

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

“Gdyby mózg był tak prosty, że moglibyśmy go zrozumieć, bylibyśmy tak prości, że nie zdołalibyśmy tego zrobić.” L. Watson

Żyjemy w przebodźcowanym świecie, w którym najcenniejszą walutą jest uwaga. Staliśmy się niewrażliwi na komunikaty reklamowe ze względu na fakt, że jesteśmy non stop bombardowani informacjami. Jak przyciągnąć zainteresowanie Klienta w sieci w dobie chaosu informacyjnego? Nie warto robić tego intuicyjnie, czy tak jak zawsze. Warto sprawdzić co działa, na co zwraca uwagę mózg klienta.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego zanurzysz się w fascynujący świat neuromarketingu. Odkryjesz jak wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mózgu i poznasz reguły wpływające na decyzje zakupowe. Poznasz narzędzia, techniki i strategie, które pomogą Ci tworzyć treści, które trafiają w sam środek emocjonalnego odbioru klientów online.

Kto powinien wziąć udział?
  • pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • każdy, kto chce nauczyć się praktycznego zastosowania neuromarketingu

Program szkolenia

23 MAJA 2024 R.

8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

BUDUJ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ TAM, GDZIE DREPCZE KLIENT

  • Rozum kontra serce – o świadomych i podświadomych decyzjach zakupowych, czy reklamy działają?
  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA?
  • Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2023 roku?
  • Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta

JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA, GDY JEST PO DRUGIEJ STRONIE EKRANU?

  • Jak powąchać perfumy i posmakować kawy, gdy jesteśmy po drugiej stronie ekranu – angażowanie sensoryczne w dobie on-line
  • Głośniej, wyraźniej, częściej…mózg a powtarzanie – dlaczego nie znosimy, ale pamiętamy?
  • Neurony lustrzane, czyli o empatii w komunikatach promocyjnych, działaj na emocje i wygrywaj przekazem

MÓZG KLIENTA LUBI LICZYĆ, NIE CZYTAĆ

  • Jak kształtować promocje? Mózg lubi liczby, poznaj 5 zasad cenowych na jakie jest wrażliwy
  • Czy ktoś dzisiaj czyta książki? O potędze słowa i długich form pisanych
  • Słowa klucze a mózg klienta, czyli o copywritngu, jak tworzyć chwytliwe treści, zajęcia praktyczne z luki komunikacyjnej
  • Puste słowa – co już nie działa?
  • Ćwiczenia warsztatowe – usprawnienie własnej komunikacji ze strony internetowej, social media wg powyższych wskazówek copywritingu pod okiem trenera

16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

24 MAJA 2024 R.

8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

DŻUNGLA ON-LINE, ZAJRZYJ DO MÓZGU I ZANURZ SIĘ W ŚWIAT KLIENTA

  • Prawa neuromarketingu które działają on-line, rozczłonkowujemy mózg internauty
  • Eye tracking prawdę Ci powie, mierzymy ruch gałek ocznych, aby sprawdzić gdzie patrzy i co widzi klient

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE NEUROMARKETINGU

  • Kolory – czy mają znaczenie w komunikacji naszej oferty i dlaczego ma to związek z twoim przyciskiem „kup to”?
  • Social media – poznaj 4 cechy posta idealnego, kiedy mózg „lubi to”
  • Prawo KISS – dlaczego mózg się zamyka na Twoją ofertę i klika w krzyżyk w prawym rogu ekranu?
  • Reguła FOMO – dlaczego w ofercie warto odliczać jak do wybuchu bomby?
  • Ćwiczenia warsztatowe – usprawnianie oferty, komunikacji social media wg powyższych zasad neuromarketingu pod okiem trenera

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Czas trwania

Dzień pierwszy:

8:45 - 16:00

Dzień drugi:

8:45 - 16:00

Prelegenci

0
Dolores Greń

Strateg marketingowy, konsultant, szkoleniowiec. Wdraża marketing strategiczny, rebranding, opracowuje brandbook.

Wdraża strategie, kreuje marki, buduje zespoły i optymalizuje budżety marketingowe. Jest praktykiem z mocnym fundamentem teoretycznym.
Posiada 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych i firm rodzinnych, czego efektem jest wszechstronne i biznesowe spojrzenie na procesy.

Na co dzień pracuje według nurtu, który nazwała Mature Marketing, czyli dojrzały, efektywny marketing w myśl hasła “świadomy postęp marketingowy”

Uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie oraz absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze.

Autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie szkoleniowej clickmeeting.

Rejestracja

Cena 1
2 061
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 170 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

B.U.R.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!