O szkoleniu
- Dowiesz się jak przyciągnąć uwagę klientów w świecie pełnym informacyjnego chaosu.
- Dowiesz się jak wykorzystać sensoryczne bodźce w świecie online, aby wzbudzić emocje i zapisać się w pamięci klientów.
- Poznasz tajniki cenowych strategii, które wpływają na mózg klienta.
- Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy.
- Zanurzysz się w świat klienta i nauczysz się wykorzystać neuromarketing w praktyce.
SPRZEDAŻ, ZAKUPY
“Gdyby mózg był tak prosty, że moglibyśmy go zrozumieć, bylibyśmy tak prości, że nie zdołalibyśmy tego zrobić.” L. Watson
Żyjemy w przebodźcowanym świecie, w którym najcenniejszą walutą jest uwaga. Staliśmy się niewrażliwi na komunikaty reklamowe ze względu na fakt, że jesteśmy non stop bombardowani informacjami. Jak przyciągnąć zainteresowanie Klienta w sieci w dobie chaosu informacyjnego? Nie warto robić tego intuicyjnie, czy tak jak zawsze. Warto sprawdzić co działa, na co zwraca uwagę mózg klienta.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego zanurzysz się w fascynujący świat neuromarketingu. Odkryjesz jak wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mózgu i poznasz reguły wpływające na decyzje zakupowe. Poznasz narzędzia, techniki i strategie, które pomogą Ci tworzyć treści, które trafiają w sam środek emocjonalnego odbioru klientów online.
- pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- każdy, kto chce nauczyć się praktycznego zastosowania neuromarketingu
Program szkolenia
23 MAJA 2024 R.
8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
BUDUJ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ TAM, GDZIE DREPCZE KLIENT
- Rozum kontra serce – o świadomych i podświadomych decyzjach zakupowych, czy reklamy działają?
- Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA?
- Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2023 roku?
- Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta
JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA, GDY JEST PO DRUGIEJ STRONIE EKRANU?
- Jak powąchać perfumy i posmakować kawy, gdy jesteśmy po drugiej stronie ekranu – angażowanie sensoryczne w dobie on-line
- Głośniej, wyraźniej, częściej…mózg a powtarzanie – dlaczego nie znosimy, ale pamiętamy?
- Neurony lustrzane, czyli o empatii w komunikatach promocyjnych, działaj na emocje i wygrywaj przekazem
MÓZG KLIENTA LUBI LICZYĆ, NIE CZYTAĆ
- Jak kształtować promocje? Mózg lubi liczby, poznaj 5 zasad cenowych na jakie jest wrażliwy
- Czy ktoś dzisiaj czyta książki? O potędze słowa i długich form pisanych
- Słowa klucze a mózg klienta, czyli o copywritngu, jak tworzyć chwytliwe treści, zajęcia praktyczne z luki komunikacyjnej
- Puste słowa – co już nie działa?
- Ćwiczenia warsztatowe – usprawnienie własnej komunikacji ze strony internetowej, social media wg powyższych wskazówek copywritingu pod okiem trenera
16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia
24 MAJA 2024 R.
8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
DŻUNGLA ON-LINE, ZAJRZYJ DO MÓZGU I ZANURZ SIĘ W ŚWIAT KLIENTA
- Prawa neuromarketingu które działają on-line, rozczłonkowujemy mózg internauty
- Eye tracking prawdę Ci powie, mierzymy ruch gałek ocznych, aby sprawdzić gdzie patrzy i co widzi klient
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE NEUROMARKETINGU
- Kolory – czy mają znaczenie w komunikacji naszej oferty i dlaczego ma to związek z twoim przyciskiem „kup to”?
- Social media – poznaj 4 cechy posta idealnego, kiedy mózg „lubi to”
- Prawo KISS – dlaczego mózg się zamyka na Twoją ofertę i klika w krzyżyk w prawym rogu ekranu?
- Reguła FOMO – dlaczego w ofercie warto odliczać jak do wybuchu bomby?
- Ćwiczenia warsztatowe – usprawnianie oferty, komunikacji social media wg powyższych zasad neuromarketingu pod okiem trenera
16.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Czas trwania
Dzień pierwszy:
8:45 - 16:00
Dzień drugi:
8:45 - 16:00
Prelegenci
Strateg marketingowy, konsultant, szkoleniowiec. Wdraża marketing strategiczny, rebranding, opracowuje brandbook.
Wdraża strategie, kreuje marki, buduje zespoły i optymalizuje budżety marketingowe. Jest praktykiem z mocnym fundamentem teoretycznym.
Posiada 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych i firm rodzinnych, czego efektem jest wszechstronne i biznesowe spojrzenie na procesy.
Na co dzień pracuje według nurtu, który nazwała Mature Marketing, czyli dojrzały, efektywny marketing w myśl hasła “świadomy postęp marketingowy”
Uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie oraz absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze.
Autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 170 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220