Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacja z Klientem

O szkoleniu

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie sposobów prowadzenia rozmów,
  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych
  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów
  • Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
  • Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
  • Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

Program szkolenia

Dzień pierwszy:

1. PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
 

2. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Telefoniczne umawianie spotkań
 

3. CHARAKTERYSTYKA I CELE POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
 

4. ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
 

5. SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA
KLIENTA
Język strat i język korzyści klienta
Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
 

6. SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.


Dzień drugi:

7. SPOTKANIE Z KLIENTEM
W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
 

8. DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów
 

9. DOSTRAJANIE SIĘ DO KLIENTA
Błędy w proaktywnym procesie handlowym
 

10. ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
 

11. FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
 

12. DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.

Czas trwania

2 dni szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne - 09:00-17:00 

Szkolenie online - 08:00-16:00

Prelegenci

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad  20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki. 

Cechy charakterystyczne warsztatów to:

  • interaktywność
  • praktyczne ćwiczenia
  • dyskusje
  • rozwiązywanie problemów
  • elastyczność

Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :

  • umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
  • komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
  • zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
  • rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
  • zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Link z dostępem do platformy szkoleniowej dla każdego zapisanego uczestnika
brak danych

Kraków

woj. małopolskie

Conrad Comfort

Kraków

woj. małopolskie

brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Link z dostępem do platformy szkoleniowej dla każdego zapisanego uczestnika
Hotel Conrad Comfort

Kraków

woj. małopolskie

brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
  6. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  7. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
  8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Powiśle 2
  • Kod pocztowy: 43-430
  • Miejscowość: Skoczów
  • Numer NIP: 5482753596

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska Powiśle 2

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska
Powiśle 2
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG: 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągn...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!