O szkoleniu
- Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie sposobów prowadzenia rozmów,
- Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
- Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych
- Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
- Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów
- Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
- Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
- Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
- Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
- Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
- Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
- Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
- Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
- Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
Program szkolenia
Dzień pierwszy:
1. PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
2. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Telefoniczne umawianie spotkań
3. CHARAKTERYSTYKA I CELE POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
4. ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
5. SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA
KLIENTA
Język strat i język korzyści klienta
Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
6. SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Dzień drugi:
7. SPOTKANIE Z KLIENTEM
W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
8. DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów
9. DOSTRAJANIE SIĘ DO KLIENTA
Błędy w proaktywnym procesie handlowym
10. ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
11. FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
12. DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.
Czas trwania
2 dni szkoleniowe
Szkolenie stacjonarne - 09:00-17:00
Szkolenie online - 08:00-16:00
Prelegenci
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki.
Cechy charakterystyczne warsztatów to:
- interaktywność
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje
- rozwiązywanie problemów
- elastyczność
Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :
- umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
- komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
- zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
- rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
- zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
