Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacja z Klientem

O szkoleniu

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie sposobów prowadzenia rozmów,
  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych
  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów
  • Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
  • Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
  • Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

Program szkolenia

Dzień pierwszy: SKUTECZNA KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM Z KLIENTEM

 

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

Budowanie pierwszego wrażenia.

Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

 

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

 

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Dostrajanie się do Klienta

Błędy w proaktywnym procesie handlowym

 

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

 

SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA

Język strat i język korzyści klienta

Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?

 

Dzień drugi: ROZMOWA HANDLOWA I PREZENTOWANIE OFERTY

 

ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

Motywacje zakupowe klientów.

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

 

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Budowanie wartości oferty dla Klienta.

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

 

 

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu

Zasady prezentowania ceny i obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.

Zasady prezentowania ceny.

Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

 

 

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.

Czas trwania

2 dni 16 h 

09:00 - 17:00 

Prelegenci

Doświadczony trener Grupy szkoleniowej SOLBERG 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Link z dostępem do platformy szkoleniowej dla każdego zapisanego uczestnika
Hotel InVite

Wrocław

woj. dolnośląskie

Hotel Campanile

Kraków

woj. małopolskie

Hotel Campanile

Kraków

woj. małopolskie

Hotel DeSilva

Poznań

woj. wielkopolskie

Hotel Campanile

Kraków

woj. małopolskie

Hotel Silesian

Katowice

woj. śląskie

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko stacjonarne
To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
  6. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  7. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
  8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Powiśle 2
  • Kod pocztowy: 43-430
  • Miejscowość: Skoczów
  • Numer NIP: 5482753596

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska Powiśle 2

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska
Powiśle 2
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG: 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągn...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!