Nowoczesny Key Account Management

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zbudowanie i wzmocnienie stałej efektywności  uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w procesie pozyskiwania nowych partnerów handlowych jak również rozszerzania i wzmacniania współpracy z już posiadanymi partnerami i klientami.


Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Uzyskasz informacje o efektywnych etapach procesu sprzedaży u Ciebie w firmie.

  • Dostaniesz instrukcje jak wykorzystać narzędzia sprzedażowe i wiedzę psychologiczno-sprzedażową aby skutecznie pozyskiwać Klientów.

  • Dowiesz się jak prowadzić rozmowę z dotychczasowym Klientem aby uzyskać od Niego polecenie.

  • Poznasz szereg sposobów  reagowania  w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam  pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany współpracą’’.

  • Otrzymasz konkretne wskazówki jak nawiązać telefoniczny kontakt, uzyskać informacje o potencjalnych potrzebach i efektywnie zaprezentować ofertę Klientowi. 

  • Stworzymy  listę  rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.

  • Dowiesz się jak przygotować się do negocjacji handlowych

  • Otrzymasz konkretne wskazówki jak rozpoznawać i reagować na blefy i triki negocjacyjne drugiej strony.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w ich codziennej pracy. Szkolenie prowadzone jest metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów.

Podczas pracy warsztatowej uczestnicy pracują na przykładach uwzględniających aktualne realia ich pracy. 

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • wprowadzenia i podsumowania

  • moderowane dyskusje

  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach

  • studia przypadków

  • dzielenie się najlepszymi praktykami

  • scenki i grę szkoleniową
     

Kto powinien wziąć udział?
  • Managerów, kierowników i dyrektorów sprzedaży
  • Specjalistów ds. Obsługi Klienta Kluczowego zainteresowanych podniesieniem kompetencji w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klientów strategicznych
  • Właścicieli i zarządów firm.

Program szkolenia

MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE

  1. Cele i program szkolenia 

  2. Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu

  3. Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.

MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO KAM

  1. Osobowościowy test autoanalizy

  2. ,,Przekonaj mnie’’ – gra szkoleniowa

  3. Indywidualna informacja zwrotna

  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ III. NAWIĄZUJĘ RELACJE SPRZEDAŻOWĄ I PRZEKONUJĘ KLIENTA/PARTNERA BIZNESOWEGO DO MOJEJ OFERTY WSPÓŁPRACY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i KAM

  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta? 

  3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie: 

  • Budowanie relacji biznesowej z uwzględnieniem fazy racjonalnej i emocjonalnej

  • Przekonywania

  • Argumentowania w oparciu o adekwatne do osobowości czynniki psychologiczne

  • Motywowania do nawiązania współpracy

  • Zapobiegania obiekcjom i konfliktom

  • Reagowania na obiekcje

  • Zamykania sprzedaży 

Celem tego bloku  jest poznanie głównego filaru komunikacyjno-rozwojowego w procesie perswazyjnej komunikacji podczas współpracy z Klientami.
W warsztacie mogą wziać udział zarówno osoby, które mają wiedzę i doświadczenie w tym temacie jak również osoby bez takiego doświadczenia,  dlatego na tym szkoleniu  warsztatowo poznamy nową dla wszystkich uczestników, narzędziową i praktyczną typologię profilu osobowości w pracy zgodną ze stylem komunikowania się DISC D3.
Ponieważ najtrudniej się pozyskuje do współpracy osoby o nieasertywnej postawie (agresywnej, manipulującej relacją, manipulującej relacjami i biernej) a duża część z naszych partnerów ma takie fragmenty w sobie, dlatego na szkoleniu m.in. dowiemy się jak w kontakcie z takimi osobami współpracować. Dowiemy się, jak efektywnie w sposób odpowiednio dopasowany należy się komunikować z poszczególnymi typami i jak je rozpoznać - nawet podczas krótkiej rozmowy.  Ważnym aspektem będzie fakt, że każdy z uczestników szkolenia dzięki ankiecie pozna swój typ osobowości zawodowej i przez jej pryzmat dowie się np.: jakie obszary są jego mocną stroną, a jakie wymagają uwagi i rozwoju, szczególnie jeżeli jego celem będzie wzrost efektywności zawodowej.


MODUŁ IV. NARZĘDZIA W CODZIENNEJ PRACY KAM

  1. Zasady i metody uzyskiwania referencji i poleceń od dotychczasowych Klientów/Partnerów

  2. Docieranie z kontaktem telefonicznym do decydentów

  3. Techniki rozpoczynania rozmowy (jak zainteresować rozmówcę?)

MODUŁ V. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca  efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu

  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów

  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów

MODUŁ VI. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

  1. Informacje do uzyskania przed kontaktem telefonicznym

  2. Zasady uzyskiwania informacji od Klientów o potencjalnych powodach współpracy 

  3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań 

MODUŁ VII. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’

  1. Zasady perswazyjnej prezentacji oferty 

  2. Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód 

  3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji 

MODUŁ VIII. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI

  1. Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego

  2. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

MODUŁ IX. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH 

  1. Identyfikacja informacji, których potrzebujemy

  2. Efektywne planowanie negocjacji

MODUŁ X. MANIPULACJE I SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH

  1. Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony

  2. Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  3. Ewaluacja szkolenia


Czas trwania

I dzień: 10:00-17:00
II dzień: 09:00-16:00

Forma zajęć

Prelegenci

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Wykształcenie:

  • Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
  • Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
  • Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
  • Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
  • Szkoła Coachingu Narzędziowego
  • Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
  • Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC


Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
8 640
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 14 dni przed planowanym terminem szkolenia

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!