O szkoleniu
Celem szkolenia jest zbudowanie i wzmocnienie stałej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w procesie pozyskiwania nowych partnerów handlowych jak również rozszerzania i wzmacniania współpracy z już posiadanymi partnerami i klientami.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uzyskasz informacje o efektywnych etapach procesu sprzedaży u Ciebie w firmie.
Dostaniesz instrukcje jak wykorzystać narzędzia sprzedażowe i wiedzę psychologiczno-sprzedażową aby skutecznie pozyskiwać Klientów.
Dowiesz się jak prowadzić rozmowę z dotychczasowym Klientem aby uzyskać od Niego polecenie.
Poznasz szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany współpracą’’.
Otrzymasz konkretne wskazówki jak nawiązać telefoniczny kontakt, uzyskać informacje o potencjalnych potrzebach i efektywnie zaprezentować ofertę Klientowi.
Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.
Dowiesz się jak przygotować się do negocjacji handlowych
Otrzymasz konkretne wskazówki jak rozpoznawać i reagować na blefy i triki negocjacyjne drugiej strony.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w ich codziennej pracy. Szkolenie prowadzone jest metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów.
Podczas pracy warsztatowej uczestnicy pracują na przykładach uwzględniających aktualne realia ich pracy.
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
wprowadzenia i podsumowania
moderowane dyskusje
ćwiczenia pojedyncze i w grupach
studia przypadków
dzielenie się najlepszymi praktykami
scenki i grę szkoleniową
- Managerów, kierowników i dyrektorów sprzedaży
- Specjalistów ds. Obsługi Klienta Kluczowego zainteresowanych podniesieniem kompetencji w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klientów strategicznych
- Właścicieli i zarządów firm.
Program szkolenia
MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE
Cele i program szkolenia
Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.
MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO KAM
Osobowościowy test autoanalizy
,,Przekonaj mnie’’ – gra szkoleniowa
Indywidualna informacja zwrotna
Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ III. NAWIĄZUJĘ RELACJE SPRZEDAŻOWĄ I PRZEKONUJĘ KLIENTA/PARTNERA BIZNESOWEGO DO MOJEJ OFERTY WSPÓŁPRACY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
Narzędziowa osobowość Klienta i KAM
Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
Budowanie relacji biznesowej z uwzględnieniem fazy racjonalnej i emocjonalnej
Przekonywania
Argumentowania w oparciu o adekwatne do osobowości czynniki psychologiczne
Motywowania do nawiązania współpracy
Zapobiegania obiekcjom i konfliktom
Reagowania na obiekcje
Zamykania sprzedaży
Celem tego bloku jest poznanie głównego filaru komunikacyjno-rozwojowego w procesie perswazyjnej komunikacji podczas współpracy z Klientami.
W warsztacie mogą wziać udział zarówno osoby, które mają wiedzę i doświadczenie w tym temacie jak również osoby bez takiego doświadczenia, dlatego na tym szkoleniu warsztatowo poznamy nową dla wszystkich uczestników, narzędziową i praktyczną typologię profilu osobowości w pracy zgodną ze stylem komunikowania się DISC D3.
Ponieważ najtrudniej się pozyskuje do współpracy osoby o nieasertywnej postawie (agresywnej, manipulującej relacją, manipulującej relacjami i biernej) a duża część z naszych partnerów ma takie fragmenty w sobie, dlatego na szkoleniu m.in. dowiemy się jak w kontakcie z takimi osobami współpracować. Dowiemy się, jak efektywnie w sposób odpowiednio dopasowany należy się komunikować z poszczególnymi typami i jak je rozpoznać - nawet podczas krótkiej rozmowy. Ważnym aspektem będzie fakt, że każdy z uczestników szkolenia dzięki ankiecie pozna swój typ osobowości zawodowej i przez jej pryzmat dowie się np.: jakie obszary są jego mocną stroną, a jakie wymagają uwagi i rozwoju, szczególnie jeżeli jego celem będzie wzrost efektywności zawodowej.
MODUŁ IV. NARZĘDZIA W CODZIENNEJ PRACY KAM
Zasady i metody uzyskiwania referencji i poleceń od dotychczasowych Klientów/Partnerów
Docieranie z kontaktem telefonicznym do decydentów
Techniki rozpoczynania rozmowy (jak zainteresować rozmówcę?)
MODUŁ V. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY’’
Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
MODUŁ VI. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
Informacje do uzyskania przed kontaktem telefonicznym
Zasady uzyskiwania informacji od Klientów o potencjalnych powodach współpracy
Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VII. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
Zasady perswazyjnej prezentacji oferty
Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
MODUŁ VIII. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI
Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ IX. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
Efektywne planowanie negocjacji
MODUŁ X. MANIPULACJE I SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH
Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
I dzień: 10:00-17:00
II dzień: 09:00-16:00
Forma zajęć
Prelegenci
Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
- W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
- Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
- Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
- Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
- W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
- Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
- Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
- Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
- Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
- Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
- Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
- Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
- Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
- Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
- Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
- Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
- Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.
Wykształcenie:
- Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
- Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
- Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
- Szkoła Coachingu Narzędziowego
- Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 14 dni przed planowanym terminem szkolenia
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
