O szkoleniu
Identyfikacja obowiązków związanych z realizacją WNT wspomnianych wyrobów i odnalezienie się w gąszczu regulacji odnoszących się do tego zagadnienia stanowi niejednokrotnie trudne wyzwanie dla przedsiębiorców – zwłaszcza tych, których działalność gospodarcza nie koncentruje się wokół wyrobów akcyzowych.
Z myślą o takich właśnie podmiotach przygotowaliśmy nowy program szkoleniowy: „Obowiązki związane z wewnątrzwspólnotowym nabyciem wyrobów akcyzowych”.
Osoby zajmujące się nabywaniem wyrobów akcyzowych; księgowi; osoby zajmujące się tematyką podatków
Program szkolenia
W trakcie naszego szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
- W jaki sposób zweryfikować, czy nabywane wyroby podlegają opodatkowaniu akcyzą lub innym regulacjom dotyczącym przywozu towarów z UE?
- Jakie obowiązki ciążą na nabywcy wyrobów akcyzowych na gruncie ustawy o podatku akcyzowym?
- Czy możliwe jest zwolnienie od akcyzy wyrobów nabywanych wewnątrzwspólnotowo i jakie warunki należy spełnić, żeby zastosować zwolnienie?
- Czym jest rejestr podmiotów przywożących? Kto musi uzyskać wpis do takiego rejestru? Jakie obowiązki ciążą na podmiocie przywożącym?
- Jakich wyrobów dotyczą regulacje z zakresu zapasów obowiązkowych? Jakie obowiązki wynikają z tych regulacji?
- Jakie obowiązki ciążą na nabywcy wyrobów objętych systemem SENT?
- Jakie ryzyka mogą się pojawić w przypadku naruszenia obowiązków ciążących na podmiocie dokonującym WNT?
- Jakie są najczęstsze uchybienia i problemy praktyczne, z którymi borykają się podmioty objęte ww. regulacjami?
Czas trwania
Prelegenci
Szkolenie poprowadzi Joanna Brylowska – licencjonowany doradca podatkowy z dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym w doradztwie w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług. Specjalistka zajmująca się zarówno bieżącym wsparciem w zakresie podatku akcyzowego, doradztwem strategicznym jak i postępowaniami podatkowymi i sądowo-administracyjnymi. Kompleksowo wspiera Klientów również we wdrażaniu nowych regulacji akcyzowych i rozwiązań nakierowanych na usprawnienie procesów i rozliczeń w tym zakresie. Dzięki zaangażowaniu w liczne i różnorodne projekty podatkowe posiada wiedzę zarówno na temat regulacji prawnych oraz podatkowych, jak i kwestii technologicznych czy biznesowych związanych ze specyfiką danej branży – zwłaszcza sektora energetycznego i produkcyjnego.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego; zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.
Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.
Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.
Opłaty i warunki płatności:
Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.
Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym.
- Nazwa firmy: Crido Szkolenia Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Towarowa 28
- Kod pocztowy: 00-839
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272955684
Masz pytania? Napisz do nas
