O szkoleniu
Szkolenie OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI pokazuje, jak skutecznie komunikować się z klientem i budować relację, aby współpraca układała się z korzyścią dla obu stron.
Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:
- analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
- budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie generowanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
- prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta
- dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
- radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta
- podejmować działania inicjujące i usprawniające relację
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem. ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestnicy w swojej pracy.
Cel warsztatów:
- rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem,
- zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient,
- doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,
- zbudowanie trwałych relacji z klientami,
- poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,
- poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.
Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.
Program szkolenia
Zasady profesjonalnej obsługi klienta.
- Etapy procesu obsługi klienta.
- Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta.
Sposoby i techniki obsługi klienta.
- Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
- Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Przygotowanie do rozmowy z klientem.
- Informacja najcenniejszym towarem.
- Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
- Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.
Obsługa klienta.
- Aktywne słuchanie klienta - pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
- Rozpoznanie potrzeb klienta - przeformułowanie (ćwiczenia warsztatowe).
- Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (pytania otwarte, zamknięte, sprawdzające, naprowadzające).
Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.
- Reguła współpracy.
- Reguła wzajemności.
- Reguła sympatii.
- Reguły zaangażowania.
- Reguła niedostępności.
Aktywność jako klucz do klienta.
- Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży.
- Myślenie kreatywne i twórcze podejście w sytuacjach niestandardowych-zmiany i innowacje.
- Działania wspierające relacje.
Czas trwania
1 lub 2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
