O szkoleniu
Szkolenie OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI pokazuje, jak skutecznie komunikować się z klientem i budować relację, aby współpraca układała się z korzyścią dla obu stron.
Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:
- analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
- budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie generowanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
- prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta
- dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
- radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta
- podejmować działania inicjujące i usprawniające relację
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem. ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestnicy w swojej pracy.
Cel warsztatów:
- rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem,
- zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient,
- doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,
- zbudowanie trwałych relacji z klientami,
- poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,
- poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.
Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.
Program szkolenia
Zasady profesjonalnej obsługi klienta.
- Etapy procesu obsługi klienta.
- Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta.
Sposoby i techniki obsługi klienta.
- Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
- Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Przygotowanie do rozmowy z klientem.
- Informacja najcenniejszym towarem.
- Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
- Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.
Obsługa klienta.
- Aktywne słuchanie klienta - pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
- Rozpoznanie potrzeb klienta - przeformułowanie (ćwiczenia warsztatowe).
- Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (pytania otwarte, zamknięte, sprawdzające, naprowadzające).
Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.
- Reguła współpracy.
- Reguła wzajemności.
- Reguła sympatii.
- Reguły zaangażowania.
- Reguła niedostępności.
Aktywność jako klucz do klienta.
- Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży.
- Myślenie kreatywne i twórcze podejście w sytuacjach niestandardowych-zmiany i innowacje.
- Działania wspierające relacje.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
- 21.16% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 21.16% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 21.16% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 21.16% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
