Obsługa klienta i budowanie relacji

O szkoleniu

Szkolenie OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI pokazuje, jak skutecznie komunikować się z klientem i budować relację, aby współpraca układała się z korzyścią dla obu stron.

Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

  • analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
  • budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie generowanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
  • prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta 
  • dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
  • radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta
  • podejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem. ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestnicy w swojej pracy.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel warsztatów:

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem,
  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient,
  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,
  • zbudowanie trwałych relacji z klientami,
  • poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,
  • poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Program szkolenia

Zasady profesjonalnej obsługi klienta.

  • Etapy procesu obsługi klienta.
  • Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta.

Sposoby i techniki obsługi klienta.

  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.

Przygotowanie do rozmowy z klientem.

  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
  • Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.

Obsługa klienta.

  • Aktywne słuchanie klienta - pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
  • Rozpoznanie potrzeb klienta - przeformułowanie (ćwiczenia warsztatowe).
  • Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (pytania otwarte, zamknięte, sprawdzające, naprowadzające).

Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.

  • Reguła współpracy.
  • Reguła wzajemności.
  • Reguła sympatii.
  • Reguły zaangażowania.
  • Reguła niedostępności.

Aktywność jako klucz do klienta.

  • Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży.
  • Myślenie kreatywne i twórcze podejście w sytuacjach niestandardowych-zmiany i innowacje.
  • Działania wspierające relacje.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Dostępne zniżki:
  • 21.16% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 21.16% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 21.16% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 21.16% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój ul. P. Skargi 6B
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!