O szkoleniu
Szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć, jak możesz dbać o satysfakcję klienta i jego lojalność. Dołącz do grupy i sprawdź, co możesz robić, aby dać swojemu klientowi najlepszą obsługę posprzedażową.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy i pracownicy BOK, którzy:
- mają ciągły kontakt z klientami i dbają o ich zadowolenie
- budują trwałe i silne relacje biznesowe z klientami
- rozwijają sprzedaż na klientach, którzy są już w portfelu filmy
Program szkolenia
Moduł 1. Profesjonalna obsługa klienta – wprowadzenie do tematu
- Rola i znaczenie profesjonalnej obsługi klienta w firmowym procesie sprzedaży
- Lojalność klienta – dlaczego firmom opłaca się dbać o satysfakcję klienta
- Potrzeby „zakupowe” i potrzeby „okołozakupowe” klienta – wszystko co musisz wiedzieć o Trójkącie Satysfakcji
- Pozytywne doświadczenie klienta na etapie pierwszego zakupu – dobre praktyki biznesowe
- Pozytywne doświadczenie klienta po pierwszym zakupie – dobre praktyki biznesowe
Moduł 2. Rola komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta – dobre praktyki
- Komunikacja interpersonalna – kluczowe zagadnienia, które sprzedawca musi znać, aby móc lepiej rozmawiać z klientem
- Umiejętność słuchania – jak słuchać klienta, aby faktycznie go rozumieć
- Umiejętność wyrażania się – jak mówić, aby inni faktycznie nas rozumieli
- Korespondencja mailowa – dobre praktyki
- Rozmowa telefoniczna – dobre praktyki
Moduł 3. Psychologiczne aspekty pracy z klientem
- Typy osobowościowe klientów – podstawowe zagadnienia
- Charakterystyka typów ludzi – różnice w sposobie komunikowania się, dynamice działania i podejmowania decyzji
- Jak wiedzę o typie klienta można wykorzystać w profesjonalnej obsłudze i procesie budowania relacji z nim
Moduł 4. Rozwijanie relacji biznesowych z klientem
- Kontakt z klientem po pierwszym zakupie – dobre praktyki
- Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta – co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
- Dobre praktyki w zakresie rozwijania relacji z klientem – co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej
Czas trwania
9:00-16:00
Forma zajęć
Prelegenci
Lider zespołu trenerów Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Ponad 18 lat doświadczenia trenerskiego i sprzedażowego. W tym czasie współpracowała z ponad 900 firmami. Dzięki temu dzisiaj prowadzi szkolenia, które są pełne konkretów i nastawione na praktykę.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
- pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
