O szkoleniu
W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNIK:
● Uświadomi sobie znaczenia budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę.
● Zdobędzie wiedzę na temat pro-aktywnej obsługi klienta.
● Rozwinie umiejętności związane analizowaniem potrzeb klienta.
● Zdiagnozuje swoje mocne i słabe strony w obsłudze klientów.
● Zdobędzie umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem.
● Rozwinie zdolności empatycznego słuchania klientów w celu wyeliminowania ryzyka konfliktu.
● Przećwiczy symulacje rozmów z klientem.
● Dowie się jak rozpoznawać rodzaje typów osobowości oraz dostosowywać komunikację do konkretnego typu osobowości.
● Pozna skuteczne techniki i metody na zarządzanie emocjami w codziennej komunikacji interpersonalne oraz zidentyfikuje źródła "negatywnych" emocji.
● Pozna techniki szybkiej zmiany sposobu myślenia w trudnej sytuacji emocjonalnej.
● Nauczy się, jak zapobiegać lub rozwiązywać konflikty.
Szkolenie jest skierowanie dla osób, pracujących na stanowiskach obsługi klienta, które w swojej codziennej pracy mają kontakt telefoniczny, zdalny lub bezpośredni z klientem.
Szkolenie jest skierowanie dla osób, pracujących na stanowiskach obsługi klienta, które w swojej codziennej pracy mają kontakt telefoniczny, zdalny lub bezpośredni z klientem.
Program szkolenia
1. PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA
Obsługa Klienta oparta na standardach firmowych i osobistych
Profesjonalna obsługa– czego naprawdę oczekuje Klient?
Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z Klientem.
Firma to również ja– postawa pracownika oparta na konsekwencji i odpowiedzialności.
Obsługa Klienta przez telefon vs obsługa Klienta stacjonarnego - zasady
2. TYPY I ZACHOWANIA KLIENTÓW
Typologia Klienta, jak lepiej zrozumieć Klienta?
Budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Zachowania wzbudzające zaufanie Klienta, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Typowe błędy w kontaktach z Klientem.
3. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
Zrozumieć Klienta – postawa pro-Kliencka.
Zarządzanie informacją od Klientów- optymalne rozwiązania.
4. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM Z ELEMENTAMI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
Aktywne słuchanie – klucz do zdobycia zaufania Klienta.
Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów – czego unikać
Trening języka korzyści i nawiązywania do sfery emocjonalnej Klienta.
Odpowiednie pytania gwarancją powodzenia w rozmowie z Klientem.
Znaczenie informacji zwrotnej.
Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania komunikacji niewerbalnej.
Rozpoznawanie własnych emocji i reakcji w kontekście obsługi Klienta.
5. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
Indywidualne postawy w sytuacjach konfliktowych.
Obiekcje, skargi i uwagi Klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć?
6. POSTAWA ASERTYWNA
Stawianie granic.
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy
Szkolenie stacjonarne - 09:00-17:00
Szkolenie online - 08:00-16:00
Prelegenci
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki.
Cechy charakterystyczne warsztatów to:
- interaktywność
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje
- rozwiązywanie problemów
- elastyczność
Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :
- umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
- komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
- zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
- rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
- zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Łódź
woj. łódzkie
Platforma Clickmeeting
Gdańsk
woj. pomorskie
Kraków
woj. małopolskie
Platforma Clickmeeting
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o., wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Sp.z o.o. w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
