Obsługa Klienta trudnego

O szkoleniu

Na szkoleniu w formie warsztatowej poznamy rodzaje trudnych klientów, nauczymy się zasad pracy z nimi, oraz jak zadbać w takich sytuacjach o komfort i Klienta i Pracownika.

Kto powinien wziąć udział?

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy w swojej pracy spotykają się z trudnym klientem.

Program szkolenia

1.Psychologiczne aspekty relacji z trudnym/roszczeniowym klientem.
-zasada SUPER jako główna zasada obsługi klienta
-analiza przyczyn stworzenia sytuacji trudnej- matryca

2. Typologia klienta wymagającego i typologia klienta trudnego.
-klient agresywny
-klient niezdecydowany
-klient bierny
-klient konfliktowy
-klient roszczeniowy

3. Podstawowe kody komunikacyjne wg T.Hartmanna -czyli jak rozmawiać z poszczególnymi typami ludzi.

4. Profesjonalne techniki komunikacji w relacji z trudnym klientem.
-rola komunikacji niewerbalnej- warsztat
-pytania zamknięte i otwarte- ich znaczenie w relacji z trudnym klientem
-„gdybanie” jako technika rozwiązania konfliktu

5 Analiza błędów i barier w komunikacji i doskonalenie właściwej postawy w obsłudze trudnego klienta.
-kluczowe błędy w rozmowie z klientem trudnym
-metody eliminacji barier w komunikacji

6. Narzędzia wspomagające aktywne słuchanie- parafrazowanie, precyzowanie, informacja zwrotna.

Czas trwania

10:00-13:00

Prelegenci

w trakcie ustalania

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy ClickMeeting

Rejestracja

Standard
193
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 199 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Podatków i Prawa
  • Ulica i nr: Hubska 52/14
  • Kod pocztowy: 50-502
  • Miejscowość: Wrocław
  • Numer NIP: 8992913267

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Podatków i Prawa
50-502 Wrocław, Polska Hubska 52/14

Organizator

Akademia Podatków i Prawa
50-502 Wrocław, Polska
Hubska 52/14
woj. dolnośląskie
Akademia Podatków i Prawa powstała z inicjatywy kancelarii Staniek&Partners w celu szerzenia wiedzy prawno-podatkowej. W biznesie rozpoznanie i identyfikowanie potencjalnych problemów oraz wyzwań natury prawnej jest ważną umiejętnością. Dysponując...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!