O szkoleniu
Na szkoleniu w formie warsztatowej poznamy rodzaje trudnych klientów, nauczymy się zasad pracy z nimi, oraz jak zadbać w takich sytuacjach o komfort i Klienta i Pracownika.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy w swojej pracy spotykają się z trudnym klientem.
Program szkolenia
1.Psychologiczne aspekty relacji z trudnym/roszczeniowym klientem.
-zasada SUPER jako główna zasada obsługi klienta
-analiza przyczyn stworzenia sytuacji trudnej- matryca
2. Typologia klienta wymagającego i typologia klienta trudnego.
-klient agresywny
-klient niezdecydowany
-klient bierny
-klient konfliktowy
-klient roszczeniowy
3. Podstawowe kody komunikacyjne wg T.Hartmanna -czyli jak rozmawiać z poszczególnymi typami ludzi.
4. Profesjonalne techniki komunikacji w relacji z trudnym klientem.
-rola komunikacji niewerbalnej- warsztat
-pytania zamknięte i otwarte- ich znaczenie w relacji z trudnym klientem
-„gdybanie” jako technika rozwiązania konfliktu
5 Analiza błędów i barier w komunikacji i doskonalenie właściwej postawy w obsłudze trudnego klienta.
-kluczowe błędy w rozmowie z klientem trudnym
-metody eliminacji barier w komunikacji
6. Narzędzia wspomagające aktywne słuchanie- parafrazowanie, precyzowanie, informacja zwrotna.
Czas trwania
10:00-13:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 199 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Akademia Podatków i Prawa
- Ulica i nr: Hubska 52/14
- Kod pocztowy: 50-502
- Miejscowość: Wrocław
- Numer NIP: 8992913267