O szkoleniu
Jak się komunikować z klientem?
Czym się kończy nieznajomość psychologii komunikacji?
Jak organizować pracę w dziale obsługi klienta w urzędzie?
Jak radzić sobie z sytuacjami stresowymi?
małe warsztatowe grupy (szkolenia online do 5 osób, stacjonarne do 12 osób), dzięki czemu osiągamy świetne efekty szkoleniowe, bezpośredni kontakt z trenerem w trakcie zajęć, możliwość zadawania pytań, udział w scenkach
pracownicy administracji samorządowej i rządowej mający bezpośredni kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Program szkolenia
Komunikacja z klientem, jako narzędzie kierowania zespołem
- model efektywnej komunikacji
- zasady informacji zwrotnej
- eksperyment komunikacyjny, co się dzieje,
kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych
- bariery komunikacyjne
Standardy obsługi klienta
- Czynniki wpływające na te standardy
-Mierniki skutecznej obsługi klienta
-Wskaźnik reklamacji, jak go mierzyć
-Praca nad jakością
Praca ze stresem
-źródła stresu
-jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami
-jak rozładowywać stres
System wartości i misja urzędnika
- komunikowanie wartości
- zachęcanie do przestrzegania wartości
- system podtrzymujący
Ćwiczenia - asertywne przekazywanie trudnych informacji
-kiedy przedłuża się realizacja sprawy
-kiedy potrzebne są dodatkowe dokumenty
-kiedy zmienia się zakres sprawy
......
Czas trwania
szkolenie online w aplikacji TEAMS godziny od 11.00 do 14.00
szkolenie na zamówienie online j.w
szkolenie na zamówienie stacjonarne od 11.00 do 16.00
Prelegenci
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Siedmiogrodzka 9
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
szkolenia stacjonarne - odbywają się przy zebraniu minimum 5 osób, w przypadku nie zebrania się minimalnej liczby uczestników przenoszone są do internetu - i odbywają się w godzinach 11.00-14.00, aby zagwarantować termin szkolenia stacjonarnego, skrzyknij 5 znajomych na ten sam termin - otrzymasz jedno miejsce gratis :)
Jak mogę skontaktować się z organizatorem, aby uzyskać dodatkowe informacje?
- Nazwa firmy: Euro-Konsulting
- Ulica i nr: Siedmiogrodzka 9
- Kod pocztowy: 01-240
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7011000438
Masz pytania? Napisz do nas
