O szkoleniu
Jak się komunikować z klientem?
Czym się kończy nieznajomość psychologii komunikacji?
Jak organizować pracę w dziale obsługi klienta w urzędzie?
Jak radzić sobie z sytuacjami stresowymi?
Metody pracy
- szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
- w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
- integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
- uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
- szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
- uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
- pracownicy działów obsługi klienta
- pracownicy działów reklamacji
- pracownicy recepcji
- call center rozmowy przychodzące
Program szkolenia
Komunikacja z klientem, jako narzędzie kierowania zespołem
- model efektywnej komunikacji
- zasady informacji zwrotnej
- eksperyment komunikacyjny, co się dzieje,
kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych
- bariery komunikacyjne
Standardy obsługi klienta
- Czynniki wpływające na te standardy
- Mierniki skutecznej obsługi klienta
- Wskaźnik reklamacji, jak go mierzyć
- Praca nad jakością
Praca ze stresem
- źródła stresu
- jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami
- jak rozładowywać stres
System wartości i misja urzędnika
- komunikowanie wartości
- zachęcanie do przestrzegania wartości
- system podtrzymujący
Ćwiczenia – asertywne przekazywanie trudnych informacji
- kiedy przedłuża się realizacja sprawy
- kiedy potrzebne są dodatkowe dokumenty
- kiedy zmienia się zakres sprawy
- wasze propozycje…..
Czas trwania
szkolenie online w aplikacji TEAMS godziny od 11.00 do 14.00
szkolenie na zamówienie online j.w
szkolenie na zamówienie stacjonarne od 11.00 do 16.00
Prelegenci
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Łódź
woj. łódzkie
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 499 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 20.04% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 40.08% przy zgłoszeniu min. 5 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
REGULAMIN WYDARZENIA
I. Postanowienia ogólne
1. Usługa szkoleniowa, zwana w dalszej części regulaminu WYDARZENIEM, dotyczy szkolenia w formie stacjonarnej lub online, otwartego (z ustaloną przez organizatora datą) lub zamkniętego (datę ustalają organizator i zamawiający). Wydarzenie jest prowadzone w formie warsztatu w miejscu i dacie określonej na stronie internetowej www.eventis.pl
2. Organizatorem WYDARZENIA jest PL MANAGEMENT Sp. z o.o. ul. Koszykowa 60/62/43, 00-673 Warszawa, KRS
0000863540, REGON 387310812, NIP: 7011000438 właściciel marki euro-konsulting.pl zwany dalej Organizatorem.
II. Zasady uczestnictwa
1. Program Wydarzenia znajduje się na stronie internetowej www.eventis.pl. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i terminu Wydarzenia. O zmianach Organizator poinformuje na stronie internetowej oraz drogą mailową.
2. W Wydarzeniu mogą wziąć udział osoby, które dokonały rejestracji na stronie: www.eventis.pl.
3. Zarejestrowanie uczestnictwa w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
4. Opłata za uczestnictwo w Wydarzeniu obejmuje:
• udział w Wydarzeniu,
• materiały i certyfikaty w formie elektronicznej
• lunch i przerwy kawowe – w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych
5. Uczestnicy Wydarzenia we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Wydarzenia oraz koszty powrotu, a także ewentualnego noclegu.
6. Informacje o opłatach i warunkach rejestracji publikowane są na stronie internetowej Wydarzenia:
www.eventis.pl
7. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji drogą elektroniczną oraz wpłacenie pełnej kwoty za uczestnictwo w terminie jednego dnia roboczego od daty zgłoszenia.
8. Organizator jest upoważniony do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
9. Zgłoszenia uczestnictwa, dokonywane za pośrednictwem strony www.eventis.pl przyjmowane są do daty opisanej na stronie konkretnego wydarzenia. Koszt uczestnictwa zależy od terminu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu, zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie wydarzenia.
10. Aby utrzymać zniżkę, należy opłacić fakturę najpóźniej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu.
11. Opłata w późniejszym terminie może skutkować zastosowaniem ceny bez zniżek.
12. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty, gwarantujemy przyjęcie na Wydarzenie.
13. Zamawiający otrzyma proformę wraz ze szczegółami organizacyjnymi.
14. Nieobecność na Wydarzeniu nie zwalnia z opłaty faktury.
15. Rezygnacja z Wydarzenia jest możliwa najpóźniej na 7 dni przed Wydarzeniem. Zwrot wpłaty nastąpi do 5 dni roboczych.
16. Istnieje możliwość przepisania się na następne Wydarzenie bez dodatkowej opłaty.
17. Przy zgłoszeniu nie ma konieczności podawania nazwisk, wystarczy podać liczba osób.
18. Certyfikaty są wystawiane na podstawie listy obecności z dnia Wydarzenia.
19. W przypadku zmiany terminu Wydarzenia organizator proponuje odpowiednią rekompensatę np. zgłoszenie dodatkowej osoby w obniżonej cenie. Forma rekompensaty zależy od organizatora.
20. W przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych, w przypadku niezebrania się wystarczającej liczby uczestników szkolenie odbędzie się w tym samym terminie w wersji online.
21. System przedpłat i zniżek został opracowany w celu, jak najwcześniejszego zebrania grup szkoleniowych i lepszej organizacji procesu rekrutacji.
IV. Bezpieczeństwo
1. Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i Ppoż obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowana jest Wydarzenie.
V. Inne kwestie
1. Wydarzenie stacjonarne otwarte może być filmowane i fotografowane przez Organizatora.
2. Uczestnik może nie wyrazić zgody na filmowanie lub robienie zdjęć.
3. Zgłaszając się do udziału w Wydarzenia uczestnik wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora na potrzeby Wydarzenia i na zasadach wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o Ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku ( Dz. U. Nr 133. Poz. 833 z późniejszymi poprawkami).
4. W sprawach nieustalonych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
5. Materiały przekazywane w trakcie szkolenia i po nim stanowią własność Organizatora. Zabronione jest kopiowanie, dystrubuowanie i przetwarzanie bez zgody Organizatora.
- Nazwa firmy: Euro-Konsulting
- Ulica i nr: Siedmiogrodzka 9
- Kod pocztowy: 01-240
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7011000438