O szkoleniu
Na spotkaniu zostaną szeroko poruszone tematy związane z usuwaniem nadmiaru papierowych dokumentów w biurze rachunkowym. Trener przeprowadzi nas przez cały proces odpapierzania biura, zwracając szczególną uwagę na OCR i KSEF. Zajęcia zostaną poprowadzone z formie praktycznej z dbałością o państwa umiejętności w nowych obszarach automatyzacji.
Rozwój technologii spowodował, że wiele procesów da się zautomatyzować. Tak samo jest w księgowości, już dziś da się wprowadzić automatyzację w księgowaniach i rozliczaniach, a także w kontaktach z Klientem. Aktualnie co raz więcej biur korzysta z takich rozwiązań jak OCR, a już niedługo z obowiązkowego KSEF. Aby być przygotowanym na te zmiany warto już wcześniej rozpocząć proces odpapierzania swojego biura. Podczas spotkania, prowadzący podzieli się swoim doświadczeniem z automatyzacji biura rachunkowego.
Wydarzenie skierowane jest do pracowników, a przede wszystkim właścicieli biur rachunkowych
Program szkolenia
1. Obszary do automatyzacji.
2. Zmiana zapisów w umowie.
3. OCR w biurze rachunkowym.
4. KSEF w biurze rachunkowym.
Czas trwania
9:00-13:00
Prelegenci
Arkadiusz Szulc
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego Katedry Rachunkowości, specjalista w zakresie organizacji rachunkowości finansowej i podatkowej w małych i średnich przedsiębiorstwach, trener oraz wykładowca w Sopockiej Szkole Wyższej w zakresie podatków, rachunkowości oraz systemu ubezpieczeń społecznych, wieloletni praktyk w zakresie księgowości prowadzący własną firmę consultingowo-rachunkową.
Posiada uprawnienia wydane przez Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg oraz certyfikat Głównego Księgowego wydany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce.
Laureat wielu ogólnopolskich konkursów o tematyce rachunkowo-podatkowej, autor wielu publikacji w zakresie rachunkowości i zarządzania.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 299 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Akademia Podatków i Prawa
- Ulica i nr: Hubska 52/14
- Kod pocztowy: 50-502
- Miejscowość: Wrocław
- Numer NIP: 8992913267