O szkoleniu
Odporność psychiczna menedżerów to bardzo ważny temat, dlatego, że w zależności od tego, jak sobie radzą z tym co ich spotyka w życiu, tak mogą wpływać na zespół jakim zarządzają.
Rezyliencja menedżera – siła psychiczna lidera/liderki jako kluczowy temat z zakresu zarządzania.
Menedżer nie tylko ma w zakresie obowiązków zarządzania zespołem oraz zdaniami ale również zarządzanie samym sobą.
Poprzez udział w szkoleniu Uczestnicy zwiększą świadomość elementów wpływających na budowanie odporności psychicznej oraz wzmocnią motywację wewnętrzną do codziennego praktykowania zdobytej wiedzy.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Uczestnicy zwiększą wiedzę i wzmocnią postawę w zakresie:
- Wyznaczania celów i wytrwałego dążenia do ich realizacji.
- Nie zrażania się przeszkodami – aby błędy i niepowodzenia stały się lekcjami.
- Zwiększą poczucie sprawczości.
- Uświadomią sobie swoje mocne strony i dotychczasową mapę sukcesów.
- Wzmocnią dyplomatyczną asertywność i zdrową pewność siebie.
- Zwiększą poczucie bezpieczeństwa w sytuacji zmiany.
- Wzmocnią realizacje zadań aby zwiększyć efekty podejmowanych działań.
Dodatkowo zainteresowane osoby będą mogły zrealizować badanie za pomocą psychometrycznego Kwestionariusza MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire) AQR International.
Badanie przeprowadzane jest on-line, a wyniki w postaci raportu ze wskazówkami rozwojowymi są przedstawiane podczas sesji indywidulanej z konsultantem.
- Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
- Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
- Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
- Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
- Dla przedsiębiorców.
- Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzaniem zespołem.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenie jest oparte na czterech filarach odporności psychicznej:
Moduł I Odporność psychiczna: KONTROLA Control (kontrola emocji i budowanie poczucia wpływu).
- Rola emocji – co komunikują emocje?
- Dlaczego mucha może wykończyć mnicha?
- Menedżerze stań się swoim najważniejszym zadaniem. Jakie są skutki gdy menedżer nie zarządza sam sobą?
- Wpływ subiektywnego postrzegania czyli dlaczego w wyniku silnego stresu oraz silnego tempa pracy jesteśmy ślepi na wiele sygnałów ostrzegawczych.
- Fundamenty osobistego poczucia wpływu.
Moduł II Odporność psychiczna: PEWNOŚĆ SIEBIE Confidence (poczucie własnej wartości i asertywność).
- Poczucie własnej wartości – profil publiczny, ja idealne a ja realne.
- Długoterminowe spojrzenie na osobiste cele jako opcja niespalania się w codziennej rzeczywistości.
- Asertywność menedżera czyli Ty jesteś ok i Twoje otoczenie też jest ok ale co zrobić gdy jest inaczej?
- Jak codziennie zakładać optymistyczne okulary kiedy walczy się z wiatrakami?
- Kiedy trzeba sobie powiedzieć STOP a jak nie da, to komu na to pozwolić.
Moduł III Odporność psychiczna: WYZWANIA Challenge (podejście do zmiany i możliwości).
- Optyka sytuacji oparta na zasobach.
- Krzywa Fishera w praktyce czyli każda zmiana osłabia i wzmacnia czyli jak będziesz ładować swoje akumulatory.
- Model zmiany Kurta Lewina czyli po każdej zimie przychodzi wiosna czyli jak przetrać do czasu aż zaświeci słońce.
- Cykl Kolba w zmianie czyli sama teoria nie wystarczy. Codzienny oraz cotygodniowy przegląd menedżera.
- Rola adaptacji czyli czy mucha w zupie to intruz czy dodatkowe białko?
Moduł IV Odporność psychiczna: ZAANGAŻOWANIE Commitment (podejście do celów i pokonywanie trudności).
- Kapitan statku rozdziela zadania czyli zaangażuj nie tylko siebie.
- Jednominutowy menedżer spotyka małpę – jak zarządzać zadaniami swoimi oraz pracowników aby nie brać na siebie pełnej odpowiedzialności.
- Osobiste rytuały menedżera wzmacniające odporność psychiczną.
Podsumowanie i przygotowanie osobistego planu działania.
Czas trwania
- 10:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Forma zajęć
Prelegenci
Doświadczenia z wcześniejszej pracy zawodowej na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi zespołami.
Karierę zawodową rozpoczynała w Axciom Polska, gdzie była odpowiedzialna za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku była związana z PLL LOT S.A. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za korporacyjny program lojalnościowy. Pozyskiwała partnerów programu, przeprowadzała analizę ROI oraz koordynowała prace związane wdrożeniem narzędzi informatycznych do obsługi uczestników.
W latach była 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera.
Zarządzała również wspólnym programem dla linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance – pod nazwą Convention Plus, skierowanym do firm działających na rynku konferencji i kongresów. W latach 2014-2016 pełniła stanowisko dyrektora merytorycznego i zespołu trenerskiego, będąc odpowiedzialną za koordynowanie działań rozwojowych między innym dla takich firm jak Alior Bank, Maspex Wadowice, Nowa Szkoła, Anwil.
Aktualnie rozwija swój start-up, pracujący nad zdigitalizowanymi narzędziami do rozwoju pracowników, w którym zarządza 8-osobowym zespołem.
Jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Realizowała sześciomiesięczny staż naukowy z zakresu badania kultury organizacyjnej.
Podnoszenie kwalifikacji trenerskich rozpoczynała w Ośrodku Doradztwa i Treningu Kierowniczego. Doskonaliła je w szkole dla trenerów zaawansowanych Kontrakt OSH i na kilkumiesięcznych warsztatach „Trener – doświadczenie – kreatywność” Grupy Trop. Realizuje wybrane szkolenia w języku angielskim.
ANETA ROPEK
TRENER SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIA. COACH. MEDIATOR. MENEDŻER.
PROFIL TRENERKI:
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.
Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Następnie Kierownik Oddziału w Agrex Arcon a od 2008 roku Manager pomorskiego oddziału Farutex (sektor: FMCG, HoReCa) gdzie kierowała pracą 40-osobowego zespołu. W latach 2010 – 2014 jako Dyrektor w Cetrowet – Cezal (sektor medyczny) była odpowiedzialna za prowadzenie oddziału i realizację planów sprzedażowych, przetargowych. W firmie Over Group jako Dyrektor działu weterynaryjnego odpowiadała za zmianę ogólnopolskiej strategii sprzedażowej. Zarządzała pracą podległego zespołu handlowego i zespołu call center. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespół ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.
- Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze szkoleń i rozwoju w takich firmach jak Danone czy 3M.
- Łączy perspektywę zdobytą wewnętrznych działach HR i z wiedzą konsultanta zewnętrznego.
- Posiada doświadczenie w zarządzaniu rozwojem w skali lokalnej, jak i międzynarodowej.
- Ma wiedzę na temat wyzwań rozwojowych zarówno w małych firmach, jak i w korporacjach.
Tematy specjalizacji:
- Procesy i kompetencje HR: zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie szkoleniami, rekrutacja I selekcja, HRBP, Assesment i Development Center.
- Kompetencje managerskie: first time manager, zarządzanie zespołem w zmianie, stres w pracy managera, motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnych.
- Kompetencje miękkie: zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami, budowanie odporności psychicznej, work-life balance, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, asertywność, zarządzanie sobą w zmianie.
Kwalifikacje: (np. uprawnienia, certyfikaty, dyplomy) do wykonywania zawodu trenerki:
- Magister psycholożka.
- Trenerka biznesu.
- Absolwentka Szkoły Coachingu.
- Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Pracy.
- Certyfikowana konsultantka MTQ48 i MTQPlus.
- Certyfikowana konsultantka ILM72.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikat Stress Management Coaching.
- Certyfikat Six Sigma Green Belt.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 695 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
