Odporność psychiczna menedżerów. Szkolenie otwarte stacjonarne i online.

O szkoleniu

Odporność psychiczna menedżerów to bardzo ważny temat, dlatego, że w zależności od tego, jak sobie radzą z tym co ich spotyka w życiu, tak mogą wpływać na zespół jakim zarządzają.

Rezyliencja menedżera  –  siła psychiczna lidera/liderki jako kluczowy temat z zakresu zarządzania.

Menedżer nie tylko ma w zakresie obowiązków zarządzania zespołem oraz zdaniami ale również zarządzanie samym sobą.

Dlaczego warto wziąć udział?

Poprzez udział w szkoleniu Uczestnicy zwiększą świadomość elementów wpływających na budowanie odporności psychicznej oraz wzmocnią motywację wewnętrzną do codziennego praktykowania zdobytej wiedzy.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Uczestnicy zwiększą wiedzę i wzmocnią postawę w zakresie:

  • Wyznaczania celów i wytrwałego dążenia do ich realizacji.
  • Nie zrażania się przeszkodami – aby błędy i niepowodzenia stały się lekcjami.
  • Zwiększą poczucie sprawczości.
  • Uświadomią sobie swoje mocne strony i dotychczasową mapę sukcesów.
  • Wzmocnią dyplomatyczną asertywność i zdrową pewność siebie.
  • Zwiększą poczucie bezpieczeństwa w sytuacji zmiany.
  • Wzmocnią realizacje zadań aby zwiększyć efekty podejmowanych działań.

Dodatkowo zainteresowane osoby będą mogły zrealizować badanie za pomocą psychometrycznego Kwestionariusza MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire)  AQR International.

Badanie przeprowadzane jest on-line, a wyniki w postaci raportu ze wskazówkami rozwojowymi są przedstawiane podczas sesji indywidulanej z konsultantem.

Kto powinien wziąć udział?
  • Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
  • Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
  • Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla przedsiębiorców.
  • Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzaniem zespołem.

Program szkolenia

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Szkolenie jest oparte na czterech filarach odporności psychicznej:

Moduł I Odporność psychiczna: KONTROLA Control (kontrola emocji i budowanie poczucia wpływu).

  • Rola emocji – co komunikują emocje?
  • Dlaczego mucha może wykończyć mnicha?
  • Menedżerze stań się swoim najważniejszym zadaniem. Jakie są skutki gdy menedżer nie zarządza sam sobą?
  • Wpływ subiektywnego postrzegania czyli dlaczego w wyniku silnego stresu oraz silnego tempa pracy jesteśmy ślepi na wiele sygnałów ostrzegawczych.
  • Fundamenty osobistego poczucia wpływu.

Moduł II Odporność psychiczna: PEWNOŚĆ SIEBIE Confidence (poczucie własnej wartości i asertywność).

  • Poczucie własnej wartości – profil publiczny, ja idealne a ja realne.
  • Długoterminowe spojrzenie na osobiste cele jako opcja niespalania się w codziennej rzeczywistości.
  • Asertywność menedżera czyli Ty jesteś ok i Twoje otoczenie też jest ok ale co zrobić gdy jest inaczej?
  • Jak codziennie zakładać optymistyczne okulary kiedy walczy się z wiatrakami?
  • Kiedy trzeba sobie powiedzieć STOP a jak nie da, to komu na to pozwolić.

Moduł III Odporność psychiczna: WYZWANIA Challenge (podejście do zmiany i możliwości).

  • Optyka sytuacji oparta na zasobach.
  • Krzywa Fishera w praktyce czyli każda zmiana osłabia i wzmacnia czyli jak będziesz ładować swoje akumulatory.
  • Model zmiany Kurta Lewina czyli po każdej zimie przychodzi wiosna czyli jak przetrać do czasu aż zaświeci słońce.
  • Cykl Kolba w zmianie czyli sama teoria nie wystarczy. Codzienny oraz cotygodniowy przegląd menedżera.
  • Rola adaptacji czyli czy mucha w zupie to intruz czy dodatkowe białko?

Moduł IV Odporność psychiczna: ZAANGAŻOWANIE Commitment (podejście do celów i pokonywanie trudności).

  • Kapitan statku rozdziela zadania czyli zaangażuj nie tylko siebie.
  • Jednominutowy menedżer spotyka małpę – jak zarządzać zadaniami swoimi oraz pracowników aby nie brać na siebie pełnej odpowiedzialności.
  • Osobiste rytuały menedżera wzmacniające odporność psychiczną.

Podsumowanie i przygotowanie osobistego planu działania.

Czas trwania

  • 10:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Agata Pawłowska
TRENER BIZNESU. COACH ICC I ICF. PARTNER EXTENDED DISC. AMBASADORKA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ.

Doświadczenia z wcześniejszej pracy zawodowej na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi zespołami.

Karierę zawodową rozpoczynała w Axciom Polska, gdzie była odpowiedzialna za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku była związana z PLL LOT S.A. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za korporacyjny program lojalnościowy. Pozyskiwała partnerów programu, przeprowadzała analizę ROI oraz koordynowała prace związane wdrożeniem narzędzi informatycznych do obsługi uczestników.

W latach była 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera.

Zarządzała również wspólnym programem dla linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance – pod nazwą Convention Plus, skierowanym do firm działających na rynku konferencji i kongresów. W latach 2014-2016 pełniła stanowisko dyrektora merytorycznego i zespołu trenerskiego, będąc odpowiedzialną za koordynowanie działań rozwojowych między innym dla takich firm jak Alior Bank, Maspex Wadowice, Nowa Szkoła, Anwil.

Aktualnie rozwija swój start-up, pracujący nad zdigitalizowanymi narzędziami do rozwoju pracowników, w którym zarządza 8-osobowym zespołem.

Jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Realizowała sześciomiesięczny staż naukowy z zakresu badania kultury organizacyjnej.

Podnoszenie kwalifikacji trenerskich rozpoczynała w Ośrodku Doradztwa i Treningu Kierowniczego. Doskonaliła je w szkole dla trenerów zaawansowanych Kontrakt OSH i na kilkumiesięcznych warsztatach „Trener – doświadczenie – kreatywność” Grupy Trop. Realizuje wybrane szkolenia w języku angielskim.

Aneta Ropek
TRENER SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIA. COACH. MEDIATOR. MENEDŻER.

ANETA ROPEK

TRENER SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIA. COACH. MEDIATOR. MENEDŻER.


PROFIL TRENERKI:

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.

Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Następnie Kierownik Oddziału w Agrex Arcon a od 2008 roku Manager pomorskiego oddziału Farutex (sektor: FMCG, HoReCa) gdzie kierowała pracą 40-osobowego zespołu. W latach 2010 – 2014 jako Dyrektor w Cetrowet – Cezal (sektor medyczny) była odpowiedzialna za prowadzenie oddziału i realizację planów sprzedażowych, przetargowych. W firmie Over Group jako Dyrektor działu weterynaryjnego odpowiadała za zmianę ogólnopolskiej strategii sprzedażowej. Zarządzała pracą podległego zespołu handlowego i zespołu call center. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespół ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.

Anna Liszewska
KONSULTANTKA HR, MENADŻERKA PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH, KONSULTANTKA MTQ48, MTQ PLUS, ILM 72, EXTENDED DISC.
  • Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze szkoleń i rozwoju w takich firmach jak Danone czy 3M.
  • Łączy perspektywę zdobytą wewnętrznych działach HR i z wiedzą konsultanta zewnętrznego.
  • Posiada doświadczenie w zarządzaniu rozwojem w skali lokalnej, jak i międzynarodowej.
  • Ma wiedzę na temat wyzwań rozwojowych zarówno w małych firmach, jak i w korporacjach.

Tematy specjalizacji:

  • Procesy i kompetencje HR: zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie szkoleniami, rekrutacja I selekcja, HRBP, Assesment i Development Center.
  • Kompetencje managerskie: first time manager, zarządzanie zespołem w zmianie, stres w pracy managera, motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnych.
  • Kompetencje miękkie: zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami, budowanie odporności psychicznej, work-life balance, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, asertywność, zarządzanie sobą w zmianie.

Kwalifikacje: (np. uprawnienia, certyfikaty, dyplomy) do wykonywania zawodu trenerki:

  • Magister psycholożka.
  • Trenerka biznesu.
  • Absolwentka Szkoły Coachingu.
  • Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Pracy.
  • Certyfikowana konsultantka MTQ48 i MTQPlus.
  • Certyfikowana konsultantka ILM72.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikat Stress Management Coaching.
  • Certyfikat Six Sigma Green Belt.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.

Rejestracja

Cena katalogowa
1 644
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 695 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!