O szkoleniu
Program przygotowany jest w oparciu najlepsze praktyki rynkowe i zawiera przykłady realnych formatek opisu oraz rozwiązania w zakresie ich wypracowywania i stosowania.
Główną ideą szkolenia jest ,,Porządkowanie i kompletowanie informacji o wymaganiach zadaniowych i kompetencyjnych na stanowiskach pracy poprzez wystandaryzowane Opisy Stanowisk Pracy”, z niej wynikają cele szkolenia :
- Poznanie nowoczesnego standardu Opisu Stanowiska Pracy, stosowanych na rynku pracy wzorów Opisów, ich zawartości maksymalnej, minimalnej i optymalnej
-
Przećwiczenie opisywania stanowiska pracy – poznanie szczegółowej metodologii tworzenia Opisu, znaczenia poszczególnych pól Opisu oraz ich późniejszego wykorzystania, prawidłowych sposobów opracowania zapisów i wyzwań, które się z tym wiążą
- Ustalenie czym dokładnie jest, a czym nie jest Opis Stanowisk Pracy w odniesieniu do innych dokumentów regulujących podział zadań i wymagania wobec pracowników w organizacji
- Przećwiczenie Karty Projektu Opisywania Stanowisk Pracy, pomocnej w organizacji akcji opisywania stanowisk w Organizacji
- Przygotowanie uczestników szkolenia do zarządzania projektem Opisywania Stanowisk Pracy i realizacji akcji opisywania, w tym w zakresie typowych wyzwań i sposobów radzenia sobie z nimi
- Ustalenie zakresu wdrożenia Opisów Stanowisk Pracy oraz ich wykorzystania w polityce personalnej firmy (perspektywa Zespołów Personalnych) i do zarządzania pracownikami (perspektywa menedżerów)
Uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych w edytowalnej wersji elektronicznej. Znajdą się tam:
- przykładowe wzory opisów stanowisk pracy z rynku,
- inne przykłady dokumentów np. opis funkcji, zakres czynności.
Uczestnikom jest też przekazywany bezpłatnie AUTORSKI zestaw narzędzi, sprawdzony w wielu firmach:
- OPIS STANOWISKA PRACY © – wzór w MS EXCEL
- INSTRUKCJA OPISYWANIA STANOWISK PRACY © – wzór w MS WORD
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR, przed którym stoi wyzwanie w postaci przygotowania/zmodyfikowania opisów stanowisk pracy w firmie.
Program szkolenia
Dzień 1. ,,Standard opisywania stanowisk pracy, Opis Stanowiska Pracy i jego wykonanie”
- Opis Stanowiska Pracy – definicja, konstrukcja, cel stosowania:
- Opis Stanowiska Pracy – definicja, zastosowanie,
- Wzory Opisów Stanowisk Pracy – przykłady Opisów Stanowisk Pracy z rynku i ich warsztatowa ocena:
- stosowane na rynku pracy formatki,
- znaczenie formatki dla późniejszego procesu opisywania stanowisk pracy i użyteczności Opisów Stanowisk Pracy w Organizacji,
- planowany zakres wykorzystania Opisów w Organizacji a wzór formatki,
- Rozróżnienie opisu stanowiska od zakresu zadań pracownika.
- Rekomendowany standard opisywania stanowisk pracy:
- Ustalenie standardu Opisywania Stanowisk Pracy w Organizacji,
- Instrukcja sporządzania Opisów Stanowisk Pracy:
- Znaczenie Instrukcji (standaryzacja opisów),
- Zakres i forma Instrukcji i jej znaczenie dla utrzymania standardu w procesie Opisywania Stanowisk Pracy,
- Instrukcja Opisywania Stanowisk Pracy – na konkretnym przykładzie z rynku:
- Zakres i forma instrukcji,
- Ogólne i szczegółowe wskazówki dla osób sporządzających Opisy Stanowisk Pracy,
- Przykładowe zapisy Instrukcji,
- Praktyczne posługiwanie się Instrukcją,
- Rekomendowany wzór i zakres Instrukcji Opisywania Stanowisk Pracy,
- Wzór Opisu Stanowiska Pracy:
- Rekomendowany wzór i format Opisu Stanowiska Pracy,
- Słowniki i mini instrukcje we wzorze Opisu Stanowiska Pracy,
- Praktyczne posługiwanie się wzorem Opisu Stanowiska Pracy,
- Ogólne wskazówki dla osób sporządzających Opisy Stanowisk Pracy w Organizacji:
- Kolejność tworzenia wpisów Opisu Stanowiska Pracy,
- Zapewnienie rzeczowości i prawidłowości Opisu Stanowiska Pracy.
- Katalog i baza danych Opisów Stanowisk Pracy:
- Znaczenie formy Opisu Stanowiska Pracy dla zarządzania opisami w organizacji,
- Katalog Opisów Stanowisk Pracy:
- Definicja Katalogu Opisów Stanowisk Pracy,
- Wartość katalogu opisów stanowisk pracy dla organizacji – utrzymywanie zbioru Opisów Stanowisk Pracy w aktualności,
- Metodologia opracowywania Katalogu Stanowisk Pracy – na konkretnym przykładzie z rynku:
- Metodologia tworzenia nazewnictwa stanowisk,
- Metodologia łączenia i rozdzielania podobnych stanowisk pracy,
- Metodologia postępowania ze specyficznymi rolami i funkcjami,
- Przyporządkowanie Opisów Stanowisk Pracy do Katalogu, systemowa aktualizacja, likwidacja niepotrzebnych Opisów Stanowisk Pracy,
- Metodologia aktualizacji opisów stanowiska pracy w Katalogu (opracowywania nowych / zmienionych opisów stanowisk pracy oraz ich wprowadzania do katalogu opisów stanowisk pracy) a działania menedżerów i zespołu personalnego – na konkretnym przykładzie z rynku:
- Potwierdzanie konieczności utworzenia nowego stanowiska pracy i Opisu Stanowiska Pracy,
- Potwierdzanie konieczności aktualizacji Opisu Stanowiska Pracy,
- Potwierdzanie konieczności rezygnacji z Opisu Stanowiska Pracy,
- Rozwiązania Informatyczne – Baza Danych Opisów Stanowisk Pracy:
- Omówienie ogólne najważniejszych możliwości i funkcjonalności IT,
- Administrator Katalogu i Bazy Danych Opisów Stanowisk Pracy:
- Rola i zadania administratora Katalogu Opisów Stanowisk Pracy z Zespołu HR.
- Zakres informacji w Opisie Stanowiska Pracy i ich prawidłowe sporządzanie (metodologia i warsztat):
Część I Opisu Stanowiska Pracy: informacje o stanowisku:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Omówienie kolejnych pól Opisu, warsztat z opisywania:
- Nazwa stanowiska pracy,
- Symbol stanowiska,
- Miejsce pracy,
- Miejsce w strukturze organizacyjnej oraz zastępowalność,
- Cel stanowiska.
Część II Opisu Stanowiska Pracy: główne zadania, odpowiedzialności i uprawnienia stanowiska:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Omówienie kolejnych pól Opisu, warsztat z opisywania:
- Zadania zawodowe,
- Zadania kierownicze / koordynatorskie,
- Rozpiętość kierowania,
- Uprawnienia,
- Skala działania,
- Kluczowe wskaźniki efektywności,
- Wpływ na wyniki organizacji,
- Złożoność i innowacyjność pracy.
Część III Opisu Stanowiska Pracy : wymagania stanowiskowe – wymagane kompetencje
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Podział kwalifikacji i kompetencji na poziomy wymagany i pożądany i jego znaczenie,
- Omówienie kolejnych pól Opisu, warsztat z opisywania:
- Wykształcenie,
- Wiedza merytoryczna i umiejętności zawodowe twarde (obiektywnie mierzalne),
- Formalne uprawnienia zawodowe,
- Znajomość języków obcych,
- Znajomość programów informatycznych (IT),
- Doświadczenie zawodowe i menedżerskie,
- Charakter pracy (grupa kompetencji),
- Postawy / zachowania.
Część IV. Opisu Stanowiska Pracy : współpraca /komunikacja /kontakty:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Omówienie kolejnych pól Opisu, warsztat z opisywania:
- Kontakty wewnętrzne i zewnętrzne,
- Współpraca, jej cel, charakter i częstotliwość,
- Komunikacja, jej cel, charakter i częstotliwość.
Część V. Opisu Stanowiska Pracy : ogólny poziom stanowiska:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Poziom stanowiska wg klasyfikacji,
- Warsztat z przyporządkowania do klasyfikacji.
Część VI. Opisu Stanowiska Pracy : dodatkowe informacje:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Dodatkowe informacje – zakres i forma dodatkowych informacji wprowadzanych do opisu,
- Osoby podpisujące Opis i znaczenie ich podpisów.
Część VII (nieobligatoryjna) Opisu Stanowiska Pracy : zakładka specyfikacji zadań:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Informacje o stanowisku,
- Omówienie kolejnych pól Opisu, warsztat z opisywania,
- Zadania zawodowe – dane szczegółowe o zadaniach,
- Osoby podpisujące tą część opisu i znaczenie ich podpisów.
Część IX (nieobligatoryjna) Opisu Stanowiska Pracy : zakładka warunków pracy:
- Funkcjonalność tej części Opisu,
- Informacje o warunkach pracy,
- Omówienie kolejnych pól Opisu, warsztat z opisywania,
- Warunki pracy – dane szczegółowe o warunkach,
- Osoby podpisujące tą część opisu i znaczenie ich podpisów.
- Rozróżnianie wpisów do Opisu Stanowiska Pracy i do innych dokumentów:
- Opis Stanowiska Pracy a inne dokumenty – podobieństwa i różnice (m.in. zakres obowiązków, zakres czynności, karta stanowiskowa, karta celów, opis roli projektowej, formatka KPI, opis roli i funkcji, dziennik obciążenia pracą, profil idealnego kandydata, ogłoszenie o pracę),
- Rozstrzygnięcia co do umieszczenia danych zapisów w Opisie Stanowiska Pracy bądź nie – dyskusja.
- Podsumowanie – rekomendacje co kształtu Opisu Stanowiska Pracy w zależności od:
- różnych grup zawodowych w Organizacji,
- wielkości, specyfiki i charakteru organizacji i jej stanowisk,
- planowanych obszarów wykorzystania opisów stanowisk pracy (potrzeby organizacji z których pochodzą uczestnicy).
- Analiza pracy na potrzeby opracowywania stanowisk pracy oraz materiały pomocnicze poza organizacją:
- Metody analizy pracy,
- Analiza pracy – metody i ich praktyczne zastosowanie,
- Zbieranie danych o stanowiskach – ankiety, wywiad, obserwacja, korzystanie z danych,
- Weryfikacja informacji z analizy pracy,
- Klasyfikacje zawodów,
- Inne źródła danych o zadaniach i wymaganiach na stanowiskach.
- Metody analizy pracy,
Zakres i szczegółowość omówienia pkt. 5-7 jest zależny od tempa realizacji przez uczestników prac w ramach warsztatu opisywania stanowisk pracy.
Dzień 2. Przebieg projektu opisywania stanowisk pracy, wykorzystanie jego efektów oraz radzenie sobie z typowymi wyzwaniami.
- Cele i korzyści projektu opisywania stanowisk pracy:
- Zastosowanie Opisu Stanowiska Pracy w polityce personalnej organizacji i procesach personalnych,
- Cel opisywania stanowisk pracy a sytuacja pracowników i kandydatów oraz przeszłe decyzje personalne.
- Przebieg projektu opisywania stanowisk pracy:
- Powody podjęcia projektu Opisywania Stanowisk Pracy – typowe sytuacje,
- Procedowanie w zakresie opisywania stanowisk pracy w 2 modelach:
- Opisywanie obecnego podziału pracy w organizacji (Fotografia Stanowisk Pracy),
- Opisywanie docelowego podziału pracy w organizacji (Projektowanie Stanowisk Pracy),
- Cele, korzyści i ryzyka obu podejść, ich przebieg,
- Etapy projektu i zakres prac w Projekcie Opisów Stanowisk Pracy (harmonogram prac) – typowy przebieg i przykład z rynku (przebieg w dużej organizacji, zapisy z karty projektu),
- Możliwości zorganizowania indywidualnych i masowych akcji spisowych – modele akcji spisowych, ich praktyczny przebieg,
- Zakres i forma przygotowania osób opisujących i osób zarządzających projektem.
- Rola HR w Projekcie Opisywania Stanowisk Pracy:
- Zainicjowanie akcji opisywania,
- Utworzenie i przekazanie standardu opisywania stanowisk pracy, wyjaśnianie wątpliwości i kwestii spornych, doprecyzowanie zapisów,
- Porządkowanie rozdziału ról, odpowiedzialności, zadań i uprawnień,
- Weryfikacja, czy zapisy w OSP są zgodne z rzeczywistością,
- Pomoc w wyznaczeniu wymagań kwalifikacyjnych i kompetencyjnych,
- Ujednolicenie zapisów w skali podobnych stanowisk / gradacji stanowiskowej / obszaru / całej organizacji.
- Podział ról i odpowiedzialności wszystkich uczestników Projektu:
- Osoby zarządzające projektem opisywania stanowisk pracy,
- Osoby opisujące stanowiska – wybór osób opisujących i znaczenie tego wyboru dla akcji spisowych,
- Partycypacja zarządu, kadry kierowniczej i pracowników w procesie opracowania opisów,
- Miejsce i rola reprezentacji pracowników w procesie opracowania opisów,
- Realizacja projektu opisów własnymi siłami oraz przy współudziale firmy doradczej:
- Korzyści i ryzyka prowadzenia projektu własnymi siłami oraz przy współudziale firmy doradczej,
- Koszty, korzyści, harmonogram projektu i podział ról w projekcie prowadzonym przy współudziale firmy doradczej, zakres odpowiedzialności firmy doradczej.
- Uwarunkowania odpowiedniego podziału ról i odpowiedzialności w opracowaniu opisów stanowisk pracy (ten temat będzie omówiony na poziomie ogólnym, wymaganym z punktu widzenia celów i ryzyk projektu Opisywania Stanowisk Pracy).
- Radzenie sobie z typowymi wyzwaniami:
- Typowe problemy z jakością opisów stanowisk pracy i ich pokonywanie,
- Problemy organizacyjne w projekcie i po projekcie i ich rozwiązywanie (warsztat),
- Kluczowe ryzyka i czynniki sukcesu Projektu, sterowanie nimi.
- Wykorzystanie Opisów Stanowisk Pracy przez menedżerów i pracowników:
- Komunikacja korzyści dla menedżerów i pracowników w Projekcie,
- Wykorzystanie Opisów Stanowisk Pracy przez menedżerów i pracowników w codziennej pracy zawodowej (wdrożenie):
- Znajomość Opisów Stanowisk Pracy,
- Opis Stanowiska Pracy z zakres czynności pracownika,
- Obserwacja w działaniu realizacji założonych zadań,
- Samodoskonalenie realizacji zadań przez pracownika,
- Rozmowy menedżera z pracownikiem – wyrażanie oczekiwań na bazie Opisu Stanowiska Pracy,
- Rozmowy oceniające menedżera z pracownikiem dot. zadań i obowiązków – informacje zwrotne, instruowanie i korygowanie przez menedżera,
- Komunikacja korzyści do Zarządu i menedżerów kluczowych.
- Pełne wykorzystanie Opisów Stanowisk Pracy w kluczowych procesach personalnych:
- Pełne wykorzystanie Opisów Stanowisk Pracy w kluczowych procesach personalnych
- Czego nie rozwiąże Projekt Opisywania Stanowisk Pracy
- Powiązanie projekty i działania następcze po Projekcie Opisów Stanowisk Pracy
- Całościowy podział zadań i odpowiedzialności w firmie oraz obciążenia pracą i etatyzacja (omówienie ogólne na przykładach):
- Podział zadań i odpowiedzialności na poziomie jednostek organizacyjnych a Opisy Stanowisk Pracy, opisy zadań jednostek organizacyjnych w formie regulaminów organizacyjnych a Opisy Stanowisk Pracy menedżerów i pracowników,
- Rozpiętość kierowania na stanowiskach menedżerskich a podział zadań i odpowiedzialności na poziomie jednostek organizacyjnych, znaczenie rozpiętości kierowania dla menedżerskich Opisów Stanowisk Pracy,
- Obciążenie pracą na stanowiskach pracy a Opisy Stanowisk Pracy,
- Kształtowanie etatyzacji (planu zatrudnienia).
- Opisy Stanowisk Pracy a kształtowanie wynagrodzeń i kluczowych aspektów motywacji finansowej (omówienie ogólne na przykładach):
- Opisy Stanowisk Pracy a wartościowanie, analityka płacowa i porównanie płac z rynkiem, ustalanie stawek wynagrodzeń zasadniczych,
- Opisy Stanowisk Pracy a cele i KPI oraz wynagrodzenia zmienne,
- Opisy Stanowisk Pracy a rekrutacja i selekcja oraz ocena przydatności zawodowej już posiadanych pracowników (omówienie ogólne na przykładach):
- Znaczenie modelu kompetencji dla prawidłowego wykorzystania Opisów Stanowisk Pracy w praktyce zarządzania pracownikami,
- Znaczenie pracy mózgu dla kształtowania się osobowości i podstaw kompetencji (zdolności i możliwości), teorie osobowości przydatne w procesie projektowania pracy i zarządzania zasobami ludzkimi (m.in. do podziału pracy, opracowania opisów stanowisk pracy, rekrutacji, rozwoju), pomiar wybranych aspektów osobowości w środowisku zawodowym,
- Osobowość a preferencje zawodowe na przykładzie metody Hollanda (i MBTI mniej szczegółowo),
- Model kompetencji w Opisie Stanowiska Pracy a realne możliwości doboru i utrzymania odpowiedniego pracownika,
- Kształtowanie opisów stanowisk pracy biorących pod uwagę realność wymagań na stanowisku pracy dot. osobowości, preferencji i kompetencji oraz adekwatny dobór pracowników.
- Opisy Stanowisk Pracy a adekwatna polityka szkoleniowa (omówienie ogólne na przykładach)
- Opisy stanowisk pracy, ocena kompetencyjna a definiowanie wymaganych obszarów doskonalenia i rozwoju pracowników na stanowiskach pracy,
- Wsparcie pracownika w rozwoju i poprawie wykonania zadań i obowiązków,
- Ocena efektywności szkoleń i rozwoju,
- Opisy Stanowisk Pracy a Ścieżki Karier i Awansów (omówienie ogólne na przykładach):
- Gradacja stanowisk – idea i metodologia stojąca u podstawy Ścieżek Karier,
- Znaczenie uwzględnienia gradacji stanowisk na ścieżce dla późniejszych procesów personalnych : rekrutacji i selekcji, oceny okresowej i motywowania, wartościowania oraz prawidłowej polityki płacowej i awansowej oraz utrzymania pracowników w organizacji,
- Jak prawidłowo zaprojektować gradację stanowisk w opisie stanowiska pracy – typowe wymagania w gradacji dla stanowisk:
- Fizycznych / wykonawczych – niewykwalifikowanych, wykwalifikowanych, specjalistycznych, na poziomie brygadzisty i mistrza,
- Administracyjnych – stażujących, wspierających, specjalistycznych, eksperckich,
- Kierowniczych – koordynacyjnych, kierowniczych, dyrektorskich,
- Znaczenie gradacji dla późniejszych decyzji personalnych wobec pracownika,
- Programy talentowe i programy rozwoju sukcesorów na stanowiska kluczowe,
- Programy rozwoju i doskonalenia menedżerów i ekspertów.
- Pełne wykorzystanie Opisów Stanowisk Pracy w kluczowych procesach personalnych
Zakres i szczegółowość omówienia pkt 7 jest zależny od tempa realizacji przez uczestników prac w ramach warsztatów dot. Projektu Opisów odbywających się w ramach pkt 1-6.
Czas trwania
Stacjonarnie 14 h zegarowych; 1 dzień: 10:00-17:00, 2 dzień: 09:00-16:00
On-line 14 h zegarowych; 1 dzień: 09:00-16:00, 2 dzień: 09:00-16:00
Prelegenci
Dr Irmina Gocan | MBA Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i personalnym, jako specjalista, ekspert, menedżer personalny, zastępca dyrektora HR, HR business partner w dużych organizacjach m.in. PSE S.A., PGE S.A., a do niedawna Zastępca Dyrektora Zarządzającego Pionem Kapitału Ludzkiego ds. Strategii HR i Rozwoju w Poczcie Polskiej S.A., która jest największym polskim pracodawcą. W swojej karierze odpowiedzialna m.in. za opracowywanie strategii personalnej, wdrażanie i koordynację złożonych projektów strategicznych HR, pozyskiwanie i rozwój zawodowy kadry menedżerskiej, sukcesorów, ekspertów i talentów, a także systemy pozyskiwania, angażowania i motywowania pracowników. Autorka wielu praktycznych rozwiązań, procedur i narzędzi, takich jak systemy planowania zatrudnienia, systemy rekrutacji i selekcji, Assessment i Development Center, opisy stanowisk pracy i wartościowanie, systemy wynagradzania, systemy motywowania, programy motywacji płacowej i pozapłacowej, zarządzania wynikami i zarządzania przez cele, kompetencyjnej oceny pracowniczej, zwolnień i outplacementu. WYKSZTAŁCENIE Dr Human Resources Management, tytuł doktora uzyskała na Uniwersytecie Stanowym w Yorku, USA. Wcześniej absolwentka m.in. Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi SWPS, Studium Trenerów Grupowych Laboratorium Psychoedukacji oraz studiów MBA dla kadry zarządzającej HR na Akademii Leona Koźmińskiego. OBSZAR ZAWODOWY Doradztwo biznesowe w sferze zarządzania i HR oraz szkolenia z zakresu przywództwa, zarządzania i HR dla firm komercyjnych, spółek skarbu państwa i urzędów. Ma doświadczenie we współpracy z firmami pracującymi w oparciu o tradycyjne struktury organizacyjne, pracę zdalną i nowe technologie, jak też w strukturach macierzowych – od dużych podmiotów do takich, które są na etapie start-up.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-017 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 123A
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
-
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych, Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury, Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314