Organizacja pracy własnej

O szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z mechanizmami dotyczącymi  organizowania pracy własnej  z naciskiem na dynamikę zmian.

Nabędą praktyczne umiejętności i narzędzia dotyczące zasad współpracy w zmieniających się warunkach a także organizacji pracy własnej i innych.

Warsztat kładzie nacisk na techniki zwiększające efektywność osobistą i pracowniczą przy stosunkowo najmniejszej stracie zasobów. Pozwala na zrozumienie potrzeb psychologicznych pracowników i zastosowanie skutecznych rozwiązań  zaspokajania tych potrzeb.

Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Wzrost efektywności – zdolność lepszej organizacji pracy.
  • Skuteczniejsza realizacja planów dzięki efektywnemu wykorzystaniu narzędzi i technik zarządzania czasem.
  • Wzrost satysfakcji i motywacji – radzenie sobie z presją czasu i złożonością realizowanych spraw.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie siekieriowane jest do:

  • Menedżerów, specjalistów, których umiejętność planowania i zarządzanie własnym czasem pracy ma znaczący wpływ na ich skuteczność.
  • Wszystkich zainteresowanych omawianą tematyką 

Program szkolenia

1.Psychologia potrzeb pracownika.

  •  psychologiczne i pracownicze potrzeby pracowników,
  • główne problemy pracowników jak je rozwiązywać?

- praca hybrydowa, dyżurowa,

- niepełny skład zespołu,

- inne.

2. Organizacja własnej przestrzeni w miejscu pracy.

  •  jaki jestem - moje mocne strony i zasoby do realizacji celów,
  •  co mnie ogranicza w realizacji zadań?- pokonywanie barier - myślenie nastawione na rezultat,
  •  klimat stanowiska pracy a jakość jej wykonywania- praktyczne wskazówki.

3.Efektywność – co to oznacza dla mnie?

  •  czym jest wypalenie zawodowe?
  •  etapy wypalenia zawodowego.

4.Rodzaje efektywności (osobista, zawodowa) – różnice i podobieństwa.

  • higiena pracy a warunki pracy,
  •  odżywianie w miejscu pracy – autoanaliza,
  • „zdrowe” nawyki w pracy ( odpoczynek a reset).

5.Akceptowanie zmian jako umiejętność zachowywania poczucia kontroli nad zadaniami.

  • pętla nawyku –  czyli jak wdrożyć pożądane zachowania a wyeliminować niekorzystne.

6. Praktyczne wskazówki monitorowania pracy własnej- szablon kontroli, metoda Kanban.

7. Podsumowanie, wnioski, pytania i odpowiedzi.

Czas trwania

10:00 - 13:00

Prelegenci

Barbara Gańcza

Certyfikowany trener II stopnia, z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla różnych grup docelowych.

Ukończyła prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka studiów podyplomowych z kierunków: pedagogika, przedsiębiorczość i zarządzanie zasobami ludzkimi. Od kilku lat wykładowca akademicki we Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i  Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Wykładowca przedmiotów rozwijających kompetencje managerskie: trening i coaching managerski oraz komunikacja interpersonalna, prezentacje biznesowe. Współpracuje z Dolnośląską Szkołą Wyższą i Wyższą Szkołą Bankową jako jeden z prowadzących studia podyplomowe z „Przywództwa  i wystąpień publicznych”.

Autorka skryptów: „Zdalne zarządzanie zespołem rozproszonym” oraz „Akademia Managera”. Twórca i koordynator „Pracowni biznesowej” w ramach projektu dla start-up’ów „Kreator Innowacyjności”. Manager praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami polskimi i międzynarodowymi.

Uczestniczyła w wielu projektach zagranicznych (Hiszpania, Portugalia, Nigeria) gdzie koordynowała budowanie zespołów i wspierała kompetencje przywódcze liderów. Korzysta z innowacyjnych gier managerskich i narzędzi coachingowych by rozwijać indywidualny potencjał kadr kierowniczych. W realizacji warsztatów kładzie nacisk na podejście praktyczne. Stosuje metody coachingowe (m.in. Action Learning) w rozwiązywaniu problemów w zespołach. Właścicielka firmy szkoleniowej, realizująca zlecenia dla firm, administracji publicznej i klientów indywidualnych. Promuje etykę w życiu osobistym i zawodowym.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone poprzez platformę ClickMeeting

Rejestracja

Cena
173
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 179 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Podatków i Prawa
  • Ulica i nr: Hubska 52/14
  • Kod pocztowy: 50-502
  • Miejscowość: Wrocław
  • Numer NIP: 8992913267

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Podatków i Prawa
50-502 Wrocław, Polska Hubska 52/14

Organizator

Akademia Podatków i Prawa
50-502 Wrocław, Polska
Hubska 52/14
woj. dolnośląskie
Akademia Podatków i Prawa powstała z inicjatywy kancelarii Staniek&Partners w celu szerzenia wiedzy prawno-podatkowej. W biznesie rozpoznanie i identyfikowanie potencjalnych problemów oraz wyzwań natury prawnej jest ważną umiejętnością. Dysponując...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!