O szkoleniu
Główny cel szkolenia otwartego „Planowanie, delegowanie i organizacja pracy” to podwyższenie kompetencji w organizacji czasu pracy własnej i podległych pracowników oraz delegowaniu zadań. Uczestnicy nauczą się analizować własne kompetencje, które dotyczą reguł planowania i ustalania priorytetów zadań. Poznają praktyczne narzędzia optymalizujące planowanie i organizację pracy własnej oraz zespołu. W programie szkolenia uwzględniamy wykorzystanie narzędzi IT do skutecznego zarządzania czasem oraz metody delegowania zadań i uprawnień.
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
kadra kierownicza
Program szkolenia
Jak unikać gaszenia pożarów? – definiowanie celów i ustalanie priorytetów
- Techniki związane z definiowaniem celów – bolączki kadry zarządzającej
- Projektowanie modelu osiągania celów: wizja, test, elastyczność - jak wyznaczać swoje ograniczenia i możliwości?
- Reguły przywództwa sytuacyjnego Blancharda - wykorzystanie własnego potencjału wynikającego z wiedzy i umiejętności
- Klucz do określania priorytetów – horyzonty planowania
- Oszczędność czasu dzięki eliminowaniu negatywnych nawyków
Osiąganie lepszych rezultatów przy optymalnym wykorzystaniu własnych zasobów – efektywność w zarządzaniu czasem
- 4 generacje zarządzania czasem - co miał na myśli Eisenhauer?
- Platynowa zasada Pareto - koncentracja na fundamentach, moc kasowania i potęga upraszczania skomplikowanej rzeczywistości
- 5 kroków do sukcesu i wzrostu własnej motywacji – co zrobić, by chciało nam się bardziej
- Prawo Parkinsona a zarządzanie czasem
- Prawo Hofstadtera – miej się na baczności, bo będziesz wykonywał zadania dłużej, niż myślisz
- Różnice między wydajnością a produktywnością (pozory bycia zajętym)
Efektywne planowanie działań a zarządzanie czasem
- Technika ALPEN – o krok bliżej do biznesowej doskonałości
- GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami
- Jak dobrze organizować dzień?
- Jak zarządzać wielozadaniowością i zmianą zasad? – metody radzenia sobie ze zmianą priorytetów
- Dobre praktyki w planowaniu zadań
- Asertywność w zarządzaniu czasem – dlaczego tak trudno powiedzieć nie?
Jak podejmować trafne decyzje?
- Systematyczność w ustalaniu priorytetów
- Efektywne delegowanie zadań
- Zasada ABC – warunki brzegowe, które powinniśmy spełnić
- Jak wdrażać dyscyplinę w życiu prywatnym i zawodowym?
Trenowanie umiejętności zarządzania czasem
- Jak być dla siebie coachem i mentorem w zarządzaniu czasem?
- Mierzalne efekty – jak ocenić rzeczywiste wyniki?
- Tworzenie perspektyw i poczucia dystansu – strategie wielowymiarowego spojrzenia na zadania
- Różne modele rozwoju kompetencji coachingowych w zarządzaniu czasem
Zestaw praktycznych wskazówek w walce z pożeraczami czasu
- Definiowanie własnych pożeraczy czasu
- Najbardziej istotne dylematy w zarządzaniu czasem: prokrastynacja, przeciążenie informacjami, perfekcjonizm, zwlekanie etc.
Czas trwania
2 dni (2x6h)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
