Plany i strategie marketingowe: tworzenie, budżetowanie, kontrola planu

O szkoleniu

  • SZKOLENIE W WARSZAWIE, 19-20 LISTOPADA
  • ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE
Dlaczego warto wziąć udział?

OPINIE KLINETÓW
"Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
"Polecam. Doskonały prowadzący, niewielkie grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń. Do tego fantastyczny obiad w restuaracji" pracownik, Grupa Edukacyjna SA

Kto powinien wziąć udział?

Marketerzy, zarządzający biznesem

Program szkolenia

1. Analiza zasobów, rynku, klientów i konkurencji

  • Model biznesu – jak generujemy przychody

  • Audyt procesu planowania marketingowego

  • Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)

  • Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych

  • Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku

2. Diagnoza i prognoza. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej

  • Część szkolenia stanowi symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - jak zastosować plany i strategie marketingowe w symulowanych warunkach rynku (ok. 3-4 godziny).

3. Wyznaczanie celów marketingowych

  • Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?

  • Cele finansowe

4. Wybór strategii marketingowej

  • Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?

  • Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie

  • Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?

  • Kryteria wyboru najlepszej strategii

5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

  • Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji

  • Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych

  • Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu

6. Planowanie działań marketingowych - tworzenie planu

  1. Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?

  2. Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?

  3. Kształtowanie dostępności produktów

  4. Kształtowanie komunikacji marketingowej

  5. Jak napisać dobry plan marketingowy

7. Sporządzanie budżetu i harmonogramu
8. Wdrożenie i kontrola planu

  • Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego

  • Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?

  • Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna
SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI I WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW

Czas trwania

Dzień pierwszy: 10-17

Dzień drugi: 9-16

Prelegenci

Michał Dziekoński

Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
2 182
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 2.22% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 4.44% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!