O szkoleniu
- SZKOLENIE W WARSZAWIE, 19-20 LISTOPADA
- ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE
OPINIE KLINETÓW
"Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
"Polecam. Doskonały prowadzący, niewielkie grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń. Do tego fantastyczny obiad w restuaracji" pracownik, Grupa Edukacyjna SA
Marketerzy, zarządzający biznesem
Program szkolenia
- Model biznesu – jak generujemy przychody
- Audyt procesu planowania marketingowego
- Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
- Analiza portfela klientów, analiza zachowań klientów i ich procesów decyzyjnych
- Analiza rynku i konkurencji (charakter, natężenie, strategie), stworzenie mapy rynku
- Część szkolenia stanowi symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN - jak zastosować plany i strategie marketingowe w symulowanych warunkach rynku (ok. 3-4 godziny).
- Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
- Cele finansowe
- Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?
- Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie
- Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?
- Kryteria wyboru najlepszej strategii
- Rodzaje strategii marketingowych i ich wybór zależnie od celów, branży, działań konkurencji
- Strategie oparte na wyszukiwaniu nisz rynkowych
- Case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie - interpretacja i analiza czynników sukcesu
- Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?
- Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
- Kształtowanie dostępności produktów
- Kształtowanie komunikacji marketingowej
- Jak napisać dobry plan marketingowy
8. Wdrożenie i kontrola planu
- Bariery i utrudnienia w realizacji planu marketingowego
- Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?
- Kontrola wykonywania i wykonania planu - kontrola bieżąca i strategiczna
Czas trwania
Dzień pierwszy: 10-17
Dzień drugi: 9-16
Prelegenci
Michał Dziekoński
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 2.22% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 4.44% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140