O szkoleniu
Szkolenie „Podstawy negocjacji handlowych” przygotowuje do prowadzenia rozmów z partnerami biznesowymi, skutecznego osiągania celów biznesowych i osobistych, odpowiedniego przygotowania do procesu negocjacyjnego, negocjowania z trudnymi partnerami, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, unikania częstych błędów w negocjacjach.
Szkolenie „Podstawy negocjacji handlowych” adresowane jest do osób, które zawodowo zajmują się negocjacjami biznesowymi, jako przedsiębiorcy, przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, specjaliści ds. obsługi klienta, marketerzy a także wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności negocjacyjne.
Program szkolenia
- Czy jesteś negocjatorem? Czym są negocjacje? Podstawowe pojęcia negocjacyjne.
- Dolna linia i przedział zgodności. Cel negocjacyjny.
- BATNA i WATNA. Etapy procesu negocjacyjnego.
- Przygotowanie do negocjacji. Przygotowanie na poziomie merytorycznym, negocjacyjnym i psychologicznym.
- Strategia i styl negocjacji. Wpływ potrzeb psychologicznych na negocjacje.
- Strategie negocjacyjne według modelu Thomasa-Kilmanna. Dylemat więźnia.
- Wygrany – przegrany. Przegrany – przegrany. Przegrany – wygrany. Wygrany – wygrany.
- Style negocjacji. Podsumowanie strategii i stylów.
- Reguły wywierania wpływu społecznego w negocjacjach.
- Czym są reguły wywierania wpływu społecznego i co mają wspólnego z negocjacjami?
- Reguły wzajemności. Reguła społecznego dowodu słuszności. Podgląd. Reguła zaangażowania i konsekwencji. Reguła niedostępności. Reguła autorytetu. Reguła lubienia i sympatii.
- Podsumowanie wywierania wpływu.
- Techniki na rozpoczęcie negocjacji. Słowem wstępu do technik negocjacji.
- Wysokie/ niskie otwarcie. Porządek i reguły oraz pierwsza oferta. Pakiet oraz odrzucenie propozycji.
- Techniki bez których się nie obejdziesz.
- Dokonywanie ustępstw w negocjacjach.
- Pytania w negocjacjach.
- Uszczegóławianie propozycji. 3xdlaczego? Próbny balon i tak, ale. Jedna karta.
- Integracja i odzwierciedlanie.
- Komunikacja niewerbalna w negocjacjach.
- Techniki do stosowania w trakcie negocjacji.
- Nagroda w raju. Salami. Imadło. Szok. Pusty portfel. Śmieszne pieniądze. Optyk z Brooklynu. Standardowa procedura/umowa. Mój błąd. Zabójcza riposta. Prawy prosty. Opóźniacze. Szlaban.
- Techniki na budowanie przewagi w trakcie negocjacji.
- Chwyty poniżej pasa. Rotacja negocjatorów. Wejście eksperta. Rosyjski front. Stopa w drzwi. Drzwiami w twarz. Zdechła ryba. Niska piłka. Konkurencja ma lepszy.
- Techniki na zakończenie negocjacji.
- Ostatnie życzenie. Skubanie. Ostatnia propozycja. Ograniczone pełnomocnictwo. Krakowski targ. Fakty dokonane. Znam już techniki… I co dalej?
- Role w zespole negocjacyjnym.
- Różnica miedzy negocjacjami dwustronnymi a wielostronnymi.
- Negocjacje a prawo.
Czas trwania
Prelegenci
MARTA JURKOWSKA - absolwentka projektu badawczo – innowacyjnego skierowanego do przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność badawczo-rozwojową przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w partnerstwie z Instytutem Podstawowych Problemów Techniki PAN – Centrum Projektów Badawczych Unii Europejskiej (CPB UE).
Magister zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka m.in. psychologii zarządzania oraz studiów podyplomowych z zakresu Trenera Biznesu (WSB Wrocław). Obecnie, studentka SWPS na kierunku magisterskim z zakresu psychologii (specjalność: kliniczna).
Certyfikowany Trener narzędzia MTQ48 badającego odporność psychiczną.
Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w pracy zawodowej podczas której była odpowiedzialna m.in. za szkolenia trenerów i kadry menedżerskiej jednej z największych sieci hoteli w Polsce, innych korporacjach oraz w mniejszych, prężnie działających firmach.
Pracuje na co dzień z kadrą menedżerską i zespołami pracowników w ramach działań personalnych oraz kompetencji osobistych.
Prowadziła zajęcia ze studentami I-V roku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz jako trener kadry dydaktyczno-naukowej na Politechnice Łódzkiej.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Kalwaryjska 69
- Kod pocztowy: 30-504
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 7352389549