Podstawy negocjacji handlowych

O szkoleniu

Szkolenie „Podstawy negocjacji handlowych” przygotowuje do prowadzenia rozmów z partnerami biznesowymi, skutecznego osiągania celów biznesowych i osobistych, odpowiedniego przygotowania do procesu negocjacyjnego, negocjowania z trudnymi partnerami, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, unikania częstych błędów w negocjacjach.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie „Podstawy negocjacji handlowych” adresowane jest do osób, które zawodowo zajmują się negocjacjami biznesowymi, jako przedsiębiorcy, przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, specjaliści ds. obsługi klienta, marketerzy a także wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności negocjacyjne.

Program szkolenia

  1. Czy jesteś negocjatorem? Czym są negocjacje? Podstawowe pojęcia negocjacyjne.
  2. Dolna linia i przedział zgodności. Cel negocjacyjny.
  3. BATNA i WATNA. Etapy procesu negocjacyjnego.
  4. Przygotowanie do negocjacji. Przygotowanie na poziomie merytorycznym, negocjacyjnym i psychologicznym.
  5. Strategia i styl negocjacji. Wpływ potrzeb psychologicznych na negocjacje.
  6. Strategie negocjacyjne według modelu Thomasa-Kilmanna. Dylemat więźnia.
  7. Wygrany – przegrany. Przegrany – przegrany. Przegrany – wygrany. Wygrany – wygrany.
  8. Style negocjacji. Podsumowanie strategii i stylów.
  9. Reguły wywierania wpływu społecznego w negocjacjach.
  10. Czym są reguły wywierania wpływu społecznego i co mają wspólnego z negocjacjami?
  11. Reguły wzajemności. Reguła społecznego dowodu słuszności. Podgląd. Reguła zaangażowania i konsekwencji. Reguła niedostępności. Reguła autorytetu. Reguła lubienia i sympatii.
  12. Podsumowanie wywierania wpływu.
  13. Techniki na rozpoczęcie negocjacji. Słowem wstępu do technik negocjacji.
  14. Wysokie/ niskie otwarcie. Porządek i reguły oraz pierwsza oferta. Pakiet oraz odrzucenie propozycji.
  15. Techniki bez których się nie obejdziesz.
  16. Dokonywanie ustępstw w negocjacjach.
  17. Pytania w negocjacjach.
  18. Uszczegóławianie propozycji. 3xdlaczego? Próbny balon i tak, ale. Jedna karta.
  19. Integracja i odzwierciedlanie.
  20. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach.
  21. Techniki do stosowania w trakcie negocjacji.
  22. Nagroda w raju. Salami. Imadło. Szok. Pusty portfel. Śmieszne pieniądze. Optyk z Brooklynu. Standardowa procedura/umowa. Mój błąd. Zabójcza riposta. Prawy prosty. Opóźniacze. Szlaban.
  23. Techniki na budowanie przewagi w trakcie negocjacji.
  24. Chwyty poniżej pasa. Rotacja negocjatorów. Wejście eksperta. Rosyjski front. Stopa w drzwi. Drzwiami w twarz. Zdechła ryba. Niska piłka. Konkurencja ma lepszy.
  25. Techniki na zakończenie negocjacji.
  26. Ostatnie życzenie. Skubanie. Ostatnia propozycja. Ograniczone pełnomocnictwo. Krakowski targ. Fakty dokonane. Znam już techniki… I co dalej?
  27. Role w zespole negocjacyjnym.
  28. Różnica miedzy negocjacjami dwustronnymi a wielostronnymi.
  29. Negocjacje a prawo.

Czas trwania

3 dni: 15h

Prelegenci

MARTA JURKOWSKA - absolwentka projektu badawczo – innowacyjnego skierowanego do przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność badawczo-rozwojową przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w partnerstwie z Instytutem Podstawowych Problemów Techniki PAN – Centrum Projektów Badawczych Unii Europejskiej (CPB UE).

Magister zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka m.in. psychologii zarządzania oraz studiów podyplomowych z zakresu Trenera Biznesu (WSB Wrocław). Obecnie, studentka SWPS na kierunku magisterskim z zakresu psychologii (specjalność: kliniczna).

Certyfikowany Trener narzędzia MTQ48 badającego odporność psychiczną.

Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w pracy zawodowej podczas której była odpowiedzialna m.in. za szkolenia trenerów i kadry menedżerskiej jednej z największych sieci hoteli w Polsce, innych korporacjach oraz w mniejszych, prężnie działających firmach.

Pracuje na co dzień z kadrą menedżerską i zespołami pracowników w ramach działań personalnych oraz kompetencji osobistych.

Prowadziła zajęcia ze studentami I-V roku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz jako trener kadry dydaktyczno-naukowej na Politechnice Łódzkiej.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
2 250
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Kalwaryjska 69
  • Kod pocztowy: 30-504
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 7352389549

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków, Polska
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!