O szkoleniu
Odkryjesz, że cena jest wynikiem wielu istotnych elementów i celów, a to Ty podejmiesz decyzje, które z nich są kluczowe dla Twojego biznesu
Dowiesz się, że na postrzeganie ceny przez otoczenie wpływa szereg czynników, nauczymy Cię ich identyfikować i zaprezentujemy narzędzia, dzięki którym nawet wyższe ceny mogą być akceptowalne
Zapoznasz się z różnymi strategiami cenowymi i sposobami ustalania cen - dowiesz się, kiedy stosować poszczególne podejścia oraz jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji
Rozwiążesz wiele realnych studiów przypadków, co przygotuje Cię do podejmowania trafnych decyzji w obszarze cen zarówno na poziomie zarządzania produktem, jak i kategorią produktową
Na konkretnych przykładach nauczysz się, jak unikać popełniania błędów w przyszłości oraz jakie rozwiązania przynoszą realne efekty.
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
Szkolenie skierowane jest do specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, trade marketingu (marketingu handlowego) oraz rozwoju biznesu.
To szkolenie przeznaczone jest dla osób, którzy aktywnie uczestniczą w procesie kształtowania cen i tworzenia polityki cenowej lub pełnią rolę kluczowego ogniwa w komunikacji cenowej z otoczeniem.
Program szkolenia
Znaczenie ceny w pracy marketera - m.in. generowanie budżetów
Trendy i wyzwania w zarządzaniu cenami
Odpowiedzialność za ceny w organizacji – sprzedaż czy marketing – jak to połączyć?
Przekonania ludzkie jako siła napędowa lub bloker działań cenowych
Czym kieruje się klient kupując produkty/usługi a czym przedsiębiorca
Zasada 3C w ustalaniu cen
Marża i narzut – jak je policzyć i jakie są różnice
12 kroków do udanej strategii cenowej
Zespołowa analiza założeń i propozycji cenowych
Prezentacja ceny przed zespołem handlowym, managerem, zarządem
Warsztat podczas, którego uczestnicy będą kształtować cenę, będą zbierać argumenty do uzasadnienia przyjętej ceny. Uczestnicy będą również prezentować swoje propozycje przed grupą, która wcieli się również w role zarządu czy działu sprzedaży. Role podczas warsztatu będą się zmieniać.
4. Strategie cenowe w tradycyjnych kanałach sprzedaży i e-commerceCo zawiera strategia cenowa i jakie jest jej znaczenie
Strategia oparta na wartości – sposoby tworzenia wartości
Strategie w oparciu o klienta
Strategie w oparciu o konkurencję
Cechy wygrywających strategii cenowych
Case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych
Uczestnicy będą określać strategie cenowe dla wybranych produktów i usług.
Jak napisać prompt – co uwzględnić, aby otrzymać to czego potrzebujemy
Jak ocenić propozycję AI
Strategie w dobie kryzysu i inflacji
Przejęcie marki przez nowego właściciela i reaktywowanie marki
Polityka rabatowa i sposoby na ograniczanie rabatów
Strategiczne obniżki cen a regularne rabatowanie
Nieszablonowe sposoby na zarządzanie ceną w fazie schyłkowej produktu
Warsztat i praca z realnymi case studies
Decyzje o rozszerzaniu asortymentu w kontekście cen
Szanse i zagrożenia wynikające z posiadania marek z różnych półek cenowych
Znaczenie mechanizmów psychologicznych
Praktyczne sposoby, które wzmacniają cenę i przekonują klienta do zakupu(kotwice cenowe, wysokość rabatów, magia środka, itp.)
Komunikacyjna rola ceny
Dlaczego nasze produkty mają takie ceny – komunikacja marketingu z zespołami handlowymi
Komunikacja z sieciami retail i/lub dystrybutorami podczas wprowadzania produktu i wdrażania polityki cenowej
Komunikacja zmian cenowych – podwyżki, obniżki
Polityka cenowa, strategia – czym się różnią
Jakie firmy mają politykę cenową a jakie nie
Przykłady tzw. inteligentnych polityk cenowych
Idealny opiekun cen
Sposoby na zmianę polityki cenowej w organizacji
Mój plan na zmianę
Czas trwania
9-16
Prelegenci
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 8.89% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
