O szkoleniu
Na szkoleniu podzielimy się z Państwem naszym doświadczeniem w zakresie problemów wynikających z Polskiego Ładu i ich rozwiązywania, a także omówimy konsekwencje wspomnianych zmian wprowadzanych obecnie przez Ministerstwo Finansów. Szkolenie poprowadzą wybitni eksperci Tomasz Bartoszek i Rafał Frączyk, którzy są odpowiedzialni za doradztwo dla klientów w zakresie przepisów Polskiego Ładu.
Naszym celem jest pokazanie Państwu możliwych ścieżek wyjścia w labiryncie, który stworzył Polski Ład.
Osoby zajmujące się rozliczeniami, księgowością, podatkami.
Program szkolenia
I MODUŁ Zmiany systemowe w ramach Polskiego Ładu - PIT - Rafał Frączyk
- Najważniejsze zmiany systemowe z perspektywy osób fizycznych (pracowników) w ramach Polskiego Ładu (PIT i ZUS)
- Wpływ zmian na wynagrodzenia netto pracowników
- Ulga dla klasy średniej - pomoc czy pułapka?
- Nowe zasady naliczania zaliczek PIT - ryzyko dla pracodawcy i pracownika
- Składka zdrowotna przedsiębiorcy - problemy praktyczne
- Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych - komplikacje przy wyborze stawki
- Nowe zmiany w trakcie roku podatkowego
II MODUŁ Zmiany systemowe w ramach Polskiego Ładu - CIT - Tomasz Bartoszek
- Podatek u źródła (WHT)
- Zarząd –więcej polskich spółek
- Estoński CIT
- Pożegnanie z art. 15e?
- Ukryta dywidenda
- Podatek od przerzuconych dochodów
- Zmiany (wybrane)
Czas trwania
Prelegenci
Rafał Frączyk
menedżer w CRIDO
Rafał specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa ubezpieczeń społecznych i innych obszarów związanych z kapitałem ludzkim. Doradza krajowym i międzynarodowym podmiotom w zakresie elastycznych form wynagradzania (m.in. we wdrażaniu honorariów autorskich i alternatywnych sposobów współpracy z kadrą zarządzającą), skutków podatkowych programów motywacyjnych czy przeglądach PIT i ZUS. Wspiera również klientów w obsłudze międzynarodowych oddelegowań i podróży służbowych, w tym od strony procedur imigracyjnych. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał w jednej z wiodących firm doradztwa podatkowego z tzw. wielkiej czwórki. Rafał ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym (nr wpisu 13358). Rafał posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i procedur imigracyjnych, a także delegowania pracy oraz budowania relacji z klientem.
Tomasz Bartoszek
partner w CRIDO
Tomasz jest partnerem w zespole CIT w CRIDO. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym, szczególnie w obszarze CIT, podatków międzynarodowych, transakcji oraz reorganizacji przedsiębiorstw. W swojej praktyce zawodowej wielokrotnie pomagał przy wdrożeniu ulg oraz zwolnień w CIT, odpowiadał za przeglądy podatkowe oraz doradzał przy implementacji reorganizacji działalności gospodarczej różnych podmiotów. Odpowiadał za krajowe i międzynarodowe transakcje oraz przygotowanie struktury nabycia lub wyjścia z inwestycji. Przed dołączeniem do CRIDO pracował w jednej z firm tzw. Wielkiej Czwórki oraz prowadził zespół doradztwa podatkowego w kancelarii prawnej. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego; zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.
Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.
Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.
Opłaty i warunki płatności:
Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.
Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym.
Masz pytania? Napisz do nas
