Postępowanie upadłościowe z udziałem podmiotów gospodarczych oraz konsumentów - z perspektywy wierzyciela będącego podmiotem publicznoprawnym

O szkoleniu

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.

Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.

Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje: 
- uczestnictwo w szkoleniu 
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby) 

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.  
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT  
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506

Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie szkolenia zostanie omówiony system postępowań upadłościowych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów praktycznych takich jak: prawa i obowiązki wierzyciela oraz dłużnika w upadłości.

Kto powinien wziąć udział?

Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności w zakresie postępowania upadłościowego. 

Pracownicy administracji publicznej, przedsiębiorstw państwowych i prywatnych, menedżerowie, członkowie organów spółek, prawnicy.

Program szkolenia

1. Dochodzenie roszczeń pieniężnych od dłużnika w postępowaniu upadłościowym - na wniosek dłużnika lub samego wierzyciela 

2. Wpływ postępowania upadłościowego na postępowania sądowe i zabezpieczające dotyczące majątku upadłego/dłużnika. Wpływ postępowania upadłościowego na postępowania administracyjne

3. Postępowanie upadłościowe, a egzekucja sądowa. Czynności egzekucyjne komorników sądowych po ogłoszeniu upadłości 

4. Zgłoszenie wierzytelności w toku postępowań, przeciwdziałanie ich nieuwzględnienia, skarga na czynności syndyka i jej wymogi formalne 

5. Wniosek wierzyciela o uchylenie lub zmianę planu spłat oraz wniosek wierzyciela o umorzenie postępowania - dopuszczalność i przesłanki wnioskowania 

6. Wierzyciel w Krajowym Rejestrze Zadłużonych (KRZ) - założenie profilu, uzyskanie dostępu do sprawy, podpis elektroniczny, dokonywanie czynności procesowych, doręczenia, obwieszczenia, opłaty, udział nadzorcy/syndyka/sądu w prowadzeniu postępowania przez system teleinformatyczny, dostęp do dokumentów i uzyskiwanie ich odpisów, zgłoszenie wierzytelności

7. Pytania i odpowiedzi 

Czas trwania

Godz. 9.30 - 14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa) 

Prelegenci

0
Mateusz Gawlas

Adwokat, doradca restrukturyzacyjny, mediator. Posiada ponad 15 - letnie
doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej, a w szczególności prowadzeniu w imieniu klientów sporów sądowych oraz postępowań egzekucyjnych, restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako prawnik i menadżer w renomowanych warszawskich kancelariach prawnych, w których m.in. kierował działami procesowymi i egzekucyjnymi. Dla klientów prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu prawa procesowego, egzekucyjnego, restrukturyzacyjnego i upadłościowego oraz jako Inspektor ochrony danych z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych. Mecenas Mateusz Gawlas w lutym 2020 roku uzyskał tytuł mediatora wydany przez Prezesa Centrum Mediacji przy Naczelnej Radzie Adwokackiej oraz wpis na listę mediatorów Centrum Mediacji NRA, ORA, Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądu okręgowego dla Warszawy - Pragi. W listopadzie 2020 roku adwokat Mateusz Gawlas uzyskał licencję doradcy  restrukturyzacyjnego, uprawniającą do pełnienia funkcji m.in. syndyka, nadzorcy i zarządcy sądowego. Aktualnie jako syndyk i pełnomocnik dłużników prowadzi kilkadziesiąt postępowań upadłościowych.

1
Aleksandra Majchrzak

Adwokat, doradca restrukturyzacyjny. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku prawo, a także studiów podyplomowych Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe (Restrukturyzacja i likwidacja przedsiębiorstwa) na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Ukończyła aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie i uzyskała wpis na listę adwokatów izby adwokackiej w Warszawie. Od lipca 2023 r. posiada również uprawnienia doradcy restrukturyzacyjnego. Współpraca z warszawskimi kancelariami prawnymi pozwoliła jej na zdobycie doświadczenia zawodowego w zakresie postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz spraw cywilnych i gospodarczych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie na platformie Zoom. Nie jest konieczne instalowanie aplikacji, można otworzyć link w przeglądarce. Aplikacja zainstaluje się sama z linku przesłanego dzień przed szkoleniem. Zalecany jest dostęp do szybkiego Internetu.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Szkolenie na platformie Zoom. Nie jest konieczne instalowanie aplikacji, można otworzyć link w przeglądarce. Aplikacja zainstaluje się sama z linku przesłanego dzień przed szkoleniem. Zalecany jest dostęp do szybkiego Internetu.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.

Rejestracja

Cena 1
720
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.

Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
  • Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
  • Kod pocztowy: 70-345
  • Miejscowość: Szczecin
  • Numer NIP: 8521299460

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-345 Szczecin, Polska St. Żółkiewskiego 4/2

Organizator

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-345 Szczecin, Polska
St. Żółkiewskiego 4/2
woj. zachodniopomorskie
Ośrodek Edukacyjny FORUM założony przez Annę Hoffmann działa nieprzerwanie i z powodzeniem od ponad 25 lat na polskim rynku szkoleniowym. Firma organizuje szkolenia otwarte i wewnętrzne dla firm, instytucji centralnych oraz urzędów z całej Polski. ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!