Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/poszukiwanie-i-pozyskiwanie-nowego-klienta-74170-id36

Informacje o szkoleniu

  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta.


    ID szkolenia: 74170
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel***** Radisson Blu
    Purkyniego 10
    50-156 Wrocław
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści dla uczestnika:

- poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów

- zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów

- zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów

- zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów

- poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów

- nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych

- zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym

- nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem

- przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych

- wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności

- wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów

- poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów

- wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych

- wzrost liczby potencjalnych klientów

- poprawa osiąganych wyników sprzedażowych

- wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań


Metody pracy podczas szkolenia:

Zadania indywidualne

Dyskusja moderowana

Ćwiczenia zespołowe

Wnioski zespołowe

Mini wykład trenera

Wspólna analiza i omówienie wniosków

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest dedykowane menedżerom oraz pracownikom działów sprzedazy, handlowcom, pracownikom działów obsługi klienta.

Program szkolenia:

MODUŁ 1. WSTĘP. WPROWADZENIE DO TEMATU. WPROWADZENIE TRENERA

  1. Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  2. Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
    • jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
    • starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
  3. Przyczyny utraty obecnych klientów

MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚCI POMOCNE W POSZUKIWANIU KLIENTA.BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA

  1. Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
  2. Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
  3. Zasad skutecznego działania
  4. Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta

MODUŁ III. PRAWO LICZB W POZYSKIWANIU. NOWEGO KLIENTA. KRYTERIA KWALIFIKUJĄCE

  1. Czy każdy może być moim klientem?
  2. Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
  3. Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
  4. Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych

MODUŁ IV. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW. ETAPY POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA. KONTAKT TELEFONICZNY

  1. Budowanie siatki osobistych kontaktów
  2. Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
  3. Klienci konkurencji
  4. Zasady kontaktu telefonicznego
  5. Cel kontaktu telefonicznego

MODUŁ V. KONTAKT TELEFONICZNY WARSZTATY

  1. Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  2. Pokonywanie bariery sekretariatu
  3. Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
  4. Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
  5. Umawianie spotkań

Informacje o prelegentach:

Wojciech Szewczykowski

Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.

Trener sprzedaży i biznesu, negocjator. Aktywny przedsiębiorca z bogatą praktyką zawodową. 
Kiedyś handlowiec, Regionalny Keirownik Sprzedaży, Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu. 
Dzisiaj uznany trener i partner największych organizacji biznesowych w Polsce. W gronie jego klientów są min.: Mercedes Benz, Scania,, Orlen, Lotos, Tmobile, Orange, Pilkington, International Paper, Luxmed, Can Pack, Delphi, Bayer, PKO BP, BGŻ, Deutsche Bank i wiele innych. Swoje doświadczenie i wiedzę nabytą w korporacjach z powodzeniem wykorzystuje we współpracy z mniejszymi organizacjami, często rodzinnymi firmami, które stoją u progu rozwoju i potrzebują systemowego wsparcia. 

Klienci cenią go za umiejętność łączenia bogatego doświadczenia z doskonałym warsztatem pracy trenera.
Dowodem na zuafnie, jakim jest obdażany Wojciech, jest wieloletnia współpraca z wybranymi firmami np.:
Scania Polska - 7 lat,
Mercedes Bezn - 3 lata, 
Łmeat - 2 lata, 
Axalta Coating System - 7 lat.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta.