Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta.

O szkoleniu

Korzyści dla uczestnika:

- poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów

- zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów

- zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów

- zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów

- poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów

 -nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych

- zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym

- nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem

- przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych

- wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności

- wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów

- poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów

- wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych

- wzrost liczby potencjalnych klientów

- poprawa osiąganych wyników sprzedażowych

- wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest dedykowane menedżerom oraz pracownikom działów sprzedazy, handlowcom, pracownikom działów obsługi klienta.

Program szkolenia

MODUŁ 1. WSTĘP. WPROWADZENIE DO TEMATU. WPROWADZENIE TRENERA

  1. Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  2. Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
    • jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
    • starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
  3. Przyczyny utraty obecnych klientów

MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚCI POMOCNE W POSZUKIWANIU KLIENTA.BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA

  1. Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
  2. Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
  3. Zasad skutecznego działania
  4. Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta

MODUŁ III. PRAWO LICZB W POZYSKIWANIU. NOWEGO KLIENTA. KRYTERIA KWALIFIKUJĄCE

  1. Czy każdy może być moim klientem?
  2. Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
  3. Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
  4. Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych

MODUŁ IV. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW. ETAPY POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA. KONTAKT TELEFONICZNY

  1. Budowanie siatki osobistych kontaktów
  2. Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
  3. Klienci konkurencji
  4. Zasady kontaktu telefonicznego
  5. Cel kontaktu telefonicznego

MODUŁ V. KONTAKT TELEFONICZNY WARSZTATY

  1. Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  2. Pokonywanie bariery sekretariatu
  3. Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
  4. Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
  5. Umawianie spotkań

Czas trwania

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia

Prelegenci

Wojciech Szewczykowski

Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.

Trener sprzedaży i biznesu, negocjator. Aktywny przedsiębiorca z bogatą praktyką zawodową. 
Kiedyś handlowiec, Regionalny Keirownik Sprzedaży, Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu. 
Dzisiaj uznany trener i partner największych organizacji biznesowych w Polsce. W gronie jego klientów są min.: Mercedes Benz, Scania,, Orlen, Lotos, Tmobile, Orange, Pilkington, International Paper, Luxmed, Can Pack, Delphi, Bayer, PKO BP, BGŻ, Deutsche Bank i wiele innych. Swoje doświadczenie i wiedzę nabytą w korporacjach z powodzeniem wykorzystuje we współpracy z mniejszymi organizacjami, często rodzinnymi firmami, które stoją u progu rozwoju i potrzebują systemowego wsparcia. 

Klienci cenią go za umiejętność łączenia bogatego doświadczenia z doskonałym warsztatem pracy trenera.
 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
6 870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia  zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!