O szkoleniu
Korzyści dla uczestnika:
- poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów
- zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów
- zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
- zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów
- poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów
-nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych
- zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym
- nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem
- przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych
- wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności
- wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów
- poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów
- wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych
- wzrost liczby potencjalnych klientów
- poprawa osiąganych wyników sprzedażowych
- wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań
Szkolenie jest dedykowane menedżerom oraz pracownikom działów sprzedazy, handlowcom, pracownikom działów obsługi klienta.
Program szkolenia
MODUŁ 1. WSTĘP. WPROWADZENIE DO TEMATU. WPROWADZENIE TRENERA
- Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
- Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
- jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
- starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
- Przyczyny utraty obecnych klientów
MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚCI POMOCNE W POSZUKIWANIU KLIENTA.BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA
- Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
- Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
- Zasad skutecznego działania
- Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta
MODUŁ III. PRAWO LICZB W POZYSKIWANIU. NOWEGO KLIENTA. KRYTERIA KWALIFIKUJĄCE
- Czy każdy może być moim klientem?
- Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
- Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
- Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych
MODUŁ IV. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW. ETAPY POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA. KONTAKT TELEFONICZNY
- Budowanie siatki osobistych kontaktów
- Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
- Klienci konkurencji
- Zasady kontaktu telefonicznego
- Cel kontaktu telefonicznego
MODUŁ V. KONTAKT TELEFONICZNY WARSZTATY
- Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
- Pokonywanie bariery sekretariatu
- Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
- Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
- Umawianie spotkań
Czas trwania
I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Wojciech Szewczykowski
Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.
Trener sprzedaży i biznesu, negocjator. Aktywny przedsiębiorca z bogatą praktyką zawodową.
Kiedyś handlowiec, Regionalny Keirownik Sprzedaży, Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu.
Dzisiaj uznany trener i partner największych organizacji biznesowych w Polsce. W gronie jego klientów są min.: Mercedes Benz, Scania,, Orlen, Lotos, Tmobile, Orange, Pilkington, International Paper, Luxmed, Can Pack, Delphi, Bayer, PKO BP, BGŻ, Deutsche Bank i wiele innych. Swoje doświadczenie i wiedzę nabytą w korporacjach z powodzeniem wykorzystuje we współpracy z mniejszymi organizacjami, często rodzinnymi firmami, które stoją u progu rozwoju i potrzebują systemowego wsparcia.
Klienci cenią go za umiejętność łączenia bogatego doświadczenia z doskonałym warsztatem pracy trenera.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
