Pozyskiwanie sponsorów przez instytucje nauki, kultury i sportu. Realia komunikacji, przy wykorzystaniu nowych rozwiązań metodologicznych i technologicznych.

O szkoleniu

Zapraszamy na praktyczny warsztat, który ma na celu przybliżenie kluczowych obszarów wpływających na skuteczność i opłacalność sponsoringu. Dowiecie się Państwo jak w nowoczesny sposób zainteresować sponsorów swoimi projektami w obszarze KULTURY, NAUKI I SPORTU oraz przećwiczycie przygotowanie skutecznej oferty.

Do zaangażowania się firmy w działania sponsorskie w obszarze kultury, sportu i nauki niezbędne jest, aby było to dla niej wyraźnie opłacalne, w szczególności w zakresie wartości działań promocyjnych, a także w odniesieniu do korzyści osiąganych wśród swoich obecnych i potencjalnych klientów. Dlatego instytucje i organizacje kultury, sportu i nauki, aby pozyskać finansowanie sponsorów, potrzebują nauczyć się jak ich do tego zachęcić, jak pokazać korzyści i jak wyrazić im za to wdzięczność.

Przygotowaliśmy dla Państwa praktyczny warsztat, który będzie prowadzony przez Pana Artura Łobanowskiego. Osobę, z ogromną wiedzą (opracowywał programy studiów podyplomowych z tego zakresu i sam prowadzi na nich zajęcia) i doświadczeniem w zakresie sponsoringu, zaangażowaną na każdym etapie prowadzenia współpracy sponsoringowej między sponsorowanym podmiotem a firmą sponsorującą.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość rozwinąć umiejętności w zakresie:

  • budowania  kompetencji w zakresie konstruowania propozycji sponsoringowych, 
  • definiowania adresatów tych propozycji, 
  • wyceniania świadczeń promocyjnych będących w dyspozycji instytucji i organizacji kultury, sportu i nauki, 
  • definiowania warunków współpracy ze sponsorami w tym zagadnień prawnych 
  • prowadzenia ewaluacji działań promocyjnych 
  • dokonywania rozliczeń finansowych.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie w szczególności kierujemy do:

  • Pracowników instytucji i organizacji kultury, sportu i nauki
  • Organizatorów wydarzeń kulturalnych, sportowych i naukowych
  • Twórców indywidualnych, sportowców indywidualnych 
  • Grup artystycznych i kreatywnych  
  • Autorów rozwiązań cyfrowych i multimedialnych  
  • Menedżerów  kultury, sportu i nauki
  • Przedstawicieli organizacji pozarządowych i fundacji
  • Pracowników jednostek samorządowych odpowiedzialnych za kulturę, sport i naukę
  • Wszystkie osoby zainteresowane tematyką sponsoringu

Program szkolenia

08:50 - Rejestracja uczestników

09:00

Atuty i mankamenty sponsoringu jako formy promocji przedsiębiorstwa

Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.

  • ocena kosztowa projektów sponsoringowych;  
  • analiza skuteczności i efektywności działań wynikających z realizacji projektów sponsoringowych.

10:30 - Przerwa

10:45

Świadczenia promocyjne zawarte w ofercie sponsoringu w kontekście ich funkcjonalności promocyjnej

Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.

  • zasięg ekspozycji marki, jego istotność i  rzeczywista wartość; 
  • wpływ na relacje z odbiorcami projektu w odniesieniu do potrzeb biznesowych sponsora.

12:15 - Lunch

12:45

Oferta i umowa sponsoringu.

Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.

Zasady konstruowania oferty sponsoringu. Część I

  • czym jest oferta sponsoringu i jaką pełni rolę w komunikacji ze sponsorem;
  • ocena ilościowa i jakościowa oferty sponsoringu;
  • struktura oferty sponsoringu.

14:15 - Przerwa

14:30

Oferta i umowa sponsoringu.

Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.

Zasady konstruowania oferty sponsoringu. Część II

  • prezentacja wymiernych korzyści projektu sponsoringowego;
  • prezentacja niewymiernych korzyści projektu sponsoringowego.

Wybrane elementy umowy sponsoringu:

  • analiza wybranych elementów umowy;
  • sprawozdanie z wykonania świadczeń promocyjnych.

16:00 - Zakończenie

Czas trwania

8.50-16.00

Prelegenci

Artur Łobanowski

prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.

Zajmuje się na co dzień ogólnie pojętym rozwijaniem rynku sponsoringu w Polsce. Współtwórca metody oceny skuteczności dotarcia marki Sponsor Brand Index. Współautor kompleksowego badania rynku Sponsoring Monitor (ARC Rynek i Opinia).
Współtwórca systemu monitoringu i wyceny kontentowej wartości marki opartego na rozwiązaniach informatycznych Brand Signals.

Wykładowca:
• Podyplomowego Studium Menedżerów Kultury,
• Podyplomowego Studium Zarządzania w Sporcie,
• Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Gospodarki Światowej).

Współtworzył politykę komunikacji marketingowej oraz wprowadzał standardy ewaluacji sponsoringu m.in. dla takich marek jak PKN Orlen, PKO BP, PGE Polska Grupa Energetyczna, Totalizator Sportowy, ENERGA, Sony, PZU, etc. Brał udział w realizacji najważniejszych projektów sponsoringowych w Polsce np.: Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina, Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena, PGE Stadion Narodowy w Warszawie, Stadion Energa Gdańsk, Polacy w Rajdzie Dakar, grupa sportowa PKN Orlen, grupa sportowa Lotto Team, etc.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 850
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenie udziału w usłudze edukacyjnej wymaga przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego . Zgłoszenie jest skuteczne pod warunkiem otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem uczestnictwa w usłudze edukacyjnej. Osoba, która otrzymała potwierdzenia zgłoszenia nabywa status uczestnika (dalej „Uczestnik”).
  2. Potwierdzenie Zgłoszenia skutkuje zawarciem umowy o świadczenie usługi edukacyjnej i stanowi warunek dopuszczenia do usługi edukacyjnej oraz stanowi podstawę do obciążenia Uczestnika opłatą za usługę edukacyjną (dalej „Opłata”).
  3. Wpłaty należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wezwania do dokonania płatności, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi edukacyjnej na rachunek Organizatora

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Rzeczpospolita Konferencje (Gremi Media SA)
  • Ulica i nr: Prosta 51
  • Kod pocztowy: 00-838
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5220103673

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Rzeczpospolita Konferencje (Gremi Media SA)
00-838 Warszawa, Polska
Prosta 51
woj. mazowieckie
„Rzeczpospolita” organizuje rocznie kilkadziesiąt warsztatów i szkoleń poruszających najbardziej aktualne zagadnienia biznesowe i prawne. Naszym głównym założeniem jest użyteczność przekazywanej wiedzy: prezentujemy case studies, praktyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!