O szkoleniu
Do zaangażowania się firmy w działania sponsorskie w obszarze kultury, sportu i nauki niezbędne jest, aby było to dla niej wyraźnie opłacalne, w szczególności w zakresie wartości działań promocyjnych, a także w odniesieniu do korzyści osiąganych wśród swoich obecnych i potencjalnych klientów. Dlatego instytucje i organizacje kultury, sportu i nauki, aby pozyskać finansowanie sponsorów, potrzebują nauczyć się jak ich do tego zachęcić, jak pokazać korzyści i jak wyrazić im za to wdzięczność.
Przygotowaliśmy dla Państwa praktyczny warsztat, który będzie prowadzony przez Pana Artura Łobanowskiego. Osobę, z ogromną wiedzą (opracowywał programy studiów podyplomowych z tego zakresu i sam prowadzi na nich zajęcia) i doświadczeniem w zakresie sponsoringu, zaangażowaną na każdym etapie prowadzenia współpracy sponsoringowej między sponsorowanym podmiotem a firmą sponsorującą.
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość rozwinąć umiejętności w zakresie:
- budowania kompetencji w zakresie konstruowania propozycji sponsoringowych,
- definiowania adresatów tych propozycji,
- wyceniania świadczeń promocyjnych będących w dyspozycji instytucji i organizacji kultury, sportu i nauki,
- definiowania warunków współpracy ze sponsorami w tym zagadnień prawnych
- prowadzenia ewaluacji działań promocyjnych
- dokonywania rozliczeń finansowych.
Szkolenie w szczególności kierujemy do:
- Pracowników instytucji i organizacji kultury, sportu i nauki
- Organizatorów wydarzeń kulturalnych, sportowych i naukowych
- Twórców indywidualnych, sportowców indywidualnych
- Grup artystycznych i kreatywnych
- Autorów rozwiązań cyfrowych i multimedialnych
- Menedżerów kultury, sportu i nauki
- Przedstawicieli organizacji pozarządowych i fundacji
- Pracowników jednostek samorządowych odpowiedzialnych za kulturę, sport i naukę
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką sponsoringu
Program szkolenia
08:50 - Rejestracja uczestników
09:00
Atuty i mankamenty sponsoringu jako formy promocji przedsiębiorstwa
Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.
- ocena kosztowa projektów sponsoringowych;
- analiza skuteczności i efektywności działań wynikających z realizacji projektów sponsoringowych.
10:30 - Przerwa
10:45
Świadczenia promocyjne zawarte w ofercie sponsoringu w kontekście ich funkcjonalności promocyjnej
Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.
- zasięg ekspozycji marki, jego istotność i rzeczywista wartość;
- wpływ na relacje z odbiorcami projektu w odniesieniu do potrzeb biznesowych sponsora.
12:15 - Lunch
12:45
Oferta i umowa sponsoringu.
Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.
Zasady konstruowania oferty sponsoringu. Część I
- czym jest oferta sponsoringu i jaką pełni rolę w komunikacji ze sponsorem;
- ocena ilościowa i jakościowa oferty sponsoringu;
- struktura oferty sponsoringu.
14:15 - Przerwa
14:30
Oferta i umowa sponsoringu.
Artur Łobanowski, prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.
Zasady konstruowania oferty sponsoringu. Część II
- prezentacja wymiernych korzyści projektu sponsoringowego;
- prezentacja niewymiernych korzyści projektu sponsoringowego.
Wybrane elementy umowy sponsoringu:
- analiza wybranych elementów umowy;
- sprawozdanie z wykonania świadczeń promocyjnych.
16:00 - Zakończenie
Czas trwania
Prelegenci
Artur Łobanowski
prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.
Zajmuje się na co dzień ogólnie pojętym rozwijaniem rynku sponsoringu w Polsce. Współtwórca metody oceny skuteczności dotarcia marki Sponsor Brand Index. Współautor kompleksowego badania rynku Sponsoring Monitor (ARC Rynek i Opinia).
Współtwórca systemu monitoringu i wyceny kontentowej wartości marki opartego na rozwiązaniach informatycznych Brand Signals.
Wykładowca:
• Podyplomowego Studium Menedżerów Kultury,
• Podyplomowego Studium Zarządzania w Sporcie,
• Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Gospodarki Światowej).
Współtworzył politykę komunikacji marketingowej oraz wprowadzał standardy ewaluacji sponsoringu m.in. dla takich marek jak PKN Orlen, PKO BP, PGE Polska Grupa Energetyczna, Totalizator Sportowy, ENERGA, Sony, PZU, etc. Brał udział w realizacji najważniejszych projektów sponsoringowych w Polsce np.: Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina, Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena, PGE Stadion Narodowy w Warszawie, Stadion Energa Gdańsk, Polacy w Rajdzie Dakar, grupa sportowa PKN Orlen, grupa sportowa Lotto Team, etc.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Zgłoszenie udziału w usłudze edukacyjnej wymaga przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego . Zgłoszenie jest skuteczne pod warunkiem otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem uczestnictwa w usłudze edukacyjnej. Osoba, która otrzymała potwierdzenia zgłoszenia nabywa status uczestnika (dalej „Uczestnik”).
- Potwierdzenie Zgłoszenia skutkuje zawarciem umowy o świadczenie usługi edukacyjnej i stanowi warunek dopuszczenia do usługi edukacyjnej oraz stanowi podstawę do obciążenia Uczestnika opłatą za usługę edukacyjną (dalej „Opłata”).
-
Wpłaty należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wezwania do dokonania płatności, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi edukacyjnej na rachunek Organizatora
- Nazwa firmy: Rzeczpospolita Konferencje (Gremi Media SA)
- Ulica i nr: Prosta 51
- Kod pocztowy: 00-838
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5220103673