O szkoleniu
Szkolenie praca w zespole jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem (albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia praca w zespole jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole po to by skuteczniej przekazywać informacje i efektywniej wykonywać zadania. Podczas kursu praca w zespole uczestnicy ćwiczą zachowywanie się w sytuacjach zmiany, konfliktu, zwiększonej intensywności pracy. Podczas szkolenia ćwiczy się umiejętności komunikacyjne, asertywne odmawianie, kontrolowanie emocji, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji, techniki perswazji i przekonywania, wyznaczanie celów, priorytetów i zadań oraz inne ważne kompetencje przydatne w pracy w zespole.
Uzyskane umiejętności
- planować zadania w zespole
- wyznaczać cele w zespole
- słuchać ze zrozumieniem
- precyzyjnie przekazywać informacje
- asertywnie wyrażać potrzeby i oczekiwania
- odmawiać
- chwalić i krytykować innych
- wyrażać emocje w sposób, który jest odpowiedni w pracy
- odczytywać emocje innych
- zachowywać się adekwatnie w sytuacji konfliktu i zmiany
- Uczestnicy znają też techniki motywacyjne, które mogą zastosować wobec siebie i innych
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chciałyby nabyć umiejętności interpersonalne potrzebne do pracy w zespole.
Program szkolenia
1. Praca w zespole jako współpraca przy realizacji zadań/projektów
- wyznaczanie celów i planowanie zadań w oparciu o priorytety własne i firmy
- elementy zarządzania czasem pracy
- jak strategicznie podejść do realizacji projektów
- graficzne techniki ułatwiające planowanie i realizację zadań
- na czym polega współpraca podczas realizacji projektów ( jak reagować na osoby o zbyt małym i zbyt dużym poczuciu kontroli?)
- rola każdej osoby w zespole – świadome jej określanie
2. Komunikacja w zespole
- jak mówić, aby ludzie nas słuchali: elementy perswazji i wywierania wpływu na współpracowników
- ćwiczenia na słuchanie ze zrozumieniem
- co kogo motywuje do pracy?
- jak wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania wobec kolegów/ koleżanek z zespołu?
- jak odmawiać
- kiedy chwalić, kiedy krytykować i w jaki sposób?
3. Emocje a praca w zespole
- w jaki sposób wyrażać złość, rozczarowanie, smutek i inne „trudne” emocje w pracy
- w jaki sposób wyrażać pozytywne emocje wobec współpracowników
- jak odczytywać emocje innych
- jak tonować silne emocje innych, czyli co robić i mówić osobom o postawie roszczeniowej?
4. Konflikt a praca w zespole
- kiedy można się spodziewać sytuacji konfliktowych w pracy?
- wczesne wykrywanie oznak konfliktu
- jak prowadzić rozmowy w celu rozwiązania konfliktu
- jakie działania eskalują konflikt
- jakie zachowania pomagają rozwiązywać konflikty
5. Praca w zespole w sytuacji zmiany
- jak przygotować się do zmiany? – techniki planowania zadań
- w jaki sposób dzielić zadania w sytuacji zmiany?
- jak radzić sobie ze stresem w sytuacji zmiany?
- jak opracować system przekazywania informacji?
- elementy team buildingu – budowania zespołu
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
