O szkoleniu
2 dni szkoleniowe
08:00 - 16:00 - szkolenie Online
09:00 - 17:00 - szkolenie stacjonarne
Dzięki szkoleniu:
Opracujesz narzędzia cross - i up-sellingowe, gotowe do zastosowania w swojej sprzedaży.
Nabędziesz umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
Nauczysz się i przetrenujesz sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
Wypracujesz strategię diagnozy wartości zakupowych
Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientów oraz przetrenujesz techniki finalizacji.
Zwiększysz swoją efektywność w sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli
prowadzenia rozmów handlowych,
Przepracujesz swoją strategię sprzedaży oraz nauczysz się dostosowywać ją do specyfiki Twoich
klientów oraz branży w której pracujesz,
Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów
(odkrywania ich rzeczywistych wartości zakupowych),
Poznasz i przetrenujesz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów i finalizacji z
dostosowaniem do specyfiki swojej branży,
Będziesz miał okazję do wielu, praktycznych treningów rozmów z klientami, które pozwolą Ci
zweryfikować umiejętności oraz otrzymasz rozwojowy feedback od trenera.
Zastosujesz zaawansowane technik sprzedaży w kluczowych obszarach procesu sprzedażowego.
Zoptymalizujesz czas trwania procesu sprzedaży.
Szkolenie dedykujemy handlowcom z doświadczeniem sprzedażowym, sprawnie poruszającym się po procesie sprzedaży.
Idealne dla handlowców, którzy zaliczyli i wdrożyli techniki ze szkolenia Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z klientem.
Program szkolenia
1. SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
Znaczenie skutecznego prezentowania ofert w procesie sprzedaży
Zrozumienie potrzeb klienta
Zadawanie skutecznych pytań i identyfikacja potrzeb klienta
Analiza kontrahenta i dostosowanie prezentacji do specyficznych wymagań
Jak przekładać cechy produktu/usługi na korzyści dla klienta
Techniki prezentacji oparte na wartościach dla klienta
2. SKUTECZNE WYKORZYSTANIE RELACJI Z KLIENTAMI
Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub do sprzedaży?
Cel rozmowy handlowej.
3. DIAGNOZA WARTOŚCI ZAKUPOWYCH KLIENTÓW - ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
Narzędzia diagnozy potrzeb klienta
Docieranie do poziomu interesów klienta
Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
4. ANALIZA OBIEKCJI KLIENTÓW
Obiekcje faktyczne i unikowe
Presja cenowa- jak ja rozegrać
“Targowisko” - Obiekcje cenowe, gry klientów, roszczenia
Osobowość klienta vs typy obiekcji
Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
5. NEGOCJACJE B2B – zasady, o których musisz pamiętać
Formułowanie celów minimum i maksimum
Formułowanie BATNA
Jakich komunikatów nie używać podczas negocjacji
Argumentacja
Dobór odpowiedniej strategii negocjacyjnej w rozmowach
6. ZWIĘKSZANIE WARTOŚCI SPRZEDAŻY Z DANEJ TRANSAKCJI
Różnice między cross-sellingiem a up-sellingiem
Techniki Cross-sellingu- Kiedy proponować produkty dodatkowe, aby zwiększyć wartość koszyka?
Techniki Up-sellingu- Jak skutecznie proponować droższe produkty lub usługi?
Umiejętnie opakuj swoją cenę
Analiza przewagi konkurencyjnej
Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
7. FINALIZACJA SPRZEDAŻY - domykanie rozmowy handlowej
Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji
wartości dla klienta
Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
8. AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻOWY
Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu
sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
Czas trwania
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki.
Cechy charakterystyczne warsztatów to:
- interaktywność
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje
- rozwiązywanie problemów
- elastyczność
Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :
- umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
- komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
- zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
- rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
- zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.
Prelegenci
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki.
Cechy charakterystyczne warsztatów to:
- interaktywność
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje
- rozwiązywanie problemów
- elastyczność
Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :
- umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
- komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
- zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
- rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
- zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o., wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Sp.z o.o. w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
