Praktyka udzielania zamówień publicznych powyżej 130 tyś.

O szkoleniu

Cel szkolenia:
przedstawienie, omówienie i przećwiczenie praktycznych aspektów udzielania zamówień sektorowych.

Metoda szkolenia:
warsztaty, konsultacje 

Kto powinien wziąć udział?

Program szkolenia

1. Zagadnienia wprowadzające do problematyki zamówień publicznych:
a) znaczenie rynku zamówień publicznych,
b) cele regulacji zamówień publicznych,
c) Prawo zamówień publicznych w systemie finansów publicznych,
d) Prawo zamówień publicznych a Kodeks cywilny,
e) przegląd przepisów innych ustaw niezbędnych do stosowania Prawa zamówień publicznych,
f) wspólnotowe regulacje zamówień publicznych,
g) systematyka ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Zasady udzielania zamówień:
a) zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, proporcjonalność, przejrzystość,
b) najlepsza jakość i najlepsze efekty zamówienia,
c) bezstronność i obiektywizm zamawiającego,
d) jawność, w tym pojęcie tajemnicy przedsiębiorstwa, obowiązki wynikające z RODO,
e) pisemność - nowa definicja,
f) prowadzenie postępowania w języku polskim.

3. Jak zaplanować postępowania i oszacować wartości zamówień?
a) Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok
b) Orientacyjna wartość zamówienia
c) Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok a plan finansowy.
d) Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień
e) Zmiany w planie finansowym a zmiany w planie postępowań o udzielenie zamówień
f) Zamówienia planowane a zamówienia nieplanowane
g) Planowanie postępowań w ramach projektów UE
h) Planowanie postępowań dotyczących zamówień niepodlegających Pzp
i) Ustalanie wartości zamówień powtarzających się
j) Ustalanie wartości zamówień wieloletnich.
k) Ustalanie wartości zamówień udzielanych w ramach projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym UE.
l) Ustalanie wartości zamówień udzielanych w częściach.
m) Jak unikać zarzutu podziału zamówienia lub zaniżania wartości zamówienia
n) Zamówienia na dostawy i usługi powtarzające się, ciągłe i podlegające wznowieniu

4. Jak prawidłowo przeprowadzić procedurę zamówienia?
a) Tryb podstawowe
b) Przetarg nieograniczony
c) Przetarg ograniczony
d) Procedury negocjacyjne

5. Jak prawidłowo opisać przedmiot zamówienia?
a) Zakres opisu przedmiotu zamówienia
b) Nieprawidłowości w opisie przedmiotu zamówienia
c) Kryteria równoważności

6. Jak prawidłowo określić wymagania podmiotowe?
a) Warunki udziału w postępowaniu;
b) Doświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
c) Zmienione obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia
d) Grupa kapitałowa
e) Zasady polegania na zasobach podmiotu trzeciego

7. Jak prawidłowo określać kryteria oceny ofert?
a) Kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia
b) Cena a koszt
c) Kryteria i weryfikacja ich spełnienia

8. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w ramach zamówień publicznych 

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

prawnik, doktor nauk prawnych, adiunt w Katedrze Prawa Administracyjnego i Finansowego Uniwersytetu Zielonogórskiego. Ekspert z zakresu finansów publicznych w licznych instytucjach. Doradca zamawiających i wykonawców z zakresu Prawa zamówień publicznych, partnerów publicznych, prywatnych i społecznych z zakresu partnerstwa publiczno – prywatnego. Jest autorem opinii prawnych dotyczących finansów publicznych, a także publikacji o charakterze naukowym i popularyzatorskim.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
• Zamówienia publiczne
• Kontrola Zarządcza
• Dyscyplina finansów publicznych
• Partnerstwo publiczno - prywatne

Wykształcenie
• 2004 rok -Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Prawa i Administracji.
• Doktor nauk prawnych
• 1999 rok -Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Prawa i Administracji.
Magister prawa.

Doświadczenie zawodowe
Aktualne:
• Uniwersytet Zielonogórski , Wydział Prawa i Administracji, Katedra Prawa
• Administracyjnego i Finansowego– adiunkt
• Ewaryst Kowalczyk Kancelaria, Zielona Góra – działalność gospodarcza
• Polaszek&Rosada Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych, Swarzędzwspółpracownik
• Dr Pahl. Kancelaria Adwokatów i Radców prawnych, Gorzów Wlkp.- ekspert
• współpracujący
• Kancelaria Paxus, Warszawa- współpracownik


 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

szkolenie odbędzie się na platformie Teams

Rejestracja

Cena 1
599
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!