O szkoleniu
PRAWO, BIURO ZARZĄDU
Sekretariat stanowi ogniwo łączące wyższą kadrę menedżerską z czołowymi działami organizacji. Jako kluczowy punkt firmy, w którym zbiegają się sprawy często z odmiennych dziedzin wiedzy, doskonały przepływ precyzyjnych informacji stanowi strategiczny cel działania.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich, którzy w swojej pracy w sekretariacie pragną doskonalić znajomość zagadnień prawnych.
- dowiesz się jakie są prawa i obowiązki zarządu i rady nadzorczej,
- poznasz kompetencje i obowiązki pełnomocnika i prokurenta,
- dostaniesz wskazówki w zakresie kontaktów z organami administracji publicznej,
- poznasz prawa asystentek i sekretarek w aspekcie prawa pracy,
- poznasz najczęstsze błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych,
- poznasz praktyczne aspekty obiegu dokumentacji i archiwizacji.
- Sekretarki,
- Asystentki/asystenci
- pracownicy recepcji
- Kierownicy sekretariatów
- Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura
Program szkolenia
20 LUTEGO 2024 R.
9.15 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
9.30 Rozpoczęcie szkolenia
Praktyczne aspekty prawa handlowego dla asystentek i sekretarek
- jakie są formy prawne prowadzenia działalności?
- jakie są prawa i obowiązki zarządu?
- jakie są prawa i obowiązki rady nadzorczej?
- kompetencje i pozycja prawna zgromadzenia wspólników / walnego zgromadzenia
- asystentka lub sekretarka w kontaktach z organami spółki
- KRS, KRZ, KRK i inne rejestry
Praktyczne aspekty prawa cywilnego dla asystentek i sekretarek
- forma pisemna, elektroniczna oraz dokumentowa
- terminy i sposób ich liczenia
- zawieranie umów w praktyce
- reprezentacja w umowach
- pełnomocnik i prokurent – kompetencja i obowiązki
- oferta jako forma zawierania umów
Praktyczne aspekty prawa administracyjnego dla asystentek i sekretarek
- kontakty z organami administracji publicznej
- korespondencja z organami administracji publicznej
- rodzaje pism kierowanych przez organy administracji publicznej
- prawa strony w postępowaniu administracyjnym
- obowiązki strony w postępowaniu administracyjnym
- główne zasady postępowania administracyjnego
Praktyczne aspekty prawa pracy dla asystentek i sekretarek
- formy zatrudniania asystentek i sekretarek
- obowiązki wynikające z prawa pracy
- prawa asystentek i sekretarek w aspekcie prawa pracy
- godziny pracy a praca w godzinach nadliczbowych
- zakończenie stosunku pracy
- odpowiedzialność na gruncie prawa pracy
Praktyczne aspekty RODO dla asystentek i sekretarek
- czym są dane osobowe?
- kiedy przetwarzanie jest legalne?
- obowiązki administratora danych
- powierzenie przetwarzania danych a umowa o powierzenie
- najczęstsze błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych
- odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych
Praktyczne aspekty obiegu dokumentacji i archiwizacji dla asystentek i sekretarek
- rodzaj dokumentacji w przedsiębiorstwie
- tajemnica przedsiębiorstwa a dokumentacja
- dokumentacja elektroniczna
- obieg dokumentacji w firmie
- kto ma dostęp do dokumentacji
- okres przechowywania dokumentacji
16.00 Zakończenie szkolenia
Czas trwania
9:15-16:00
Prelegenci
Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.
Prowadzi szkolenia od ponad 17 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c. Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 470 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220