Profesjonalizm w praktyce - Strategia OSY

O szkoleniu

Profesjonalizm w praktyce - Strategia OSY to autorski projekt opracowany przez Karolinę Maj, który przekłada 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, komunikacji, budowaniu strategii i profesjonalnej sieci partnerów, na fascynującą dawkę wiedzy, która ułatwi Ci osiągnięcie sukcesu w życiu zawodowym i osobistym. Projekt łączy kluczowe zasady etykiety biznesowej, skuteczności osobistej i autentyczności - fundamenty efektywnego działania w świecie biznesu, a wszystko to w odniesieniu do naukowo zweryfikowanych metod, sprawdzonych narzędzi, a także licznych przykładów zaczerpniętych z życia.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Nauczysz się podejmować bardziej świadome decyzje, które będą zgodne z Twoimi wartościami i celami.

  • Zyskasz skuteczne metody zarządzania swoimi zasobami - czasem, energią i uwagą.

  • Odkryjesz, jak wyrażać siebie w sposób autentyczny i budować trwałe, pełne zaufania relacje zawodowe.

  • Poznasz techniki świadomej komunikacji, które ułatwią osiąganie zamierzonych celów z większą łatwością.

  • System OSA pomoże Ci także utrzymać motywację i rozwijać autentyczne podejście do pracy i relacji biznesowych, co przełoży się na większą satysfakcję i efektywność.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest skierowane do osób, które:

  • Pragną rozwinąć swoje kompetencje zawodowe - menedżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm oraz profesjonaliści, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności w zarządzaniu sobą w czasie, komunikacji oraz stosowania zasad etyki biznesowej.

  • Szukają wsparcia w rozwoju osobistym - osoby pragnące lepiej zarządzać swoim czasem, osiągać równowagę między życiem zawodowym a osobistym oraz zwiększyć pewność siebie i skuteczność w realizacji celów.

  • Budują swoją sieć kontaktów i partnerów biznesowych - Ludzie, którzy chcą skutecznie nawiązywać i rozwijać partnerskie relacje zawodowe oraz wykorzystać swoją sieć kontaktów do osiągania długofalowych sukcesów.

  • Cenią praktyczne podejście i sprawdzone metody - Osoby poszukujące konkretnych narzędzi i technik, które mogą natychmiast wdrożyć w swojej pracy i życiu codziennym.

Program szkolenia

Wprowadzenie (15 min)

Część 1: Osobista skuteczność (40 min)

  • Jak efektywnie zarządzać sobą, by osiągać cele i budować profesjonalizm?

  • Wyznaczanie celów i zarządzanie czasem

  • Strategie utrzymania motywacji

  • Skupienie na wartościach

Część 2: Autentyczność (30 min)

  • Dlaczego bycie autentycznym jest kluczowe w biznesie i relacjach zawodowych?

  • Wartości wspierające autentyczność

  • Negatywne wartości, które sabotują profesjonalizm

  • Stawianie granic i adresowanie trudnych sytuacji

Przerwa (10 min)

Część 3: Etykieta biznesowa (40 min)

  • Jak budować profesjonalny wizerunek poprzez zachowanie i komunikację?

  • Powitania i przedstawianie się

  • Jak się zachować, gdy się spóźnisz

  • Telefon - zasady profesjonalnego komunikowania się przez telefon

  • E-mail - zasady korespondencji biznesowej

  • Spójność wizerunkowa

  • Zachowanie na spotkaniach i przyjęciach


Część 4: Strategia OSY (30 min) - praktyczne narzędzie wspierające podejmowanie decyzji na 3 różnych poziomach.

Podsumowanie i Q&A (15 min)

Czas trwania

10:00 - 13:00

Prelegenci

Karolina Maj - doświadczony trener i ekspert w dziedzinie zarządzania, marketingu, budowania partnerskich relacji oraz komunikacji, z ponad 20-letnim doświadczeniem. 

W swojej karierze współpracowała z globalnymi markami, takimi jak Google, Jetix Europe LTD (obecnie Disney), 4funTV i VIVA Polska. Przez 6 lat prowadziła również własną Agencję Marketingową, co pozwoliło jej zdobyć unikalną perspektywę na potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Wykłada contentmarketing i copywiriting na Akademii Górnośląskiej. Dotychczas poprowadziła ponad 300 szkoleń biznesowych oraz blisko 1000 konsultacji B2B.

Łącząc wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem, potrafi efektywnie wspierać swoich klientów w osiąganiu ich pełnego potencjału, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PPNT Gdynia

81-451 Gdynia

Aleja Zwycięstwa 96/98

woj. pomorskie

Rejestracja

Wydarzenie bezpłatne
0
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wydarzenie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.

Brak możliwości uczestnictwa online, ze względu na format warsztatowy.


Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
  • Ulica i nr: al. Grunwaldzka 82
  • Kod pocztowy: 80-244
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Numer NIP: 9571003947

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
80-244 Gdańsk, Polska al. Grunwaldzka 82

Organizator

Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
80-244 Gdańsk, Polska
al. Grunwaldzka 82
woj. pomorskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!