O szkoleniu
Asystentka Zarządu/Sekretarka powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na tym stanowisku wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu/Sekretarki, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem
- Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu
- Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej
Szkolenie kierujemy do:
- Asystentek personalnych
- Asystentek kadry zarządzającej
- Sekretarek
Program szkolenia
MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
- Sekretariat jako źródło informacji w firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji
- Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)
- Sekretariat - wizerunek firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i firmę?
- Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę
- Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż)
- Klient zewnętrzny i klient wewnętrzny firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania klientów i współpracowników
MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY
- System identyfikacji wizualnej
- Logo. Strona internetowa
- Dbałość o wizerunek firmy w internecie
- Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
- Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
- Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU
- Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby
- Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych
- Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości
- Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania
- Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych
- Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego uczestników
MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU
- Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów
- Przygotowanie harmonogramu spotkania
- Przygotowanie sali i jej wyposażenia
-
Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point
-
Korzystanie z szablonów
-
Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
-
Optymalizowanie obrazów
-
Prezentowanie danych na slajdach
-
-
Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?
MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
- Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
- Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami
- Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
- Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona
- Planowanie zadań własnych i przełożonego
- Przygotowanie podróży przełożonego
MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA
- Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej
- Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon
- Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych
- Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników
- Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej
- Etykieta w korespondencji e-mailowej
MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE
- Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
- Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
- Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
- Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie
- Wręczanie kwiatów i prezentów
- Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
- Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach
- Mowa ciała w pracy
- Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku
Czas trwania
DO UZGODNIENIA
I dzień: 10:00-17:00, II dzień: 09:00-16:00
Prelegenci
Agnieszka Nowicka-Przyborska
Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.
W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), kreowanie i realizacja działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów.
Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Kilkukrotny prelegent na konferencjach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu:
- Strategicznych aspektów zarządzania;
- Oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i szans jej wzmocnienia na rynku usług o dynamicznie rozwijającej się konkurencji;
- Korzyści wprowadzenia systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz programów lojalnościowych;
- Perspektyw utrzymania pozycji rynkowej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.
Autor referatu i prelegent podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Temat pracy: „Innowacyjna gospodarka, a kultura uczenia się przez całe życie”.
Ponad to autorka artykułów w wydawnictwach biznesowych, marketingowych i sprzedażowych:
- Nowoczesna Firma:
- Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie”
- Brief:
- „Okiem stratega: wiedza jako czynnik strategiczny w organizacji, która wie, rozumie i uczy się"
- „Zarządzanie prze cele - jako jedna z najskuteczniejszych metod zarządzania organizacją”
- Nowa Sprzedaż:
- „Prospecting - czyli jakie cztery kroki podjąć, by szybko pozyskać nowego klienta”
- „Jak skutecznie budować długotrwałe relacje z klientem kluczowym?”
Od 2014 roku wykładowca dwóch przedmiotów, z zakresu historii mody i wpływu kultury, historii i warunków gospodarczo - geograficznych na strój, na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni.
Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo - Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Trener biznesu współpracujący ze Startup Gdynia oraz Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.
Konsultant i doradca biznesowy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Doradztwo biznesowe w zakresie zarządzania firmą, wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników, pozyskiwania funduszy unijnych na rozwój przedsiębiorstwa. Opracowywanie strategii biznesowych, planów marketingowych, wyznaczania celów strategicznych i wdrażania systemu zarządzania przez cele.
Obszary specjalizacji:
Trener biznesu z zakresu: przywództwa, zarządzania sytuacyjnego, zarządzania przez cele, zarządzania projektami, zarządzania zespołem, wystąpień publicznych, komunikacji kryzysowej, marketingu wizerunku, budowania zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzania czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.
Szkolenia zrealizowane dla firm:
Poczta Polska, PZU, KGHM Polska Miedź, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu, PKP PLK, Alstom, Energa, Enea, Linde Gaz, PKO BP, ING, ING Leasing, mBank, Bosch, Wojskowe Centralne Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne, Skarbnica Narodowa, LPP, OTCF, Grupa Orbis, JBB, Sokołów, Boryszew S.A., Damen, Jumi, CBK PI-House, Euroimmun, Klinika Miracki, Roche, DOZ S.A., Sygma Bank, MPWiK w Warszawie, Biuro Informacji Kredytowej, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, Muzeum Narodowe w Krakowie, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, Urząd Dozoru Technicznego, Pomorski Urząd Wojewódzki, KIC InnoEnergy, Promedica24, Krajowy Rejestr Długów i inne.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
