O szkoleniu
Profesjonalna asystentka/sekretarka oraz asystent/sekretarz to osoby dobrze zorganizowane, dyskretne i lojalne. Zarządzają biurem, radzą sobie ze stresem, działają systematycznie i pod presją czasu. Profesjonalny sekretarz czy sekretarka posiada wysoką kulturę osobistą, wykazuje się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz asertywną postawą i perfekcyjną autoprezentacją. Dobrą asystentkę oraz dobrego asystenta cechuje duża sprawność i efektywność osobista. Szkolenia dla aktualnych i przyszłych asystentek oraz pracowników sekretariatu w Human Skills koncentrują się wszystkich wyżej wymienionych kompetencjach. W czasie warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” trenujemy umiejętności z wielu obszarów, takich jak: zarządzanie czasem, organizacja pracy biura, komunikacja interpersonalna, kreowanie wizerunku profesjonalisty, efektywność osobista. Szkolenie przygotowujące do realizacji zadań sekretarskich z naszego nowego katalogu kursów jest programem szkoleniowym o wyjątkowo wysokim stopniu indywidualizacji – to potrzeby szkoleniowe naszych Kursantów decydują o jego programie. Naszym priorytetem jest to, by każdy Uczestnik kursu trenował dokładnie te umiejętności, dzięki którym wzrośnie jego biegłość zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia otwarte dla pracowników sekretariatu i asystentów dostosowujemy również do potrzeb i specyfiki organizacji zamawiającej dany kurs.
Otwarty kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz sekretarz/asystent” to jeden z kilku wyspecjalizowanych warsztatów praktycznych, których tematem jest ogólnie pojęta zawodowa skuteczność i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek, sekretarzy i kierowników biur adresujemy do osób, które chcą się rozwijać i doskonalić kompetencje przydatne do pracy w biurze, mniej i bardziej doświadczonych sekretarek i sekretarzy oraz wszystkich tych, którzy mają zamiar kandydować na tego rodzaju stanowiska. Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka i profesjonalny sekretarz/asystent” szczególnie polecamy również firmom i instytucjom, w których rozwój pracowników jest słusznie traktowany jako najsensowniejsza inwestycja, a personel jako najcenniejszy kapitał organizacji. Sprawna, rzetelna i dobrze zorganizowana szefowa biura czy asystent to gwarancja doskonałej organizacji pracy dla szefa i innych pracowników. Dzięki wysokim kwalifikacjom, nienagannej prezencji i profesjonalnej postawie sekretarka oraz sekretarz stają się też nie tylko wizytówką całej firmy, ale sercem i mózgiem całego świetnie zorganizowanego biura.
Otwarte szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” jest wyspecjalizowanym kursem adresowanym do konkretnej grupy zawodowej i aplikujących na stanowiska sekretarskie i asystenckie. Jeśli interesują Państwa bardziej uniwersalne warsztaty poświęcone sztuce skutecznego działania, serdecznie zapraszamy na inne przygotowane przez naszych ekspertów kursy, których tematem jest efektywność osobista: szkolenie z odporności psychicznej, kurs „Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy” czy „Automotywacja i proaktywne dążenie do celu”.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenia „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” wyposażają Kursantów w praktyczną wiedzę o:
- znaczeniu tego stanowiska/roli dla organizacji, bezpośredniego przełożonego i klientów firmy/instytucji;
- zasadach dress code na stanowisku asystenckim/sekretarskim;
- zasadach savoir-vivre na stanowisku asystentki/asystenta;
- modelu DISC – stylów działania i postrzegania;
- zasadach komunikacji asertywnej i dyplomatycznej;
- kluczowych technikach zarządzania zadaniami w czasie;
- kluczowych technikach zarządzania stresem i napięciem na stanowisku asystentki/sekretarki, sekretarza/asystenta.
Wyspecjalizowany kurs sekretarski prezentuje wiedzę o najważniejszych regułach prowadzenia profesjonalnego sekretariatu oraz kluczowych technikach i narzędziach przydatnych w pracy na stanowisku asystentki lub asystenta w aktualnych realiach społecznych i biznesowych.
Szkolenie stanowiskowe dla asystentek/asystentów i sekretarzy rozwija profesjonalne umiejętności:
- budowania wizerunku profesjonalisty;
- budowania wizerunku pracodawcy;
- komunikacji z przełożonym oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
- zarządzania zadaniami w czasie;
- piorytetyzacji zadań;
- profesjonalnego zarządzania trudnymi sytuacjami na stanowisku asystentki/sekretarki i asystenta/sekretarza.
Prezentowany warsztat dla pracowników biurowych koncentruje się na praktycznym treningu newralgicznych na stanowisku sekretarskim/asystenckim umiejętności z obszarów: kreowanie wizerunku, komunikacja interpersonalna, zarządzanie czasem i zadaniami, efektywność osobista. Szkolenie ma charakter interdyscyplinarnej sesji nastawionej na wszechstronny rozwój zawodowy i osobisty Kursantów zainteresowanych podniesieniem swoje wydajności i fachowości w pracy.
Prezentowane szkolenie pogłębia wyspecjalizowane i ogólne kompetencje związane z:
- profesjonalną obsługą klienta;
- budowaniem profesjonalnego wizerunku;
- efektywną ustną i pisemną komunikacją interpersonalną;
- zarządzaniem zadaniami w czasie;
- zorientowaniem na cele stanowiskowe.
Kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” doskonali kompetencje niezbędne do prawidłowego wypełniania obowiązków profesjonalnego, sprawnego i skutecznego asystenta/sekretarza/recepcjonisty w dowolnej organizacji.
ADRESACI SZKOLENIA :
- Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
- Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie kursu. Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Kursantów i omówienie celów szkolenia, kontrakt.
09:30 – 11:00
Moduł I. Profesjonalna sekretarka/sekretarz – rola i znaczenie tego stanowiska dla sukcesu przełożonego/organizacji
- Kluczowe umiejętności i kompetencje.
- Osobista ścieżka kariery a oczekiwania ze strony pracodawcy.
Moduł II. Obsługa klienta a wizerunek profesjonalisty – elementy dress code i savoir-vivre
- Reguły dress code, czyli jak kreować wizerunek profesjonalisty (pozytywne i negatywne przykłady dotyczące ubioru, higieny osobistej, makijażu, dodatków itp.).
- Zasady savoir-vivre w praktyce, czyli co wypada, a co nie wypada sekretarzom i asystentom.
- Spotkania w siedzibie organizacji i przyjmowanie klientów w biurze firmy.
- Telefoniczny savoir–vivre – prowadzenie profesjonalnych rozmów telefonicznych.
- Netykieta – reguły prowadzenia e-mailowej korespondencji służbowej i zachowania w sieci.
11:00 – 11:10 Przerwa
11:10 – 13:00
Moduł III. Profesjonalna sekretarka/sekretarz – współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Model DISC – style myślenia, działania i postrzegania w obsłudze klienta.
- Profesjonalna obsługa biura – gesty, mimika, mowa ciała.
- Reguły asertywnej komunikacji z przełożonym, ze współpracownikami, z podwładnym i klientami zewnętrznymi.
13:00 – 13:40 Przerwa na obiad
13:40 – 15:00
Moduł IV. Zarządzanie zadaniami na stanowisku sekretarskim/asystenckim – reguły priorytetyzacji zadań
- Zakres obowiązków i zadania dodatkowe.
- Delegowanie zadań – przyjmowanie i realizowanie zadań.
- Zarządzanie zadaniami w czasie – przegląd najważniejszych technik.
- Priorytetyzowanie zadań a przełączanie między zadaniami/multitasking.
- Matryca Eisenhowera w praktyce.
- Zasada 5S – archiwizacja, segregacja i porządek w dokumentacji.
- Planowanie kalendarza przełożonego i pracy własnej.
Moduł V. Trudne sytuacje na stanowisku asystenckim/sekretarskim – dobre praktyki
- Najczęściej spotykane techniki manipulacji – sugerowane techniki neutralizowania zachowań manipulacyjnych.
- Zarządzanie napięciem i stresem w pracy – wskazówki doboru i prezentacja wybranych technik.
15:40 – 16:00
Zakończenie kursu. Podsumowanie najważniejszych zagadnień i opracowanie dalszego planu działania. Na życzenie Uczestników warsztatów trener może zarekomendować dodatkowe szkolenia uzupełniające z działu Efektywność osobista. Szkolenie dla przyszłych i obecnych asystentek/sekretarek oraz asystentów/sekretarzy warto uzupełnić m.in. kursami z autoprezentacji, asertywności czy skutecznej komunikacji.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
- Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej.
- Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managerki, Managerki Komunikacji Marketingowej i Managerki Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.
- Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
- Public relations i relacje z mediami.
- Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej.
- Komunikacja interpersonalna.
- Savoir vivre i netykieta w biznesie.
- Profesjonalny sekretariat.
- Asertywność.
- Kolory osobowości,
- Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów.
- Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.
- Work-Life Balance.
- Budowanie zespołu i współpraca w zespole.
- Szkolenia i coaching dla kobiet.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 810 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910