Szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta

O szkoleniu

Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze aspekty wykorzystywane podczas pracy z klientem. Uczestnicy poznają podstawowe zasady komunikacji, w tym umiejętność precyzowania pytań, aktywnego słuchania i odpowiedniego precyzowania wypowiedzi. Dodatkowo kurs pozwoli na poznanie tajników języka korzyści, wykorzystywanego nie tylko w obsłudze, a także w sprzedaży.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

  • dowiesz się, w jaki sposób reaguje umysł na przekazywane komunikaty,
  • dowiesz się, jak budować własną wiarygodność i zaufanie klienta,
  • nauczysz się odczytywać mowę ciała i umiejętnie samemu posługiwać się tym źródłem przekazu,
  • będziesz potrafił wykorzystać w procesie komunikacji poza słowne elementy przekazu - siłę i wysokość głosu, tempo mówienia,
  • zdobędziesz umiejętność precyzowania wypowiedzi,
  • będziesz potrafił wykorzystywać różne rodzaje pytań,
  • opanujesz sztukę uważnego; aktywnego słuchania,
  • poznasz najskuteczniejszą strategię komunikacji, opartą na zasadach "dopasowania" i "prowadzenia",
  • dowiesz się, jak rozpoznać "język Twojego klienta", czyli jak rozmawiać ze wzrokowcem, słuchowcem i kinestetykiem,
  • nauczysz się rozpoznawać METAPROGRAMY, czyli w jaki sposób ludzie "filtrują" informacje i jakie nadają im znaczenie,
  • będziesz potrafił posługiwać się perswazyjnymi strukturami językowymi w procesie sprzedaży i negocjacji,
  • nauczysz się wykorzystywać w biznesie język "korzyści",
  • dowiesz się, jak rozpoznawać i wykorzystywać umiejętnie w procesie sprzedaży system wartości klienta,
  • nauczysz się metod redukowania zbyt dużego stresu,
  • poznasz podstawowe strategie i techniki negocjacyjne.
Kto powinien wziąć udział?
  • Pracownicy działów obsługi klienta
  • Handlowcy
  • Pracownicy działów sprzedaży

Program szkolenia

  1. Psychologiczny aspekt kontaktu w komunikacji:
    • bieżące doświadczenie,
    • bieżący stan emocjonalny
    • pożądany stan emocjonalny,
    • zasoby.
  2. Jak działa umysł w procesie komunikacyjnym (mózg gadzi, układ limbiczny, kora nowa). W jaki sposób twój klient odbiera i przetwarza informacje.
  3. Podstawowe źródła komunikacji:
    • mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
    • parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
    • słowa.
  4. Kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania.
  5. Różni klienci - różne osobowości. Jak szybko i łatwo określić "osobowość klienta":
    • systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, i jak wykorzystać tę wiedzę w procesie komunikacji i negocjacji,
    • METAPROGRAMY - indywidualne wzorce percepcji. Czym kieruje się człowiek w podejmowaniu decyzji oraz jak organizuje sobie własną mapę świata?
    • system wartości klienta - pytania o wartości, piramida Diltsa, czyli co jest naprawdę ważne dla Twojego klienta.
  6. Strategie budowania skutecznego kontaktu w procesie komunikacji - jak budować i utrzymywać zrozumienie i wzajemne zaufanie:
    • dopasowanie w procesie komunikacji (język ciała, analogowe cechy głosu, struktury systemów reprezentacji, oddychanie, zwroty i wyrażenia),
    • prowadzenie jako skuteczne następstwo dopasowania - jak poprowadzić rozmówcę w pożądanym kierunku.
  7. Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe. Jak budować przekonywujące wypowiedzi?
    • słowa, które oddziałują na podświadomość,
    • presupozycje, czyli siła ukrytych stwierdzeń,
    • implikacje,
    • pytania w procesie komunikacji,
    • pokonywanie obiekcji i celne riposty.
  8. Jak wykorzystać w procesie sprzedaży lub zakupów język "korzyści"?
  9. Zarządzanie stresem i kontrola emocji.
  10. Podstawowe strategie i techniki negocjacyjne w procesie zakupowym i sprzedażowym.
  11. Psychologiczne prawa perswazji w wywieraniu wpływu.

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Poznań 8 - 9 listopada 2021
Hotel Vivaldi Poznań ****

61-663 Poznań

Winogrady 9

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 - 13 lipca 2021
Hotel Mercure Airport Okęcie***

02-210 Warszawa

Aleja Krakowska 266

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 4 - 5 lutego 2021

Zapisz się

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1540 zł.
1340 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!