O szkoleniu
Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze aspekty wykorzystywane podczas pracy z klientem. Uczestnicy poznają podstawowe zasady komunikacji, w tym umiejętność precyzowania pytań, aktywnego słuchania i odpowiedniego precyzowania wypowiedzi. Dodatkowo kurs pozwoli na poznanie tajników języka korzyści, wykorzystywanego nie tylko w obsłudze, a także w sprzedaży.
Dlaczego warto wziąć udział?
Korzyści dla uczestników
- dowiesz się, w jaki sposób reaguje umysł na przekazywane komunikaty,
- dowiesz się, jak budować własną wiarygodność i zaufanie klienta,
- nauczysz się odczytywać mowę ciała i umiejętnie samemu posługiwać się tym źródłem przekazu,
- będziesz potrafił wykorzystać w procesie komunikacji poza słowne elementy przekazu - siłę i wysokość głosu, tempo mówienia,
- zdobędziesz umiejętność precyzowania wypowiedzi,
- będziesz potrafił wykorzystywać różne rodzaje pytań,
- opanujesz sztukę uważnego; aktywnego słuchania,
- poznasz najskuteczniejszą strategię komunikacji, opartą na zasadach "dopasowania" i "prowadzenia",
- dowiesz się, jak rozpoznać "język Twojego klienta", czyli jak rozmawiać ze wzrokowcem, słuchowcem i kinestetykiem,
- nauczysz się rozpoznawać METAPROGRAMY, czyli w jaki sposób ludzie "filtrują" informacje i jakie nadają im znaczenie,
- będziesz potrafił posługiwać się perswazyjnymi strukturami językowymi w procesie sprzedaży i negocjacji,
- nauczysz się wykorzystywać w biznesie język "korzyści",
- dowiesz się, jak rozpoznawać i wykorzystywać umiejętnie w procesie sprzedaży system wartości klienta,
- nauczysz się metod redukowania zbyt dużego stresu,
- poznasz podstawowe strategie i techniki negocjacyjne.
Kto powinien wziąć udział?
- Pracownicy działów obsługi klienta
- Handlowcy
- Pracownicy działów sprzedaży
Program szkolenia
- Psychologiczny aspekt kontaktu w komunikacji:
- bieżące doświadczenie,
- bieżący stan emocjonalny
- pożądany stan emocjonalny,
- zasoby.
- Jak działa umysł w procesie komunikacyjnym (mózg gadzi, układ limbiczny, kora nowa). W jaki sposób twój klient odbiera i przetwarza informacje.
- Podstawowe źródła komunikacji:
- mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
- parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
- słowa.
- Kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania.
- Różni klienci - różne osobowości. Jak szybko i łatwo określić "osobowość klienta":
- systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, i jak wykorzystać tę wiedzę w procesie komunikacji i negocjacji,
- METAPROGRAMY - indywidualne wzorce percepcji. Czym kieruje się człowiek w podejmowaniu decyzji oraz jak organizuje sobie własną mapę świata?
- system wartości klienta - pytania o wartości, piramida Diltsa, czyli co jest naprawdę ważne dla Twojego klienta.
- Strategie budowania skutecznego kontaktu w procesie komunikacji - jak budować i utrzymywać zrozumienie i wzajemne zaufanie:
- dopasowanie w procesie komunikacji (język ciała, analogowe cechy głosu, struktury systemów reprezentacji, oddychanie, zwroty i wyrażenia),
- prowadzenie jako skuteczne następstwo dopasowania - jak poprowadzić rozmówcę w pożądanym kierunku.
- Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe. Jak budować przekonywujące wypowiedzi?
- słowa, które oddziałują na podświadomość,
- presupozycje, czyli siła ukrytych stwierdzeń,
- implikacje,
- pytania w procesie komunikacji,
- pokonywanie obiekcji i celne riposty.
- Jak wykorzystać w procesie sprzedaży lub zakupów język "korzyści"?
- Zarządzanie stresem i kontrola emocji.
- Podstawowe strategie i techniki negocjacyjne w procesie zakupowym i sprzedażowym.
- Psychologiczne prawa perswazji w wywieraniu wpływu.
Czas trwania
2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Vivaldi Poznań ****
61-663 Poznań
Winogrady 9
woj. wielkopolskie
Hotel Mercure Airport Okęcie***
02-210 Warszawa
Aleja Krakowska 266
woj. mazowieckie
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1540 zł.
1 340
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Światowa 22
- Kod pocztowy: 02-229
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252382647
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach