Szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie relacji

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia:

- poznasz standardy w obsłudze klienta,

- poprawisz jakość obsługi klienta,

- opanujesz sposób budowania długotrwałych relacji,

- rozwiniesz umiejętność przekazania Klientowi rzeczowych informacji,

- opanujesz model działania w sytuacji nieakceptowalnych zachowań klienta, - wprowadzisz trenowane umiejętności do portfolio własnego działania poprzez wykonanie ZADANIA WDROŻENIOWEGO.
Kto powinien wziąć udział?
  • sprzedawców,
  • przedstawicieli handlowych różnych szczebli
  • pracowników działów obsługi klienta

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie tematu szkolenia: 
    • profesjonalizm w obsłudze  klienta:
      • trzy aspekty obsługi klienta,
      • moje nastawienia i uprzedzenia, 
      • jak budować pozytywny kontakt z klientem?
    • skąd biorą się trudni klienci?
    • czego oczekują nasi klienci? 
    • cykl OAPD - jako główne narzędzie rozwoju umiejętności: obserwacja-analiza-planowanie-działanie.
  2. Komunikacja w kontakcie z Klientami:
    • zasady aktywnego słuchania,
    • zadawanie pytań,
    • udzielanie rzeczowych informacji,
    • informowanie o procedurach, 
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń do zwiększenia siły wypowiedzi,
    • style komunikacji w relacjach z Klientem i ich konsekwencje.
  3. Specyfika obsługi klienta przez telefon.
  4. Katalog trudnych klientów":
    • „nasi" trudni klienci i „nasze" sposoby postępowania,
    • jak wpłynąć na zmianę zachowań Klienta - ćwiczenie: „sytuacja trudna"?
    • jak radzić sobie z negatywnymi ocenami Klienta - zamiana oceny na opinie - przedstawienie sposobu działania,
    • typy ocen Klientów (ocena wyrażona wprost - aluzyjna - ogólna - agresywna) a różne sposoby reagowania na nie - trening oparty na „case study".
  5. Obiekcje klientów w obsłudze klienta:
    • czym są obiekcje klientów?
    • dlaczego klienci zgłaszają obiekcje? - jak je traktować?
    • zastrzeżenia o podłożu emocjonalnym i racjonalnym,
    • zastrzeżenia prawdziwe i nieprawdziwe,
    • zebranie obiekcji najczęściej pojawiających się w kontakcie z klientami,
    • sekwencja PIW-O - jak poradzić sobie z obiekcjami w naszej branży?
    • ćwiczenia praktyczne z sekwencją PIW-O i innymi technikami „oswajania" obiekcji klientów,
    • techniki na trudne sytuacje: technika 3 x TAK, Model ZWROTNICA, Model POPO.
  6. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem, stopowanie myśli,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metoda głębokiej regeneracji po stresującym wydarzeniu.
  7. Identyfikacja i zmiana nawyków w obsłudze klienta:
    • styl pracy w oparciu o nawyki - ćwiczenie: „styl działania"
    • poznanie „wzorca nawyku" jako podstawa do poprawy efektywności działania,
    •  „złota zasada" zmiany nawyku w obsłudze klienta.
  8. Zarządzanie kontaktami z klientami - CRM.
  9. Warsztaty praktyczne: GRA SYMULACYJNA „POLIGON". 
  10. Opracowanie standardu obsługi klienta w firmie.
  11. Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie... i co dalej? Budowa planów rozwojowych.

Czas trwania

2 dni - 16 godzin szkoleniowych

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 grudnia 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 października 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1490 PLN
Cena zawiera:
  • 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!