Szkolenie
Profesjonalna obsługa klienta i budowanie relacji
O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia:
- poznasz standardy w obsłudze klienta,
- poprawisz jakość obsługi klienta,
- opanujesz sposób budowania długotrwałych relacji,
- rozwiniesz umiejętność przekazania Klientowi rzeczowych informacji,
- opanujesz model działania w sytuacji nieakceptowalnych zachowań klienta, - wprowadzisz trenowane umiejętności do portfolio własnego działania poprzez wykonanie ZADANIA WDROŻENIOWEGO.
- poznasz standardy w obsłudze klienta,
- poprawisz jakość obsługi klienta,
- opanujesz sposób budowania długotrwałych relacji,
- rozwiniesz umiejętność przekazania Klientowi rzeczowych informacji,
- opanujesz model działania w sytuacji nieakceptowalnych zachowań klienta, - wprowadzisz trenowane umiejętności do portfolio własnego działania poprzez wykonanie ZADANIA WDROŻENIOWEGO.
Kto powinien wziąć udział?
- sprzedawców,
- przedstawicieli handlowych różnych szczebli
- pracowników działów obsługi klienta
Program szkolenia
- Wprowadzenie tematu szkolenia:
- profesjonalizm w obsłudze klienta:
- trzy aspekty obsługi klienta,
- moje nastawienia i uprzedzenia,
- jak budować pozytywny kontakt z klientem?
- skąd biorą się trudni klienci?
- czego oczekują nasi klienci?
- cykl OAPD - jako główne narzędzie rozwoju umiejętności: obserwacja-analiza-planowanie-działanie.
- profesjonalizm w obsłudze klienta:
- Komunikacja w kontakcie z Klientami:
- zasady aktywnego słuchania,
- zadawanie pytań,
- udzielanie rzeczowych informacji,
- informowanie o procedurach,
- co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń do zwiększenia siły wypowiedzi,
- style komunikacji w relacjach z Klientem i ich konsekwencje.
- Specyfika obsługi klienta przez telefon.
- Katalog trudnych klientów":
- „nasi" trudni klienci i „nasze" sposoby postępowania,
- jak wpłynąć na zmianę zachowań Klienta - ćwiczenie: „sytuacja trudna"?
- jak radzić sobie z negatywnymi ocenami Klienta - zamiana oceny na opinie - przedstawienie sposobu działania,
- typy ocen Klientów (ocena wyrażona wprost - aluzyjna - ogólna - agresywna) a różne sposoby reagowania na nie - trening oparty na „case study".
- Obiekcje klientów w obsłudze klienta:
- czym są obiekcje klientów?
- dlaczego klienci zgłaszają obiekcje? - jak je traktować?
- zastrzeżenia o podłożu emocjonalnym i racjonalnym,
- zastrzeżenia prawdziwe i nieprawdziwe,
- zebranie obiekcji najczęściej pojawiających się w kontakcie z klientami,
- sekwencja PIW-O - jak poradzić sobie z obiekcjami w naszej branży?
- ćwiczenia praktyczne z sekwencją PIW-O i innymi technikami „oswajania" obiekcji klientów,
- techniki na trudne sytuacje: technika 3 x TAK, Model ZWROTNICA, Model POPO.
- Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
- budujemy poczucie wartości,
- emocje w kontakcie z klientem, stopowanie myśli,
- przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
- metoda głębokiej regeneracji po stresującym wydarzeniu.
- Identyfikacja i zmiana nawyków w obsłudze klienta:
- styl pracy w oparciu o nawyki - ćwiczenie: „styl działania"
- poznanie „wzorca nawyku" jako podstawa do poprawy efektywności działania,
- „złota zasada" zmiany nawyku w obsłudze klienta.
- Zarządzanie kontaktami z klientami - CRM.
- Warsztaty praktyczne: GRA SYMULACYJNA „POLIGON".
- Opracowanie standardu obsługi klienta w firmie.
- Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie... i co dalej? Budowa planów rozwojowych.
Prelegenci


Trener HIGH5 Training Group
Weź udział
Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1490
PLN
Cena zawiera:
- 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129