Profesjonalna obsługa klienta i komunikacja z klientem - aktywny trening + najlepsze praktyki

O szkoleniu

Dzięki szkoleniu :
Rozpoznasz bariery komunikacyjne we własnym zachowaniu;
Spersonalizujesz obsługę klienta w sytuacjach, w których istnieje taka możliwość;
Poznasz język korzyści i możliwości w obsłudze klienta;
Zwiększysz skuteczność kontaktów sprzedażowych,
Rozwiniesz umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb,
Udoskonalisz zdolności związane z prowadzeniem rozmowy handlowej,
Nabędziesz umiejętność prowadzenia rozmów ze zdenerwowanym klientem w sposób
pozwalający na obniżenie emocji klienta i skupienie się na rozwiązaniu problemu.
Nauczysz się zdobywać i doceniać siłę rekomendacji w biznesie,

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  •  pracowników działów obsługi klienta
  • recepcji firmowych
  • działów handlowych
  • doradców klienta
  • innych pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientami.
  • osób posiadających doświadczenie pracy z klientem, które chcą rozszerzyć i pogłębić swoje
  • kompetencje komunikacyjne w zakresie obsługi klienta.

Program szkolenia

1. PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA
Zasady obsługi klienta
Obsługa klienta oparta na standardach firmowych i osobistych- etykieta
Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z klientem.
Firma to również ja– postawa pracownika oparta na konsekwencji i odpowiedzialności.
Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania komunikacji niewerbalnej.

2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA
Bariery komunikacyjne
Zasady współpracy z różnymi typami klientów- Możliwości i zagrożenia.
Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Zachowania wzbudzające zaufanie klienta
Typowe błędy w kontaktach z klientem.
Typologia klienta
Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
Język korzyści i strat
Informacja zwrotna

3. ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA
Postawa asertywna w obsłudze klienta.
Reaktywność a proaktywność w obsłudze klienta.
Metody radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta.
Stawianie granic.
Reagowanie na krytykę.

4. POSTAWA PRO AKTYWNA
Zrozumieć klienta – postawa pro-kliencka.
Daj coś od siebie- czy wiesz, ze klient chętniej kupuje od osoby, którą lubi?
Aktywne słuchanie – klucz do zdobycia zaufania klienta.
Odpowiednie pytania gwarancją powodzenia w rozmowie z klientem.

5. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
Trudny klient czy trudna sytuacja?
Reklamacja prezentem od klienta
Indywidualne postawy w sytuacjach konfliktowych.
Skargi i uwagi klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć?
Obiekcje – jak pracować z trudnym klientem?
Jak sobie radzić z emocjami klienta? Przydatne narzędzia.
Jak sobie radzić z Twoimi emocjami oraz stresem związanym z trudną sytuacją.
Schemat rozmowy z klientem zdenerwowanym.

6. PODSUMOWANIE
Indywidualny Plan Działania
Szkolenie prowadzone w formie aktywnego treningu obsługi klienta.
Uczestnicy biorą udział w różnorodnych scenkach pozwalających na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Czas trwania

2 dni szkolenia w godzinach 09;00 - 17:00 

Prelegenci

Doświadczony trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG sp. z o.o. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szkolenia zamkniętego
dla grupy do 10 osób
5 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
  6. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  7. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
  8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Powiśle 2
  • Kod pocztowy: 43-430
  • Miejscowość: Skoczów
  • Numer NIP: 5482753596

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska Powiśle 2

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska
Powiśle 2
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG: 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągn...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!