Profesjonalna obsługa klienta w placówkach bankowych

O szkoleniu

CEL SZKOLENIA

  • Poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności bezpośredniej obsługi klientów w placówce bankowej.
  • Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów profesjonalnej obsługi klienta banku.
  • Przećwiczenie sposobów radzenia sobie z różnymi stylami komunikowania się podczas obsługi, w tym wypracowywanie skutecznych i wartościowych sposobów na zwiększenie jakości obsługi oraz poprawy sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami Banku.
  • Doskonalenie zasad efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
  • Poznanie i przećwiczenie technik aktywnego słuchania oraz sztuki prezentowania produktów oraz usług bankowych.
  • Poznanie sposobów na sprawną identyfikację i zaspokajanie potrzeb klientów w procesie ich obsługi w placówce bankowej.
  • Niwelowanie najczęstszych błędów podczas obsługi.
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI SZKOLENIA

  • Wzrost jakości obsługi Klientów i wzmocnienie postawy pro-klienckiej.
  • Wzrost zadowolenia i lojalności Klientów.
  • Uzyskanie pożądanego wizerunku Banku.
  • Zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników.
  • Prawidłowe diagnozowanie potrzeb klienta i dopasowanie oferty do jego potrzeb.
  • Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji pracowników z Klientami.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników działów obsługi klienta i sprzedaży, kasjerów, doradców klienta w placówkach bankowych oraz kadry menedżerskiej działów sprzedaży i obsługi Klienta.

Program szkolenia

1. Podstawowe standardy obsługi klienta banku

  • Powitanie klienta w placówce
  • Zarządzanie kolejką
  • Model przyjmowania dyspozycji klienta
  • Działania pro-sprzedażowe
  • Pożegnanie klienta
  • Model przyjmowania reklamacji

2. Psychologia obsługi klienta

  • Pozytywne pierwsze wrażenie- czynniki budujące pozytywne pierwsze wrażenie w relacjach z klientem banku (wygląd, postawa, ubiór, kompetencje pracownika oddziału banku na tle ich oceny przez klienta oraz jako miara wyróżnienia Oddziału na rynku lokalnym)
  • Umiejętność rozpoznawania i spełniania oczekiwań klientów banku
  • Rola i znaczenie komunikacji niewerbalnej w procesie obsługi Klientów Banku
  • Zwroty pożądane i niepożądane w procesie obsługi klientów Oddziału Banku

3. Zaspokajanie potrzeb klienta

  • Rozpoznawanie i wspieranie potrzeb klienta oddziału banku
  • Umiejętność prezentowania korzyści z proponowanych produktów i usług bankowych adekwatnie do zdiagnozowanych potrzeb klienta

4. Prezentowanie rozwiązań językiem korzyści

  • Cecha-zaleta-korzyść – a model sprzedaży i obsługi klienta
  • Techniki prezentacji produktów i usług bankowych.

Czas trwania

09.00-12.00

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Clickmeeting. Nie ma potrzeby instalowania żadnego dedykowanego programu, link otwiera się w przeglądarce.
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Clickmeeting. Nie ma potrzeby instalowania żadnego dedykowanego programu, link otwiera się w przeglądarce.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia przed rozpoczęciem szkolenia. Płatność dokonywana jest po odbytym szkoleniu. 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
  • Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
  • Kod pocztowy: 01-248
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7582118133

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Centrum Rozwoju Finansów
01-248 Warszawa, Polska
Jana Kazimierza 16
woj. mazowieckie
Centrum Rozwoju Finansów powstało w odpowiedzi na potrzeby szkoleniowe najważniejszych sektorów gospodarki, wynikające z nieustannych zmian i interpretacji przepisów prawa, rachunkowości, podatków, a także szeroko pojętych finansów. Nasz zespół tw...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!