O szkoleniu
Celem szkolenia jest przede wszystkim wypracowanie narzędzi wspomagających Uczestników w wykonywaniu codziennych obowiązków:
-czytaniu, segregowaniu i przekazywaniu przychodzącej oraz wychodzącej korespondencji;
-koordynowaniu obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
-tworzeniu i przepisywaniu korespondencji;
-archiwizowaniu korespondencji i notatek;
-odbieraniu telefonów i przekazywaniu informacji dzwoniącym lub kierowaniu rozmów do odpowiednich pracowników;
-ustalaniu dat spotkań przełożonych;
-witaniu gości, upewnianiu się co do istoty sprawy, oraz zaprowadzaniu gości do pracodawcy lub odpowiedniej osoby;
-dokonywaniu rezerwacji i planowaniu podróży służbowych;
-przygotowywaniu korespondencji wychodzącej;
-podawaniu kawy i herbaty;
-pilnowaniu terminowości w załatwianiu bieżących spraw;
-przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych ze spotkaniami i wyjazdami;
-organizowaniu spotkań.
Uczestnicy szkolenia udoskonalą umiejętności, które powinna posiadać profesjonalna sekretarka/asystentka. Dowiedzą się jak pracować rzetelnie, dostarczając "usług" wysokiej jakości, jak być osobą otwartą i komunikatywną nawet w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, jak zachowywać zrównoważenie emocjonalne niezbędne przy wybuchowym temperamencie przełożonego lub interesanta. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę pozwalającą na jej bezpośrednie i efektywne zastosowanie w pracy zawodowej. Zajęcia prowadzone w formie aktywnych warsztatów gwarantują możliwość wymiany doświadczeń oraz umiejętności między uczestnikami oraz podniesienie kwalifikacji.
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystentkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.
Program szkolenia
1.Wstęp do szkolenia:
• Przedstawienie programu i harmonogramu szkolenia
• Zawarcie kontraktu z grupą
• Runda uczestników-poznajemy się
2. Komunikacja interpersonalna w kontakcie osobistym:
• Pierwsze wrażenie
• Poznajemy narzędzia aktywnego słuchani
• Asertywność w sytuacjach, kiedy musimy odmówić
• Metody radzenia sobie z agresywnym komunikatem i obiekcjami
• Stres i emocje w komunikacji
• Mowa ciała
3. Komunikacja telefoniczna:
• Poznajemy różnice w odbiorze i wysyłaniu komunikatów
• Diagnoza szumów komunikacyjnych w takim samym zrozumieniu
4. Komunikacja pisemna:
• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną
• Czy zawsze czytając ten sam tekst, tak samo go rozumiemy
5. Profesjonalna obsługa klienta:
• Rozpoznawanie potrzeb klienta
• 4 typy komunikacyjne Taylora Hartmana
• Poznaj swój dominujący kolor
• Dopasowanie przekazu do danego koloru odbiorcy
6. Zarządzanie czasem:
• Optymalne wykorzystanie czasu pracy
• Priorytetyzacja zadań
• Organizacja pracy
7. Savoir-Vivre:
• Dobre maniery
• Image sekretarki/asystentki
• Wizerunek firmy/instytucji.
8. Profesjonalna organizacja spotkań́:
• Ustalanie terminów spotkań
• Witanie gości
• Obsługa spotkań́ (podawania kawy/herbaty)
9. Podsumowanie warsztatów – przez trenera i uczestników.
Czas trwania
Stacjonarne:
Dzień I: 10:00 - 18:00
Dzień II: 09:00 - 17:00
Online:
Dzień I i II: 09:00 - 15:00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1. W cenę szkolenia wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
2. Rezygnację z udziału w szkoleniu należy przesłać pocztą, mailem lub faksem ( z potwierdzeniem odbioru) na adres organizatora.
3. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem zajęć, obciążymy Państwa opłatą manipulacyjną w 50% opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.
4. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w zajęciach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
6. Zamiast zgłoszonej osoby, w zajęciach może wziąć udział inny pracownik firmy (po wcześniejszym poinformowaniu organizatora).
7. Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od organizatora. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu.
9. Przesłanie formularza zgłoszenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi szkoleniowej przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST, który jest ich Administratorem. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego UE.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
