O szkoleniu
Celem szkolenia jest przede wszystkim wypracowanie narzędzi wspomagających Uczestników w wykonywaniu codziennych obowiązków:
-czytaniu, segregowaniu i przekazywaniu przychodzącej oraz wychodzącej korespondencji;
-koordynowaniu obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
-tworzeniu i przepisywaniu korespondencji;
-archiwizowaniu korespondencji i notatek;
-odbieraniu telefonów i przekazywaniu informacji dzwoniącym lub kierowaniu rozmów do odpowiednich pracowników;
-ustalaniu dat spotkań przełożonych;
-witaniu gości, upewnianiu się co do istoty sprawy, oraz zaprowadzaniu gości do pracodawcy lub odpowiedniej osoby;
-dokonywaniu rezerwacji i planowaniu podróży służbowych;
-przygotowywaniu korespondencji wychodzącej;
-podawaniu kawy i herbaty;
-pilnowaniu terminowości w załatwianiu bieżących spraw;
-przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych ze spotkaniami i wyjazdami;
-organizowaniu spotkań.
Uczestnicy szkolenia udoskonalą umiejętności, które powinna posiadać profesjonalna sekretarka/asystentka. Dowiedzą się jak pracować rzetelnie, dostarczając "usług" wysokiej jakości, jak być osobą otwartą i komunikatywną nawet w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, jak zachowywać zrównoważenie emocjonalne niezbędne przy wybuchowym temperamencie przełożonego lub interesanta. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę pozwalającą na jej bezpośrednie i efektywne zastosowanie w pracy zawodowej. Zajęcia prowadzone w formie aktywnych warsztatów gwarantują możliwość wymiany doświadczeń oraz umiejętności między uczestnikami oraz podniesienie kwalifikacji.
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystentkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.
Program szkolenia
1.Wstęp do szkolenia:
• Przedstawienie programu i harmonogramu szkolenia
• Zawarcie kontraktu z grupą
• Runda uczestników-poznajemy się
2. Komunikacja interpersonalna w kontakcie osobistym:
• Pierwsze wrażenie
• Poznajemy narzędzia aktywnego słuchani
• Asertywność w sytuacjach, kiedy musimy odmówić
• Metody radzenia sobie z agresywnym komunikatem i obiekcjami
• Stres i emocje w komunikacji
• Mowa ciała
3. Komunikacja telefoniczna:
• Poznajemy różnice w odbiorze i wysyłaniu komunikatów
• Diagnoza szumów komunikacyjnych w takim samym zrozumieniu
4. Komunikacja pisemna:
• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną
• Czy zawsze czytając ten sam tekst, tak samo go rozumiemy
5. Profesjonalna obsługa klienta:
• Rozpoznawanie potrzeb klienta
• 4 typy komunikacyjne Taylora Hartmana
• Poznaj swój dominujący kolor
• Dopasowanie przekazu do danego koloru odbiorcy
6. Zarządzanie czasem:
• Optymalne wykorzystanie czasu pracy
• Priorytetyzacja zadań
• Organizacja pracy
7. Savoir-Vivre:
• Dobre maniery
• Image sekretarki/asystentki
• Wizerunek firmy/instytucji.
8. Profesjonalna organizacja spotkań́:
• Ustalanie terminów spotkań
• Witanie gości
• Obsługa spotkań́ (podawania kawy/herbaty)
9. Podsumowanie warsztatów – przez trenera i uczestników.
Czas trwania
Stacjonarne:
Dzień I: 10:00 - 18:00
Dzień II: 09:00 - 17:00
Online:
Dzień I i II: 09:00 - 15:00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
PoRegulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
