Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z goście

O szkoleniu

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na gościa – stosowanie filozofii otwartości na potrzeby gościa w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z goście hotelowym oraz nabycie podstawowych umiejętności efektywnej i profesjonalnej komunikacji z gośćmi hotelu,  także w sytuacja trudnych, wymagających. Wszystko powyższe prowadzi do celów nadrzędnych, jakimi są wyksztalcenie i umiejętność zachowań budujących zadowolenie i satysfakcję oraz lojalność gościa; podniesienie kompetencji sprzedażowych, czyli uzyskanie efektów pozwalających na podniesienie rentowności w hotelu i całej organizacji.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z gościem z uwzględnieniem specyfiki branży hotelarskiej,
  • poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji z klientem, efektywnych zachowań i właściwej postawy wobec gościa na każdym etapie jego obsługi , zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie gościa,
  • nabędą niezbędnych umiejętności w zakresie skutecznego stosowania technik sprzedaży w celu podniesienia rentowności firmy, budowania relacji z gościem i jego lojalności , czyli ponownych jego odwiedzin w hotelu.

 

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera
Kto powinien wziąć udział?

Osób zajmujących się sprzedażą i obsługą gością w hotelu

Program szkolenia

MODUŁ I. HOTELE/HOTELE W OBECNEJ SYTUACJI RYNKOWEJ

  • Gość - wartość firmy i waga jego obsługi budowaniu rentowności hotelu i wizerunku
  • Jakie mamy najważniejsze zasoby i jak z nich korzystać - zdiagnozowanie i wykorzystanie atutów hotelu 
  • Metody przeciwdziałania zagrożeniom
  • Cele pracy w przedsiębiorstwie, moje cele i cele firmowe

MODUŁ II. PODSTAWY OBSŁUGI GOŚCIA , KOMUNIKACJA I POZOSTAŁE ASPEKTY EFEKTYWNEJ OBSŁUGI 

  • Komunikacja z klientem, gościem - werbalna i niewerbalna, narzędzia i przydatne techniki.
    •  Pierwsze wrażenie w hotelu - recepcja i inne elementy budowania pierwszego wrażenia w hotelu, kontekst wizerunku, kontekst przewidywania potrzeb gościa 
  • Komunikacja telefoniczna 
    • Budowanie wizerunku hotelu podczas rozmów przychodzących i wychodzących
    • Standardy rozmów przychodzących 
    • Jakość rozmowy telefonicznej , dbanie o emocje gościa w rozmowie 
    • Ważne aspekty rozmów: zapytanie o rezerwację, rezerwacja, udzielanie informacji w kontekście relacyjnym i sprzedażowym
    • Ścieżka przekazywania połączeń i praca z zastrzeżeniami gości w kontakcie telefonicznym
  • Standardy obsługi w różnych obszarach spotkania z gościem - elementy relacji, sprzedaży, budowania wizerunku. 
  • Różne potrzeby klientów - różni klienci / goście różne potrzeby
  • Budowanie relacji z klientem
  • Odkrywanie potrzeb klienta podczas całego jego pobytu, na różnych etapach obsługi, postawa prosprzedażowa
  • Kroki rozmowy z klientem
  • Zwroty budujące pozytywne relacje
  • Z czego się biorą trudne sytuacje
  • Asertywność i empatia w obsłudze klienta

MODUŁ III. OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY

  • Język w kontakcie z klientem - przydatne i zakazane zwroty
  • Elementy procesu sprzedaży - najważniejsze etapy
  • Budowanie zaufania i rola pierwszego etapu sprzedaży
  • Badanie potrzeb w rozmowie z klientem
  • Model rozmowy z nastawieniem na korzyści klienta
  • Proces rezerwacji, procedury
  • Zamykanie sprzedaży
  • Wybrane techniki sprzedaży i reguły wywierania wpływu
  • Metody prezentacji ceny i różnych usług dodatkowych (płatnych) w hotelu
  • Negocjacje w procesie obsługi gości i sprzedaży
  • Radzenie sobie w sytuacjach z wymagającym gościem, reklamacje i zastrzeżenia gościa
  • Ważne obszary sprzedażowe hotelu - poza rezerwacją , pozostałe usługi płatne - budowanie argumentów, języka korzyści w kontekście potrzeb gościa, znajdowanie zalet usług

MODUŁ IV. METODY I NARZĘDZIA SPRZEDAŻY DODATKOWEJ, KOMPLEMENTARNEJ

  • Sprzedaż krzyżowa w recepcji i poza nią
  • Sprzedaż „up selling” - w sytuacji bieżącej obsługi i budowaniu lojalności gościa
  • Sprzedaż uzupełniająca - "krok w przyszłość"
  • Sprzedaż promocji - zasada okazji
  • Sprzedaż - odsprzedaż - na zasadzie „pretekstu”
  • Rabaty i bonusy w sprzedaży hotelowej 

Czas trwania

1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA

Prelegenci

ANDRZEJ ZABAWA

Trener AVENHANSEN

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
6 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!