Profesjonalny kurs zawodowy dla SPIN doktor'ów (operatorów informacji) z warsztatami praktycznymi

O szkoleniu

Program kursu zawodowego dla SPIN doktorów obok zagadnień teoretycznych zawiera liczne odniesienia do przykładów praktycznych, studiów przypadku oraz zajęcia warsztatowe. Uwzględnia także czas na dodatkowe zagadnienia wprowadzone przez samych słuchaczy w trakcie trwania szkolenia oraz czas na konsultacje indywidualne, także już po zakończeniu szkolenia.

Dlaczego warto wziąć udział?

SPIN doktor - zawód kojarzony głównie z manipulacjami medialnymi i społecznymi. A to duże uproszczenie. Współczesny SPIN doktor to operator informacji który musi dysponować wiedzą interdyscyplinarną. Oczywiście techniki z zakresu psychologii społecznej są niezwykle ważne, bo to na nich opiera się istota zawodu SPIN doktora. Musi nie tylko umieć się nimi sprawnie posługiwać, ale przede wszystkim rozumieć ich genezę i mechanizmy.
Choć jego praca w dużej mierze opiera się na inżynierii społecznej i socjotechnice, to wiedza współczesnego SPIN doktora nie może sprowadzać się jedynie do tych dziedzin. Dlatego właśnie proponowany kurs zawodowy dla SPIN doktorów został rozszerzony o dodatkowe zagadnienia pozornie niezwiązane wprost z zawodem SPIN doktora, ale jednak niezbędne dla prawidłowej realizacji zadań i wyzwań przed nim stojących we współczesnych realiach.
I tak obok modułów z zakresu operowania informacją, mowy ciała, obsługi mediów, wystąpień publicznych, socjotechniki, psychologii, inżynierii społecznej, dezinformacji, postępowania w sytuacjach kryzysowych, technik osobopoznawczych, oceny wartości informacji i szczerości, dodane zostały moduły tematyczne które choć nie odnoszą się wprost do istoty zawodu SPIN doktora to są jemu niezbędne, jeśli chce prawidłowo wykonywać swoją profesję. Uczciwie dbać o interes klienta, ale i o swój własny. O bezpieczeństwo SPIN realizacji oraz osób w nie zaangażowanych i ich interesy.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresowane do rzeczników prasowych i wszystkich, którzy na co dzień w pracy zawodowej zajmują się operowaniem informacją.

Program szkolenia

Wprowadzenie do SPINu  Twardy i miękki SPIN 

2. SPIN, czarny piar (PR) i socjotechnika a prawo

3. Współpraca Spin doktora z klientem

4. Przygotowanie realizacji przez SPIN doktora 

5. Wybrane narzędzia pracy SPIN doktora 

6. Podstawy bezpieczeństwa w pracy SPIN doktora 

7. Narzędzia kontroli lojalności współpracowników 

8. SPIN i SPIN doktor w biznesie 

9. Obszary kompetencji SPIN doktora w biznesie

10. SPIN i SPIN doktor w polityce

11. Obszary kompetencji SPIN doktora w polityce 

12. Polittechnologia 

13. Narzędzia polittechnologii 

14. Socjotechnika

15. Socjotechnika jako narzędzie pozyskiwania nieuprawnionego dostępu do chronionych zasobów informacyjnych i innych organizacji

16. Atak socjotechniczny

17. Socjotechnika w cyberprzestrzeni 

18. Manipulacja przestrzenią i środowiskiem 

19. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 

20. Socjotechnika i techniki warunkowania zachowań, wywierania wpływu i manipulacji oraz sposoby skutecznej obrony i odwracania ataku manipulacyjnego przeciwko napastnikowi

21. Podstawowe definicje i rozróżnienie pojęć 

22. Typy osobowości 

23. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 

24. Rodzaje i hierarchie potrzeb i wartości

25. Mechanizmy obronne

26. ZAJĘCIA WARSZTATOWE

27. Teoria samorealizacji 

28. Potrzeby

29. ZAJĘCIA WARSZTATOWE

30. Rodzaje psychomanipulacji 

31. Techniki manipulacyjne

32. ZAJĘCIA WARSZTATOWE

33. Pranie mózgu 

34. Hipnoza jako manipulacja 

35. Perswazja podprogowa 

36. Techniki przeciwstawienia się manipulacjom

37. Techniki radzenia sobie z manipulacjami

38. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 

39. Wartości 

40. Neuromarketing

41. Neurologiczna mapa rzeczywistości 

42. Metaprogramy 

43. Percepcja 

44. ZAJĘCIA WARSZTATOWE

45. Inne aspekty związane z wykorzystaniem narzędzi socjotechnicznych w życiu codziennym

46. Komunikacja pozawerbalna

47. Komunikacja niewerbalna

48. Osobiste strefy ochronne człowieka 

49. Mowa ciała w określonych sytuacjach

50. Ruchy gałek ocznych

51. Inne aspekty pozostające w związku z przekazem niewerbalnym

52. Międzynarodowy język ciała

53. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 

54. Czarny PR

55. Narzędzia wykorzystywane są w realizacjach z zakresu czarnego PR 

56. Propaganda

57. Narzędzia propagandy

58. Propaganda polityczna w Polsce

59. Cele propagandy w Polsce

60. Manipulowanie człowiekiem i grupą społeczną

61. Podstawy manipulowania ludźmi

62. Indoktrynacja 

63. Proces indoktrynacji

64. Wpływ społeczny

65. Wywieranie wpływu społecznego - definicja narzędzia i zjawiska  

66. Narzędzia wywierania wpływu społecznego

67. Budowa narzędzi wpływu społecznego

68. Demarketing 

69. Obszary zastosowań narzędzi demarketingowych 

70. Perswazja (Praktyczna Instrukcja Postępowania Manipulacyjnego). 

71. Narzędzia i techniki behawioralne w pracy SPIN doktora

72. Zagrożenia stosowania narzędzi behawioralnych

73. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 

74. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych wewnątrz organizacji oraz z podmiotami kooperującymi i mediami  

75. Sytuacja kryzysowa

76. Komunikacja społeczna w sytuacjach kryzysowych 

77. Komunikacja z mediami masowymi w sytuacjach kryzysowych 

78. Operowanie informacją, techniki i sposoby posługiwania się informacją w celu osiągnięcia zakładanych rezultatów 

79. Sposoby wpływania i manipulowania opinią publiczną i mass-mediami 

80. STUDIUM PRZYPADKU 

81. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 

82. STUDIUM PRZYPADKU

83. Operowanie informacją 

84. STUDIUM PRZYPADKU

85. Manipulowanie informacją 

86. Dezinformacja (Wzorce dezinformacji) 

87. Operowanie informacją. (Zasady operowania informacją. Dobór grup docelowych. Skala oddziaływania. Skutki społeczne, gospodarczo-biznesowe, polityczne i światopoglądowe.) 

88. Cykl życia informacji 

89. Sofizmaty jako narzędzia manipulacji informacją 

90. Manipulacje statystyką

91. Natłok informacji i jego skutki 

92. Badanie prawdziwości informacji 

93. Narzędzia badania prawdziwości informacji

94. Zastosowanie ww. narzędzi do budowy zakrytego przekazu fałszywego  

95. Manipulacje oparte na stereotypach 

96. Stereotyp - znaczenie pojęcia 

97. Manipulacje oparte na stereotypach

98. Postrzeganie człowieka 

99. Czynniki wpływające na postrzeganie drugiego człowieka 

100. „Atrakcyjność" człowieka

101. Cechy (kryteria) oceny atrakcyjności

102. Wykorzystanie subiektywnej oceny atrakcyjności człowieka 

103. Ingracjacja - definicja pojęcia i procesu 

104. Przebieg procesu ingracjacji 

105. Zastosowanie ingracjacji jako narzędzia wpływu 

106. Pozytywne skutki ingracjacji 

107. Negatywne skutki ingracjacji

108. ZAJĘCIA WARSZTATOWE

109. Ruchy społeczne 

110. Kreacja ruchów społecznych (Kreacja ruchu społecznego jako proces sterowany.) 

111. Elementy kreacji ruchu społecznego

112. Wystąpienia publiczne 

113. ZAJĘCIA WARSZTATOWE

114. Typy pytań i ich zastosowanie

115. Sztuka zarządzania wojną informacyjną 

116. Troll internetowy - definicja i geneza pojęcia

117. Metody pracy trolli internetowych zauważane w Polsce

118. Pożyteczny idiota

119. Pożyteczni idioci - geneza i definicja pojęcia 

120. Korzystanie z „usług" pożytecznych idiotów 

121. Techniki osobopoznawcze w pozyskiwaniu informacji 

122. Rozpoznanie kłamstwa i skuteczne kłamanie 

123. Podstawy metod i technik przesłuchań, metody oporu w trakcie przesłuchania 

124. Elementy marketingu 

125. Strategia budowy marki

126. Manipulacje marketingowe

127. Podstawowe prawa marketingu 

128. ZAGADNIENIA UZUPEŁNIAJĄCE I PODSUMOWUJĄCE

129. ZAJĘCIA WARSZTATOWE 
Po szkoleniu KONSULTACJE INDYWIDUALNE dla zainteresowanych! 

Czas trwania

Szkolenie ośmiodniowe w dwóch sesjach po 4 dni.

Godz. 9.00-15.00 w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy.

Prelegenci

0
Artur Frydrych

szkolenie prowadzi Artur Frydrych - Ekspert ds. bezpieczeństwa biznesu specjalizujący się w zagadnieniach związanych z ochroną kontrinwigilacyjną i kontrwywiadowczą organizacji i osób, przeciwdziałaniu szpiegostwu gospodarczemu, wykorzystaniu narzędzi socjotechnicznych przy pozyskiwaniu nieuprawnionego dostępu do chronionych zasobów informacyjnych organizacji jak też zwalczaniem innych zagrożeń bezpieczeństwa biznesu (przestępczość pospolita, wrogie działania konkurencji, nielojalność pracowników).
Wykładowca oraz autor wielu unikalnych szkoleń z powyższych dziedzin dla pracowników różnych szczebli przedsiębiorstw krajowych i korporacji międzynarodowych działających w Polsce głównie w sektorze energetycznym, budowlanym, telekomunikacyjnym, farmaceutycznym i spożywczym oraz urzędów centralnych i samorządowych jak też innych instytucji państwowych. Licencjonowany detektyw.
Od 2003 roku w oparciu o wcześniej zdobyte doświadczenie zawodowe oraz stale poszerzaną wiedzę teoretyczną i praktyczną jako niezależny specjalista świadczy usługi szkoleniowe, konsultacyjne i realizacyjne oraz wsparcia metodologicznego na rynku komercyjnym dla firm i instytucji. Prowadzi także audyty bezpieczeństwa zarówno metodami tradycyjnymi jak też w warunkach pozorowanego incydentu.
Poza tradycyjnymi szkoleniami prowadzi także unikalne na rynku komercyjnym warsztaty praktyczne w terenie w warunkach pozorowanych, maksymalnie zbliżonych do rzeczywistych, które pozwalają uczestnikom na pozyskanie wiedzy i doświadczenia nieosiągalnego w warunkach „sali wykładowej".

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie na platformie Zoom. Nie jest konieczne instalowanie aplikacji, można otworzyć link w przeglądarce. Aplikacja zainstaluje się sama z linku przesłanego dzień przed szkoleniem. Zalecany jest dostęp do szybkiego Internetu.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.

Rejestracja

Cena 1
9 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.

Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
  • Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
  • Kod pocztowy: 70-345
  • Miejscowość: Szczecin
  • Numer NIP: 8521299460

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-345 Szczecin, Polska St. Żółkiewskiego 4/2

Organizator

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-345 Szczecin, Polska
St. Żółkiewskiego 4/2
woj. zachodniopomorskie
Ośrodek Edukacyjny FORUM założony przez Annę Hoffmann działa nieprzerwanie i z powodzeniem od ponad 25 lat na polskim rynku szkoleniowym. Firma organizuje szkolenia otwarte i wewnętrzne dla firm, instytucji centralnych oraz urzędów z całej Polski. ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!