Profesjonalny Office Manager - poziom zaawansowany

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, po którym:

  • dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
  • poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
  • nauczysz się  jak analizować i optymalizować procesy w biurze.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do managerów biura

Program szkolenia

  1. Profesjonalny Office Manager: 
    • jaki mamy zakres obowiązków?
    • z kim i  w jakim zakresie współpracuję?
    • możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
  2. PERSONAL  BRANDING - budowanie marki własnej:
    • zasadność budowania marki przez Office Managerów,
    • elementy składające się na markę własną i jak je rozwijać?
  3. ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
    • analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki.
    • optymalizacja procesu biznesowego - case study.
    • strategie usprawnień. 
    • znaczenie projektów pilotażowych w administracji.
  4. REGULAMINY I PROCEDURY w firmie - sztuka tworzenia wewnętrznych regulacji:
    • regulacje organizujące pracę w firmie,
    • jak stworzyć wewnętrzny regulamin - konstrukcja, publikacja i aktualizacja regulaminu,
    • jakie obowiązki leżą na właścicielu dokumentu oraz jak wygląda wewnętrzna ścieżka akceptacji?
    • aktualizowanie i udostępnianie dokumentów wewnątrz organizacji -dostępne narzędzia. 
  5.  PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI w pracy OM (na przykładzie zmiany siedziby firmy):
    • wstępne założenia do projektu 
    • etapy i harmonogram projektu 
    • zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
    • czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie? 
    • budżet projektu - co wchodzi w jego skład?
  6. PLANOWANIE BUDŻETU  w pracy office managera.
    • jak zaplanować budżet biura?
    • niezbędne elementy budżetu,
    • najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
    • jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
  7. Sztuka RAPORTOWANIA:
    • jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu.
  8. ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ:
    • zakres współpracy z administratorem nieruchomości
    • regulamin nieruchomości - jakie informacje zawiera? 
    • najem powierzchni - co wchodzi w skład kosztów?
    • NOWE TECHNOLOGIE w biurowcach - smart office,
    • NOWE TRENDY w biurze: agile office, coworking,
    • praca zdalna i elastyczny czas pracy.
  9. Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
    • rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia.
    • kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
    • zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi - najważniejsze zagadnienia,
    • agendy, logistyka, check lista,
    • wykorzystanie nowych technologii przy organizacji eventów,
    • ocena eventu - sprawdź opinie uczestników po evencie.
  10. Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
    • potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
    • doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
    • kontrola przedsiębiorstwa.
  11. Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
    • udostępnianie dokumentów,
    • ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie,
    • NISZCZENIE dokumentów: zasady, odpowiedzialność.
  12. DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
    • jak czytać umowy? co jest kluczowe?
    • jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
    • podstawy "PROCUREMENT" w organizacji,
    • procesy ZAKUPOWE,
    • proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
    • TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
    • kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
    • terminy płatności,
    • zasady korzystania z wzorców umownych.
  13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
    • DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  14. NOWELIZACJE, NOWE REGULACJE w 2022 mające wpływ na pracę OM.

Czas trwania

2 dni, 09:16:30

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie on-line
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte

  1. Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
  2. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  3. Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
  5. Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
  6. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
  7. W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej. 
  8. Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
  9. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
  12. Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
  13. Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
  14. W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.

Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).

Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
  • Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
  • Kod pocztowy: 00-870
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262464795

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa, Polska ul. Wronia 45/129

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa, Polska
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!