Profesjonalny Office Manager - poziom zaawansowany

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, po którym:

  • dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
  • poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
  • nauczysz się  jak analizować i optymalizować procesy w biurze.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do managerów biura

Program szkolenia

  1. Profesjonalny Office Manager: 
    • jaki mamy zakres obowiązków?
    • z kim i  w jakim zakresie współpracuję?
    • możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
  2. PERSONAL  BRANDING - budowanie marki własnej:
    • zasadność budowania marki przez Office Managerów,
    • elementy składające się na markę własną i jak je rozwijać?
  3. ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
    • analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki.
    • optymalizacja procesu biznesowego - case study.
    • strategie usprawnień. 
    • znaczenie projektów pilotażowych w administracji.
  4. REGULAMINY I PROCEDURY w firmie - sztuka tworzenia wewnętrznych regulacji:
    • regulacje organizujące pracę w firmie,
    • jak stworzyć wewnętrzny regulamin - konstrukcja, publikacja i aktualizacja regulaminu,
    • jakie obowiązki leżą na właścicielu dokumentu oraz jak wygląda wewnętrzna ścieżka akceptacji?
    • aktualizowanie i udostępnianie dokumentów wewnątrz organizacji -dostępne narzędzia. 
  5.  PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI w pracy OM (na przykładzie zmiany siedziby firmy):
    • wstępne założenia do projektu 
    • etapy i harmonogram projektu 
    • zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
    • czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie? 
    • budżet projektu - co wchodzi w jego skład?
  6. PLANOWANIE BUDŻETU  w pracy office managera.
    • jak zaplanować budżet biura?
    • niezbędne elementy budżetu,
    • najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
    • jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
  7. Sztuka RAPORTOWANIA:
    • jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu.
  8. ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ:
    • zakres współpracy z administratorem nieruchomości
    • regulamin nieruchomości - jakie informacje zawiera? 
    • najem powierzchni - co wchodzi w skład kosztów?
    • NOWE TECHNOLOGIE w biurowcach - smart office,
    • NOWE TRENDY w biurze: agile office, coworking,
    • praca zdalna i elastyczny czas pracy.
  9. Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
    • rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia.
    • kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
    • zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi - najważniejsze zagadnienia,
    • agendy, logistyka, check lista,
    • wykorzystanie nowych technologii przy organizacji eventów,
    • ocena eventu - sprawdź opinie uczestników po evencie.
  10. Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
    • potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
    • doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
    • kontrola przedsiębiorstwa.
  11. Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
    • udostępnianie dokumentów,
    • ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie,
    • NISZCZENIE dokumentów: zasady, odpowiedzialność.
  12. DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
    • jak czytać umowy? co jest kluczowe?
    • jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
    • podstawy "PROCUREMENT" w organizacji,
    • procesy ZAKUPOWE,
    • proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
    • TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
    • kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
    • terminy płatności,
    • zasady korzystania z wzorców umownych.
  13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
    • DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  14. NOWELIZACJE, NOWE REGULACJE w 2022 mające wpływ na pracę OM.

Czas trwania

2 dni, 09:16:30

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Szkolenie on-line
za osobę
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!