Profesjonalny sekretariat

O szkoleniu

Cele i korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności profesjonalnego pracownika sekretariatu.
• Wzmocnienie pewności siebie podczas obsługi gości instytucji, interesantów i współpracowników.
• Rozwinięcie umiejętności organizowania spotkań, witania gości, podawania poczęstunku.
• Nabycie wiedzy jak zachować się w trudnych i stresujących sytuacjach w pracy. 

Kto powinien wziąć udział?

Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów, recepcji, biur zarządu oraz asystentek/asystentów i pracowników odpowiedzialnych za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, korespondencję i komunikację telefoniczną. 

Program szkolenia

Sekretariat wizytówką urzędu/instytucji
• Na co klient zwraca uwagę wchodząc do instytucji/biura.
• Pierwsze wrażenie – co się na nie składa i dlaczego jest tak ważne w na stanowisku pracownika sekretariatu.
• Zasady profesjonalnego wizerunku – służbowy dress code.
• Efektywność w pracy – metody ustalania priorytetów i planowania.

Zasady obsługi gości zgodne z biznesowym savoir-vivre
• 3 filary profesjonalnej obsługi w sekretariacie.
• Właściwa kolejność obsługi gości zgodnie z zasadami etykiety biznesowej.
• Powitanie, kontakt wzrokowy, szatnia, odprowadzenie gościa do sali konferencyjnej, rozmowa – co warto, a czego nie warto robić.
• Anonsowanie gości – właściwa tytulatura.
• Proponowanie poczęstunku, przyjmowanie zamówienia, podawanie napojów – drobiazgi które mogą wpłynąć na atmosferę i przebieg spotkania.
• Jak radzić sobie z trudnym klientem – typologia klientów i strategie działania
• Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach stresowych (np. kilku gości jednocześnie, przedłużające się spotkanie, pomylenie zamówień, doprowadzenie spóźnionego gościa na spotkanie, wizyta nieumówionego gościa itp.).

Profesjonalne rozmowy przez telefon
• Zasady prowadzenia rozmów przez telefon, czyli co jest ważne podczas rozmowy telefonicznej.
• Asertywna, lecz elegancka odmowa/postawienie granicy, czyli jak z klasą wybrnąć z trudnej sytuacji.
• Trudne sytuacje – jak radzić sobie, gdy dzwoni drugi telefon, wchodzi gość podczas trwającej rozmowy telefonicznej lub dzwoni telefon podczas obsługi przybyłego gościa i inne trudne zdarzenia.
• Najczęściej popełniane telefoniczne faux-pas.

Profesjonalna korespondencja
• Zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej.
• Netykieta – faux pas w korespondencji mailowej.
• Język urzędniczy vs H2H w korespondencji.
• Zasady efektywnego przechowywania i obiegu dokumentów.

Organizacja spotkań
• Zasady umawiania spotkań.
• Jak przygotować dobrą agendę spotkania
• Etykieta przygotowywania zaproszeń.
• Przygotowanie sali.
• Reguły usadzanie gości. 

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.

Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

szkolenie odbędzie się na platformie Teams
Szkolenie odbędzie się na platformie Teams.

Rejestracja

Cena 1
549
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!