O szkoleniu
Cele i korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności profesjonalnego pracownika sekretariatu.
• Wzmocnienie pewności siebie podczas obsługi gości instytucji, interesantów i współpracowników.
• Rozwinięcie umiejętności organizowania spotkań, witania gości, podawania poczęstunku.
• Nabycie wiedzy jak zachować się w trudnych i stresujących sytuacjach w pracy.
Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów, recepcji, biur zarządu oraz asystentek/asystentów i pracowników odpowiedzialnych za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, korespondencję i komunikację telefoniczną.
Program szkolenia
Sekretariat wizytówką urzędu/instytucji
• Na co klient zwraca uwagę wchodząc do instytucji/biura.
• Pierwsze wrażenie – co się na nie składa i dlaczego jest tak ważne w na stanowisku pracownika sekretariatu.
• Zasady profesjonalnego wizerunku – służbowy dress code.
• Efektywność w pracy – metody ustalania priorytetów i planowania.
Zasady obsługi gości zgodne z biznesowym savoir-vivre
• 3 filary profesjonalnej obsługi w sekretariacie.
• Właściwa kolejność obsługi gości zgodnie z zasadami etykiety biznesowej.
• Powitanie, kontakt wzrokowy, szatnia, odprowadzenie gościa do sali konferencyjnej, rozmowa – co warto, a czego nie warto robić.
• Anonsowanie gości – właściwa tytulatura.
• Proponowanie poczęstunku, przyjmowanie zamówienia, podawanie napojów – drobiazgi które mogą wpłynąć na atmosferę i przebieg spotkania.
• Jak radzić sobie z trudnym klientem – typologia klientów i strategie działania
• Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach stresowych (np. kilku gości jednocześnie, przedłużające się spotkanie, pomylenie zamówień, doprowadzenie spóźnionego gościa na spotkanie, wizyta nieumówionego gościa itp.).
Profesjonalne rozmowy przez telefon
• Zasady prowadzenia rozmów przez telefon, czyli co jest ważne podczas rozmowy telefonicznej.
• Asertywna, lecz elegancka odmowa/postawienie granicy, czyli jak z klasą wybrnąć z trudnej sytuacji.
• Trudne sytuacje – jak radzić sobie, gdy dzwoni drugi telefon, wchodzi gość podczas trwającej rozmowy telefonicznej lub dzwoni telefon podczas obsługi przybyłego gościa i inne trudne zdarzenia.
• Najczęściej popełniane telefoniczne faux-pas.
Profesjonalna korespondencja
• Zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej.
• Netykieta – faux pas w korespondencji mailowej.
• Język urzędniczy vs H2H w korespondencji.
• Zasady efektywnego przechowywania i obiegu dokumentów.
Organizacja spotkań
• Zasady umawiania spotkań.
• Jak przygotować dobrą agendę spotkania
• Etykieta przygotowywania zaproszeń.
• Przygotowanie sali.
• Reguły usadzanie gości.
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.
Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
