O szkoleniu
-
Cel szkolenia
•Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem.
•Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych.
•Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem.
•Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon.
•Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem.
Korzyści dla uczestników
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.
Szkolenie szczególnie polecane dla osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Program szkolenia
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a.Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b.Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.
2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?
a.Geneza telemarketingu.
b.Skuteczność komunikacji telefonicznej.
3.Jak działa telemarketing?
a.Galeria - praca w grupie
b.Dyskusja analizująca galerię.
4.Osoba telemarketera
a.Telermarketer to zawód.
b.Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
c.Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
d.Ja w roli telemarketera.
e.Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?
-głos
-pauzy w rozmowie telefonicznej.
f.Umiejętność słuchania rozmówcy.
5.Dobra organizacja pracy telemarketera.
a.Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b.Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
6.Klient - rozmówca unikalny
a.Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b.Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c.Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d.Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.
7.Etapy skutecznej rozmowy
a.Przygotowanie do rozmowy.
b.Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c.Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d.Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e.Podsumowanie ustaleń.
8.Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Dzień II
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Dzień II
Godz.09:00-17.00-
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1. W cenę szkolenia wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
2. Rezygnację z udziału w szkoleniu należy przesłać pocztą, mailem lub faksem ( z potwierdzeniem odbioru) na adres organizatora.
3. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem zajęć, obciążymy Państwa opłatą manipulacyjną w 50% opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.
4. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w zajęciach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
6. Zamiast zgłoszonej osoby, w zajęciach może wziąć udział inny pracownik firmy (po wcześniejszym poinformowaniu organizatora).
7. Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od organizatora. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu.
9. Przesłanie formularza zgłoszenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi szkoleniowej przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST, który jest ich Administratorem. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego UE.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
