Prospecting - pozyskiwanie nowych klientów - dowiedz się jak pozyskiwać nowych klientów? Szkolenie stacjonarne lub online.

O szkoleniu

Szkolenia sprzedażowe najczęściej koncentrują się na treningu umiejętności efektywnej prezentacji oferty i finalizacji. Tymczasem, aby w ogóle handlowiec mógł wykazać się swoimi zdolnościami na tych etapach, musi mieć ku temu szansę, tj. musi wcześniej znaleźć klienta, który poświęci jego ofercie chwilę czasu. Otwarty kurs „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” to unikatowe szkolenie sprzedażowe skoncentrowane na doskonaleniu jednej z najważniejszych aktualnie umiejętności w branży handlowej, jakimi są umiejętne docieranie sprzedawcy do nowych klientów i ich pozyskiwanie. Kursy poświęcone prospectingowi to niezbędne wyspecjalizowane szkolenia ze sprzedaży, dzięki którym pracownicy zaangażowani w budowanie relacji biznesowych nauczą się planować i wdrażać skuteczne strategie prospectingowe, a Twoja firma poszerzy grono swoich klientów.

Otwarte szkolenia „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” to praktyczne kursy, które mają na celu wytrenowanie konkretnych umiejętności koniecznych w procesie pozyskiwania nowych klientów dla organizacji oraz pierwszej prezentacji oferty. Podobnie jak przygotowane przez naszych specjalistów szkolenia z negocjacji czy technik sprzedaży, kursy z prospectingu to zajęcia warsztatowe, podczas których przede wszystkim działamy i poprzez działanie szlifujemy kluczowe dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych umiejętności i kompetencje. Prezentowany warsztat oraz wszystkie inne programy szkoleniowe dla pracowników działu sprzedaży, np. szkolenie ze skutecznych technik sprzedaży czy szkolenie z negocjacji, to warsztat o wysokim stopniu indywidualizacji – dostosujemy jego cele, treści oraz wykorzystywane w jego toku ćwiczenia do faktycznych potrzeb szkoleniowych Kursantów i zatrudniających ich organizacji. Kurs „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów”, szkolenie ze skutecznych technik sprzedaży oraz kurs negocjacji to nowoczesne programy szkoleniowe dostępne dla naszych Klientów jako kursy stacjonarne, a także wygodne i zapewniające dużą swobodę kursy online.

Szkolenie „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” zostało opracowane przez wysoko wykwalifikowanych ekspertów specjalizujących się w sprzedaży i strategiach pozyskiwania klientów, którzy od lat z sukcesami prowadzą szkolenia sprzedażowe, szkolenia negocjacyjne i szkolenia z obsługi klienta dla różnych firm i instytucji. Zapewniamy więc, że nad Państwa treningiem czuwać będą osoby perfekcyjnie przygotowane do zajęć, zorientowane w nowych trendach i praktykach i niezwykle doświadczone. Każde oferowane przez nas otwarte szkolenie ze sprzedaży i pokrewnych dziedzin, m.in. kurs obsługi klienta oraz kurs z negocjacji, umożliwia zdobycie certyfikatu poświadczającego ukończenie specjalistycznego kursu z danej tematyki. Dokument ten pewnością okaże się niezwykle cenny jako załącznik do CV potwierdzający zdobyte umiejętności i kwalifikacje.

Z przyjemnością zapraszamy Państwa do zapisu na otwarty kurs „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” oraz pozostałe przygotowane przez naszych ekspertów praktyczne warsztaty: szkolenie z obsługi klienta, kurs poświęcony technikom sprzedaży oraz szkolenie z prowadzenia negocjacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” pozwoli Ci zdobyć fachową wiedzę o:

  • Przygotowaniu się do procesu pozyskiwania klientów.
  • Etapach prospectingu.
  • Sposobach skutecznego definiowania grupy docelowej klientów.
  • Strukturze prospectingu.
  • Metodach pozyskiwania klientów.

Otwarty kurs poświęcony budowaniu strategii prospectingowej rozwija praktyczne umiejętności:

  • Analizy klienta docelowego i przygotowania się do rozmowy z nim.
  • Planowania i prowadzenia pierwszej rozmowy handlowej.
  • Tworzenia i realizowania strategii prospectingowej.
  • Wyznaczania celów w aktywności handlowej.
  • Wykorzystywania różnorodnych efektywnych metod pozyskiwania klientów.

Kursy ze skutecznych metod pozyskiwania klientów pogłębiają kluczowe kompetencje związane z:

  • Analizowaniem i planowaniem.
  • Strategicznym myśleniem.
  • Wyznaczaniem celów.
  • Efektywną i świadomą komunikacją.
  • Prezentacją oferty.
  • Budowaniem wartościowych relacji biznesowych.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Sprzedawcy.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Pracownicy działu sprzedaży.

Program szkolenia

09:00 – 09:20

Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie celów szkolenia i diagnoza.

09:20 – 10:30

Moduł I. Wstęp do zagadnienia prospectingu

  • Czym jest prospecting?
  • Zasada 3/37/60
  • Dlaczego handlowcy nie podejmują działań prospectingowych?
  • Czynniki determinujące sukces.
  • Etapy procesu prospectingu.

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 13:00

Moduł II. Planowanie strategii obliczonej na pozyskanie klienta

  • Model SMART (lejek sprzedażowy, konwersja, aktywny plan poszukiwania klienta, strategia działania).
  • Przygotowanie:
  • Kim jest mój idealny klient?
  • Decydenci w firmie.
  • Wyzwalacze, czyli okazje (ćwiczenia – lejek sprzedaży).

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa

14:00 – 16:30

Moduł III. Metody pozyskiwania klientów – możliwości

  • Kontakt z klientem.
  • Pierwszy telefon.
  • Pierwszy mail.
  • Polecenia i rekomendacje.
  • Drzewo poleceń.

Zakończenie kursu. Podsumowanie i opracowanie osobistych planów działania. Rekomendacje kursów dopełniających dla sprzedawców i pracowników kontaktujących się z klientami: warsztat z technik sprzedaży, szkolenie z obsługi klienta itp.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Natalia Kościuk
Trenerka sprzedaży. Konsultantka biznesowa.

Z wykształcenia hungarystka i manager sportowy – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach m.in UEFA EURO 2012. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport realizowała mediowe projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.

Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Mentorka w międzynarodowym programie QUEEN Innovation Challenge. Trenerka przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych. Laureatka plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii "Biznes i marketing”.

W ramach swojej działalności trenerskiej „odczarowuje sprzedaż” i zmienia postrzeganie roli handlowca. Prowadzi angażujące i interaktywne warsztaty z nastawieniem na zrozumienie roli sprzedawcy i komunikację z klientem a nie techniki i skrypty sprzedażowe.

Współprowadzi z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach. Jest czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji. W każdej wolnej chwili ucieka z całą rodziną na ukochany Cypr.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Sprzedaż i obsługa klienta.
  • Dobra oferta sprzedażowa.
  • Komunikacja biznesowa - firmowe social media.
  • Prospecting - skuteczne pozyskiwanie nowych kontaktów.
  • Trudny klient i obsługa reklamacji.
  • Dobre praktyki w wewnętrznej pracy zespołu sprzedażowego.
  • Warsztaty z pisania dobrych maili biznesowych.
Kinga Kuberek
Coach. Trener.

PROFIL TRENERA:

Od ponad 20 lat jest czynnie związana z biznesem, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dziś, w ramach własnej firmy, nadal współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.

Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby. Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.

Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.

Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.

Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu - zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).

Są to m.in. sytuacje:

  • Utrata pracy.
  • Wypalenie zawodowe lub jego początki.
  • Rozwód, problemy w małżeństwie.
  • Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
  • Problemy finansowe, marazm.
  • Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
  • Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
785
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 810 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!