O szkoleniu
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- jak planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele
- jak zorganizować działania prospectingowe i co wchodzi w ich zakres
- co robić i o czym nie zapominać, by skutecznie zarządzać własną sprzedażą
- jakie informacje można wykorzystać do zainicjowania / zintensyfikowania kontaktów z klientem
- jak działać kreatywnie w sprzedaży
- jak wyostrzyć swój zmysł sprzedażowy na możliwość pozyskania nowego klienta
- jak wykorzystywać ogólnodostępne informacje do zwiększania szans sprzedażowych
- jak nie marnować szans sprzedażowych
- jak przejmować klienta konkurencji
- jak efektywnie umawiać spotkania
- jak przygotować się do spotkania, by klient chciał nam poświęcić swój cenny czas
- jak budować pozytywne relacje z klientami, by zwiększać przychody z danego klienta
Szkolenie Prospecting – sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych Klientów to warsztat przygotowany specjalnie dla osób, które chcą zwiększyć portfolio o nowych klientów oraz szukają inspiracji w zakresie pozyskiwania i tworzenia baz potencjalnych klientów.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie klientów – Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych, Doradców Klienta oraz osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta, znają podstawy sprzedaży i chcą zwiększyć swoją efektywność w działaniu.
Program szkolenia
Prospecting – czym jest i do czego służy?
- Zasady jakimi rządzi się prospecting – zdefiniowanie grupy docelowej oraz zasady dotarcia do niej
- Skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych
- Systemy informatyczne w zarządzaniu leadami
Plan działań prospectingowych
- Określenie celu sprzedażowego
- Określenie targetu klientów
- Planowanie działań prospectingowych w dłuższej perspektywie
- Monitorowanie działań
Zdefiniowanie profilu Klienta – segmentacja rynku, grupa docelowa
- Zdefiniowanie grupy docelowej
- Kryteria określające klienta – cechy klienta
Dopasowanie do grupy docelowej
- Dopasowanie produktu/usługi
Zarządzanie portfelem Klientów
- Lejek sprzedażowy
- Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
- Zasada Pareto
- Budowanie własnej bazy klientów
- Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych
Wstęp do kontaktu z klientem
- „Biały wywiad” – czyli jak efektywnie przygotować się do kontaktu?
- Ogólnodostępne bezpłatne narzędzia monitoringu danych na temat klientów
- Wstęp do telefonicznego umawiania spotkań
- Budowanie wizerunku podczas rozmowy telefonicznej
- Emisja głosu – ćwiczenie intonacji
- Sondowanie zainteresowania klienta podczas rozmowy telefonicznej
- Kontraktowanie – najskuteczniejsza metoda umawiania spotkań
- Rozmowa telefoniczna – umawianie spotkania – ćwiczenia z feedbackiem trenera
- Jak reagować na odmowy klientów? Jakie proponować inne działania?
- Kiedy odnawiać kontakt telefoniczny
- Odbywanie spotkań, bez wcześniejszego umawiania się z klientem
Przejmowanie klientów od konkurencji – sposobem na wzrost konwersji sprzedaży
- Jak przekonać klienta?
- Klient pozornie nie zainteresowany
- Polecenia i rekomendacje
Szczegółowe informacje o szkoleniu: http://www.hillway.pl/prospecting-sztuka-odkrywania-i-pozyskiwania-nowych-klientow-szkolenia/
Czas trwania
Prelegenci
Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu oraz najlepszych ekspertów posiadających szeroką wiedzę na dany temat. Trener prowadzący Prospecting - sztuka pozyskiwania nowych klientów nie tylko dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wymiany doświadczeniami.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Uczestnik projektu korzysta z własnego sprzętu: komputer, mikrofon, głośnik, kamera, połączenie internetowe
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje szkoleniowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza. Podpisanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Hillway Training & Consulting, a Państwa firmą, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu. Odbiór zgłoszenia potwierdzamy e – mailem.
- Płatność za szkolenie otwarte następuje na podstawie faktury pro forma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po odbyciu się szkolenia – faktury wystawiamy po zrealizowaniu usługi.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu zgłoszona nie później niż 10 dni przed jego terminem nie powoduje konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie HILLWAY Training & Consulting nabywa prawa do obciążenia płatnika 50% kosztów szkolenia.
- Nazwa firmy: HILLWAY Training & Consulting
- Ulica i nr: ul. Grażyny 13/15
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5213592814
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
