O szkoleniu
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur (tzw. KSeF) od 1 lipca 2024 roku. To platforma tworzona przez Ministerstwo Finansów do wystawiania i otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Proces wdrożenia przedsiębiorstwa do tego mechanizmu wymaga czasu i przeprowadzenia kilku etapów działań, dlatego należy zacząć je już w 2023 roku.
Informacje organizacyjne:
- szkolenie będzie zorganizowane jako webinarium w formule online na platformie ClickMeeting. Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy korzystać z komputera (smartfona) z dostępem do internetu oraz z aktualną przeglądarką internetową;
- dzień przed szkoleniem otrzymają Państwo od nas emaila wysłanego z platformy ClickMeeting z niezbędnymi informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową oraz linkami do materiałów szkoleniowych;
- w trakcie szkolenia można na czacie zadawać pytania prowadzącemu, obsługa jest łatwa (intuicyjna).
- pracownicy kadrowi
- księgowi
Program szkolenia
- Krajowy System e-Faktur(KseF) – zasady stosowania:
- założenia modelu i terminy wdrożenia,
- funkcjonowanie Krajowego Systemu e-Faktur od 2022 roku,
- dostęp do systemu Ksef i podmioty uprawnione,
- fakturowanie w ramach Krajowego Systemu e-Faktur,
- wzorzec faktury ustrukturyzowanej oraz zasady jej wystawiania,
- typy faktur możliwe do wystawienia w systemie KseF,
- jakie dokumenty będą funkcjonowały poza systemem KSeF,
- akceptacja odbiorcy faktury ustrukturyzowanej,
- benefity dla podatników dobrowolnie korzystających z systemu od stycznia 2022 roku,
- przechowywanie faktur ustrukturyzowanych,
- wskazania Ministerstwa Finansów,
- zasady wdrożenia KSeF w module sprzedażowym,
- zasady wdrożenia KSeF w module zakupowym,
- przygotowanie procedur wewnętrznych w przedsiębiorstwie określających zasady stosowania KSeF,
- nadawanie uprawnień do dostępu do KSeF.
Czas trwania
9:00-13:00
Prelegenci
dr Małgorzata Rzeszutek - Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych. W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Total Expert
- Ulica i nr: Wysoka 5
- Kod pocztowy: 41-209
- Miejscowość: Sosnowiec
- Numer NIP: 6341470520