O szkoleniu
Zrozumiesz, co naprawdę kieruje decyzjami zakupowymi klientów – od emocji po wpływ otoczenia i zmysłów.
Nauczysz się rozpoznawać czynniki, które skłaniają ludzi do wyboru marki, produktu lub oferty.
Dowiesz się, jak projektować przestrzeń, komunikaty i doświadczenia, które wspierają decyzje zakupowe.
Przećwiczysz tworzenie przekazów i sytuacji zakupowych, które angażują uwagę i wzmacniają pozytywne emocje wobec marki.
Zrozumiesz, co naprawdę kieruje decyzjami zakupowymi klientów – od emocji po wpływ otoczenia i zmysłów.
Nauczysz się rozpoznawać czynniki, które skłaniają ludzi do wyboru marki, produktu lub oferty.
Dowiesz się, jak projektować przestrzeń, komunikaty i doświadczenia, które wspierają decyzje zakupowe.
Przećwiczysz tworzenie przekazów i sytuacji zakupowych, które angażują uwagę i wzmacniają pozytywne emocje wobec marki
Menedżerowie i specjaliści ds. marketingu, sprzedaży oraz Customer Experience
Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem (B2C oraz B2B – reklama, PR, social media)
Właściciele firm, którzy chcą świadomie projektować doświadczenia klientów i zwiększać ich lojalność
Program szkolenia
Emocje czy rozsądek - dwa sposoby podejmowania decyzji
Dlaczego ludzie często wybierają to, co „łatwiejsze”
Jak klienci naprawdę oceniają wartość produktów i ofert
Dyskusja i case studies: dlaczego proste komunikaty działają najlepiej?
2. Człowiek jako istota społecznaWpływ otoczenia i kultury na wybory konsumentów
Siła opinii, rekomendacji i trendów („wszyscy tak robią”)
Dyskusja i ćwiczenia na przykładach
3. Otoczenie i zmysły w decyzjach klientówRola pięciu zmysłów w budowaniu doświadczeń klienta - jak otoczenie, nastrój i forma komunikacji wpływają na ocenę oferty i wybory klientów
Jak proste elementy otoczenia pomagają tworzyć nawyki zakupowe
Dlaczego szczegóły – jak sposób prezentacji informacji czy kolejność opcji – potrafią zmienić decyzję klienta
Dlaczego ludzie częściej wybierają rozwiązania „znajome” lub „popularne”
Jak unikać błędów poznawczych przy tworzeniu komunikatów i ofert
Ćwiczenie: mapa zachowań klienta - jak zaprojektować otoczenie sprzyjające zakupom
4. Klient nie zawsze wybiera racjonalnie – najczęstsze błędy i skróty myślowe w decyzjach klientów i jak na nie wpływaćEfekt torowania – to, co widzimy lub słyszymy wcześniej, nieświadomie kieruje naszymi późniejszymi decyzjami.
Podążanie za większością („społeczny dowód słuszności”).
Preferowanie opcji znanych i bezpiecznych („status quo bias”).
Znaczenie ustawień domyślnych (większość klientów pozostaje przy opcjach wybranych za nich automatycznie)
Strach przed stratą („lepiej nie stracić niż zyskać”).
Efekt pierwszeństwa i świeżości – dlaczego zapamiętujemy to, co na początku lub na końcu.
Efekt ramowania – jak sposób przedstawienia tej samej informacji zmienia ocenę i wybory.
Ćwiczenie: jak projektować komunikaty, które uwzględniają wybrane mechanizmy i wpływają znaczącopna decyzje zakupowe
5. Jak tworzyć komunikację, która wpływa na wybory klientówDecydujące momenty - co sprawia, że zapamiętujemy markę
Emocje i zmysły w komunikacji
Budowanie zainteresowania i zaskoczenia
Jak marki tworzą doświadczenia, które przyciągają klientów
Ćwiczenie: projektowanie sytuacji, która skłania klienta do zakupu
6. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów.Czas trwania
9-16
Prelegenci
Trener biznesu, menedżer projektów marketingowych, m.in. strategii customer experience management (CX), facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - Design Thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management oraz Zachowania i insighty konsumenckie - "Dlaczego klienci kupują? Jak zrozumieć klientów i wpływać na ich wybory". Jest wykładowcą w The Paris School of Business we Francji, a także profesorem i badaczem na Uniwersytecie WSB Merito.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności. Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Zarządu SIETAR Polska - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Orange, T-Mobile, Oman Airport Management Company.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-876 Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 8.7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator