Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/public-relations-w-administracjiinstytucji-publicznej-74502-id44

Informacje o szkoleniu

  • Public relations w administracji/instytucji publicznej


    ID szkolenia: 74502
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin szkoleniowych
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia:

- budowania strategii i prawidłowego doboru narzędzi PR,

- skutecznego komunikowania się  i współpracy z mediami,

- budowania wizerunku i osiągania wyznaczonych celów instytucji.

Szkolenie skierowane jest do:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji
  • pracowników administarcji publicznej oraz innych placówek publicznych, odpowiedzialnych za kontakt z otoczeniem

Program szkolenia:

  1. Rola PR w systemie komunikowania się instytucji z otoczeniem:
    • PR jako budowanie wizerunku,
    • krótko o koncepcji misji administracji, prawnych  i etycznych uwarunkowań działalności PR,
    • kultura organizacyjna instytucji, Idea corporate identity,
    • badania marketingowe w kształtowaniu PR instytucji.
  2. Kim jest i jakie ma zadania, wyzwania PR-owiec? Rzecznik prasowy a wystąpienia publiczne władz instytucji.
  3. PLANOWANIE STRATEGII Public Relations:
    • cele działań PR w instytucji publicznej,
    • definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR,
    • dopasowanie narzędzi do celu, sytuacji,
    • przygotowanie budżetu,
    • opracowanie programu i harmonogramu działań.
  4. Systemy komunikacji wewnętrznej w jednostkach instytucji publicznej:
    • procesy i bariery w procesie komunikacji w instytucji,
    • narzędzia efektywnej komunikacji wewnętrznej,
    • strategie WEWNĘTRZNEGO PR.
  5. WSPÓŁPRACA z MEDIAMI - istota Public Relations:
    • różnice w przekazie, jak wykorzystać różne media?
    • jak wzbudzić zainteresowanie przez INFORMACJE PRASOWE?
      • komunikaty, informacje prasowe, opracowania, oświadczenia,
      • zasady redagowania tekstu,
      • organizacja konferencji i brifingu prasowego.
    • wypowiedź w RADIO i WYWIADY MEDIALNE (w tym wywiad „na żywo", wywiad, setka, panel, wywiad z zaskoczenia):
      • o co zapytać przed nagraniem?
      • jak wystąpić przekonująco: potęga słowa i zasady pracy przed kamerą.
    • relacje z dziennikarzami:
      • prawa i zasady dobrych relacji,
      • jak przygotować się do wywiadu i rozmowy z dziennikarzem?
      • jak w praktyce wykorzystać narzędzia: message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing?
      • czy istnieje idealna taktyka prowadzenia rozmowy z dziennikarzem?
      • ochrona przed manipulacją, sprostowania.
  6. PR a sytuacja KRYZYSOWA:
    • jak wykorzystać sytuację kryzysową i zamienić na korzyść wizerunkową?
    • plan postępowania działu PR w sytuacjach kryzysowych, i po zakończeniu kryzysu.
  7. E-PR i social media w administracji publicznej:
    • nowoczesne środki promocji i dystrybucji informacji,
    • dobre praktyki realizacji strategicznych działań instytucji w mediach społecznościowych.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Public relations w administracji/instytucji publicznej