O szkoleniu
Celem szkolenia jest wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
- Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klienta
- Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
- Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
- Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
- Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
- Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i bezpośrednio
- Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
- Stosowania technik zadawania pytań
- Wywierania wpływu na Klienta
- Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
- Przekonującego mówienia
- Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
- Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
- Przejawów postawy proaktywnej w pracy
- Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
- Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
- Powodów określonego zachowania Klientów
- Zasad obsługi Klienta wpływających na jego zadowolenie i lojalność
- Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie obsługi
Szkolenie skierowane jest dla pracowników obsługi których zadaniem jest wzmacnianie i budowanie zadowolenia oraz lojalności Klienta.
Program szkolenia
MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE
- Cele i program szkolenia
- Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
- Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem
MODUŁ II. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY
- Czego ode mnie oczekują? – Klient i mój Przełożony
- Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
- Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu obsługi Klienta
MODUŁ III. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON
- Osobowościowy test autoanalizy
- ,,Zbuduj ze mną relacje’’ – gra szkoleniowa
- Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ IV. PROFESJONALNIE OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW I UMIEM BUDOWAĆ RELACJĘ BIZNESOWĄ Z KAŻDYM, NAWET TRUDNYM KLIENTEM PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
- Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia
- Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
- Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
- Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
- Budowania relacji biznesowej
- Budowania i wzmacniania lojalności
- Przekonywania
- Argumentowania
- Zapobiegania konfliktom
MODUŁ V. WZMACNIANIE EFEKTYWNEJ RELACJI Z KLIENTEM ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA
- Komunikacja niewerbalna w procesie obsługi
- Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
- Budowanie relacji
- Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych
MODUŁ VI. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY BYĆ ZADOWOLONYM
- Proszę powiedzieć…? – pytania jednym z filarów zadowolenia Klienta
- Zasady uzyskiwania informacji
- Lista pytań
MODUŁ VII. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’ – MYŚLI KLIENT
- Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
- Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
- Zaproponowanie rozwiązania Klientowi- ćwiczenie
MODUŁ VIII. CHOLERA JASNA…!
- Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
- Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
- Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
I dzień: 10:00-17:00
II dzień: 09:00-16:00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
Straszewskiego 17
woj. małopolskie
Kraków
Straszewskiego 17
woj. małopolskie
Kraków
Straszewskiego 17
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 580 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
