O szkoleniu
KOSZTY REPREZENTACJI I REKLAMY A PODATKI CIT / PIT / VAT
➤ Poznasz możliwe wydatki na reprezentację i reklamę w aspekcie podatków: dochodowego od osób fizycznych (PIT/PDOF), od osób prawnych (CIT/PDOP) i podatku od towarów i usług (VAT).
➤ Będziesz znał zasady zaliczania wydatków dotyczących świadczeń na rzecz pracowników do kosztów uzyskania przychodów u pracodawcy oraz ustalanie przychodów pracowników.
➤ Zdobędziesz wiedzę o zasadach sprzedaży premiowej i rozliczaniu nagród w organizowanych przez sprzedawcę bądź producenta konkursach i losowaniach.
➤ Upewnisz się, jak właściwie wykazywać wydatki na upominki i nagrody dla kontrahentów.
➤ Będziesz wiedział, jak postępować w przypadku świadczenie usług oraz przekazania i zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy.
Uczestnicy zajęć:
- zapoznają się z przepisami regulującymi zakres wydatków na reprezentacje i reklamę zawartymi w przepisach podatkowych (PIT, CIT i VAT),
- nabędą i uporządkują wiedzę dotyczącą prawidłowego ewidencjonowania, rozliczania i opodatkowania wydatków związanych z kosztami reprezentacji i reklamy,
- zdobędą praktyczną umiejętność przewidywania skutków podatkowych wynikających z ponoszenia wydatków na reklamę, reprezentację, sponsoring itp.,
- przekonają się o poziomie swojej wiedzy i umiejętności w obszarze dokonywania rozliczeń firmowych i pracowniczych w aspekcie podatkowym.
Szkolenie adresowane jest do:
- księgowych i pracowników działów finansowo-księgowych,
- osób odpowiedzialnych za dokonywanie rozliczeń kosztów i świadczeń na rzecz pracowników,
- właścicieli i pracowników biur rachunkowych,
- właścicieli firm, dyrektorów finansowych i doradców podatkowych,
- wszystkich osób zainteresowanych tematyką podatków PIT, CIT i VAT w aspekcie wydatków ponoszonych na reprezentację i reklamę.
Możesz zamówić szkolenie wewnętrzne spełniające Twoje indywidualne potrzeby. Jeśli planujesz organizację zajęć omawiających całościowo problematykę uznawania za koszty uzyskania przychodów wydatków na reprezentację i reklamę, to prosimy o kontakt.
Program szkolenia
REPREZENTACJA I REKLAMA, SPONSORING, SPRZEDAŻ PREMIOWA ORAZ ŚWIADCZENIA NA RZECZ PRACOWNIKÓW W ASPEKCIE PODATKÓW DOCHODOWYCH I PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG
1. Pojęcia i definicje
2. Wydatki na reprezentację w aspekcie nieodpłatnych świadczeń
3. Wydatki zaliczane do kosztów uzyskania przychodu
4. Sponsoring, udział w targach i imprezach
5. Sprzedaż premiowa na gruncie podatków dochodowych i VAT
6. Świadczenia na rzecz pracowników
7. Świadczenie usług na potrzeby reprezentacji i reklamy
8. Prezenty, próbki, materiały reklamowe i informacyjne
9. VAT a świadczenia na rzecz pracowników
10. Dokumentowania nieodpłatnych czynności
11. Sprzedaż towarów i usług za symboliczną cenę
Podczas warsztatów podatkowych poznasz rodzaje wydatków na reprezentację i reklamę mogących być uznawanych za koszty uzyskania przychodu w podatkach CIT i PIT oraz w aspekcie podatku od towarów i usług - VAT. Omówimy świadczenia na rzecz osób zatrudnionych a także wydatki na spotkania i wyjazdy integracyjne. Poruszymy problematykę sprzedaży premiowej, upominków, usług a także przekazania i zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy oraz dokumentowanie czynności nieodpłatnych.
Czas trwania
Szkolenie trwa 5 godziny z przerwami.
Zajęcia rozpoczynamy o godz. 10:00 a zakończenie zaplanowane jest na godz. 15:00.
- Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy praktyka – Mireli Chomont.
- Omawiamy zagadnienia związane z uznawaniem za koszty uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na reprezentację i reklamę.
- Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.
Prelegenci
Mirela Chomont jest doradcą podatkowym i członkinią zespołu ekspertów do spraw Karnych Skarbowych przy Krajowej Izbie Doradców Podatkowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako pracownik organów administracji skarbowej oraz współpracując z największymi kancelariami prawniczymi Pomorza Zachodniego oraz firmami audytorsko-księgowymi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 598 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.
Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.
Płatności i faktury
➤ Uczestnicy szkoleń krótkich otrzymują faktury w dniu szkolenia.
➤ Przedsiębiorcy, firmy, instytucje i urzędy otrzymują odroczony 14 dniowy termin płatności.
➤ Osoby prywatne dokonują wpłat przed szkoleniem.
➤ Uczestnicy kursów długich (np. kursu księgowości) dokonują wpłaty przed rozpoczęciem kursu.
➤ Biorący udział w kursach długich otrzymują faktury po dokonaniu wpłaty.
➤ Szkolenia i kursy organizowane przez Polbi Sp. z .o.o. są zwolnione z podatku VAT
Rezygnacja z udziału w szkoleniu lub kursie
➤ Bezpłatnie, możliwa nie później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu (nie wliczając dnia rozpoczęcia).
➤ Aby zrezygnować ze szkolenia lub kursu, należy powiadomić o tym w formie e-mail, adres: biuro@polbi.com.pl
➤ W przypadku nieobecności lub zgłoszenia rezygnacji później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu, Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
Wpłat można dokonywać na nasze konto: Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. 16 2130 0004 2001 0100 9756 0008
- Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
- Kod pocztowy: 00-697
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260033660
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
