Reprezentacja i reklama w aspekcie podatkowym 2024 – CIT, PIT, VAT

O szkoleniu

KOSZTY REPREZENTACJI I REKLAMY A PODATKI CIT / PIT / VAT

➤ Poznasz możliwe wydatki na reprezentację i reklamę w aspekcie podatków: dochodowego od osób fizycznych (PIT/PDOF), od osób prawnych (CIT/PDOP) i podatku od towarów i usług (VAT).

➤ Będziesz znał zasady zaliczania wydatków dotyczących świadczeń na rzecz pracowników do kosztów uzyskania przychodów u pracodawcy oraz ustalanie przychodów pracowników.

➤ Zdobędziesz wiedzę o zasadach sprzedaży premiowej i rozliczaniu nagród w organizowanych przez sprzedawcę bądź producenta konkursach i losowaniach.

➤ Upewnisz się, jak właściwie wykazywać wydatki na upominki i nagrody dla kontrahentów.

➤ Będziesz wiedział, jak postępować w przypadku świadczenie usług oraz przekazania i zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy zajęć:

  • zapoznają się z przepisami regulującymi zakres wydatków na reprezentacje i reklamę zawartymi w przepisach podatkowych (PIT, CIT i VAT),
  • nabędą i uporządkują wiedzę dotyczącą prawidłowego ewidencjonowania, rozliczania i opodatkowania wydatków związanych z kosztami reprezentacji i reklamy,
  • zdobędą praktyczną umiejętność przewidywania skutków podatkowych wynikających z ponoszenia wydatków na reklamę, reprezentację, sponsoring itp.,
  • przekonają się o poziomie swojej wiedzy i umiejętności w obszarze dokonywania rozliczeń firmowych i pracowniczych w aspekcie podatkowym.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresowane jest do:

  • księgowych i pracowników działów finansowo-księgowych,
  • osób odpowiedzialnych za dokonywanie rozliczeń kosztów i świadczeń na rzecz pracowników,
  • właścicieli i pracowników biur rachunkowych,
  • właścicieli firm, dyrektorów finansowych i doradców podatkowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych  tematyką podatków PIT, CIT i VAT w aspekcie wydatków ponoszonych na reprezentację i reklamę.

Możesz zamówić szkolenie wewnętrzne spełniające Twoje indywidualne potrzeby. Jeśli planujesz organizację zajęć omawiających całościowo problematykę uznawania za koszty uzyskania przychodów wydatków na reprezentację i reklamę, to prosimy o kontakt.

Program szkolenia

REPREZENTACJA I REKLAMA, SPONSORING, SPRZEDAŻ PREMIOWA ORAZ ŚWIADCZENIA NA RZECZ PRACOWNIKÓW W ASPEKCIE PODATKÓW DOCHODOWYCH I PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG

1. Pojęcia i definicje

2. Wydatki na reprezentację w aspekcie nieodpłatnych świadczeń

3. Wydatki zaliczane do kosztów uzyskania przychodu

4. Sponsoring, udział w targach i imprezach

5. Sprzedaż premiowa na gruncie podatków dochodowych i VAT

6. Świadczenia na rzecz pracowników

7. Świadczenie usług na potrzeby reprezentacji i reklamy

8. Prezenty, próbki, materiały reklamowe i informacyjne

9. VAT a świadczenia na rzecz pracowników

10. Dokumentowania nieodpłatnych czynności

11. Sprzedaż towarów i usług za symboliczną cenę

 

Podczas warsztatów podatkowych poznasz rodzaje wydatków na reprezentację i reklamę mogących być uznawanych za koszty uzyskania przychodu w podatkach CIT i PIT oraz w aspekcie podatku od towarów i usług - VAT. Omówimy świadczenia na rzecz osób zatrudnionych a także wydatki na spotkania i wyjazdy integracyjne. Poruszymy problematykę sprzedaży premiowej, upominków, usług a także przekazania i zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy oraz dokumentowanie czynności nieodpłatnych.

Czas trwania

Szkolenie trwa 5 godziny z przerwami.

Zajęcia rozpoczynamy o godz. 10:00 a zakończenie zaplanowane jest na godz. 15:00.

  • Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy praktyka – Mireli Chomont.
  • Omawiamy zagadnienia związane z uznawaniem za koszty uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na reprezentację i reklamę.
  • Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.

Prelegenci

Mirela Chomont
Doradca podatkowy i ekspert, wykładowca

Mirela Chomont jest doradcą podatkowym i członkinią  zespołu ekspertów do spraw Karnych Skarbowych przy Krajowej Izbie Doradców Podatkowych.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako pracownik organów administracji skarbowej oraz współpracując  z największymi kancelariami prawniczymi Pomorza Zachodniego oraz firmami audytorsko-księgowymi.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena za jedną osobę
580
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 598 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.

Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.

Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.

Terminy płatności za faktury

  • Termin płatności – 14 dni. Przedsiębiorcy i firmy dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
  • Termin płatności – 21 dni. Jednostki budżetowe i samorządowe dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
  • Wpłata przed szkoleniem. Osoby prywatne (osoby fizyczne) dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia lub kursu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
  • Kod pocztowy: 00-697
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260033660

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polbi Sp. z o.o.
00-697 Warszawa, Polska Aleje Jerozolimskie 65/79

Organizator

Polbi Sp. z o.o.
00-697 Warszawa, Polska
Aleje Jerozolimskie 65/79
woj. mazowieckie
Jesteśmy firmą szkoleniową. Działamy od 1994 r. Prowadzimy kursy i szkolenia. Zespół Polbi tworzą ludzie z pasją, nasze motto brzmi „Uczymy tego, na czym się znamy”, a naszą misją jest dzielenie się wiedzą. Nasze specjalizacje to między i...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!